.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=135084 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Blt [ 07.wrz.2015 21:53:00 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Napraw otwieranie drzwi kierowcy i nic więcej nie trzeba tapczan jest bardzo fajny, z tyłu jak w salonie welur miękki i nie wypierdziany. Ahh ten 2.0D kle kle kle kle Niesamowite auto, przyśpieszając siła G jest ujemna, zagina czasoprzestrzeń |
Autor: | Zarathustra [ 08.wrz.2015 20:43:25 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Kuzyn ze Słupska płakał jak oglądał na zlocie bo on w takiej spędził chyba ze 7 lat.. sentyment jest |
Autor: | Buba [ 09.wrz.2015 20:35:46 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
gruby sentyment rośnie do C3 chyba trzeba będzie rupieci do garażu nakupować bo powtórzy się historia z B2 fajnie że jest zapał tapczan robi robotę bez względu na motor powodzonka |
Autor: | GomeZ [ 28.gru.2015 23:20:20 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Kochaj i szanuj a to auto się odwdzięczy!! |
Autor: | Van_horn [ 03.sty.2016 01:55:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Kocham i szanuje jak tylko moge Jutro musze wjechać do garażu bo coś ciężko ma palić przy tych mrozach A szkoda akumulatora żeby całą zime kręcić po dwa razy po ok 8 sekund No i upolowałem ciekawe wnętrze jednak czekam na przelew kaski i wtedy może wpadnie w ręce o ile się nie sprzeda |
Autor: | mały v8 [ 03.sty.2016 10:48:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Van_horn napisał(a): Zimówki na przód założone nowe Na szczęście zadbałem o bezpieczeństwo i są nowe zimówki No od hu..a bezpiecznie a na tył było płozy od sanek doczepić |
Autor: | Kamil_gd [ 03.sty.2016 12:10:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
mały v8 napisał(a): Van_horn napisał(a): Zimówki na przód założone nowe Na szczęście zadbałem o bezpieczeństwo i są nowe zimówki No od hu..a bezpiecznie a na tył było płozy od sanek doczepić +1 Już od dawien dawna zostało udowodnione, że lepsza/bezpieczniejsza opona wędruje zawsze na oś tylną, bez względu na rodzaj napędu |
Autor: | Zarathustra [ 03.sty.2016 15:52:56 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Dokładnie, jak masz śmietnik na tyle to auto i tak będzie myszkować. |
Autor: | Waldi1982 [ 03.sty.2016 17:06:34 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Ah pamietam czasy kiedy posiadałem taką napadówke (2.2 R5 -1983r wersja CD ) kupiona z rejonów przygranicznych z obwodem Kalingradzkim, autko na owe bardzo popularne w tamtym rejonie polski posiadało liczne skrytki Sorry ze tak z partyzanta i nie na temat ale nie mogłem sie powstrzymać i sentyment wygrał |
Autor: | Van_horn [ 04.sty.2016 22:41:09 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Panowie bez spiny z tyłu są dość dobre zimówki Mięsa im nie brakuje Z resztą... auto jako nowe nie ogiągało wysokich prędkości, przeważnie jeździ po mieście a wydaje mi się że w mieście bardziej sie liczy droga hamowania a nie to czy będzie dupa latała na boki Tak więc wydaje mi się że są założone słusznie Ja to praktykuje troche inaczej no cóż |
Autor: | Zarathustra [ 04.sty.2016 22:56:18 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Z tym miastem to trochę przesadzasz, no chyba że mówisz o Toruniu |
Autor: | Van_horn [ 06.sty.2016 00:30:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
No ja praktycznie caly czas siedze w Toruniu Z reszta w Rypinie caly czas się jezdzi z gorki albo pod gorke wiec i tak raczej przyczepnosc przodu sie liczy Teraz to nawet nie jest zima. Temperatura niby na minusie ale śniegu nie widać A od czwartku ma byc podobno juz na plusie |
Autor: | mały v8 [ 21.sty.2016 17:41:02 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
O...na Coupecie takie miałem Mocne koło, Zaraz Ci powiedzą że hu...we , mi powiedzieli |
Autor: | Van_horn [ 21.sty.2016 17:51:42 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
mały v8 napisał(a): Wiem pamiętam je właśnie z Twojego tematu z Coupetą Ja jestem tego zdania że o gustach się nie dyskutuje Mi np. na 80 Coupe się nie za bardzo podobały, a na 100 C3 mi siedzą A że mnie nie stać na BBSki czy inne rarytasy za gruby hajs to ciesze się z tego co mam Gdyby były za większy hajs to bym ich nie brał |
Autor: | bloku [ 21.sty.2016 18:03:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
Van_horn napisał(a): Panowie bez spiny z tyłu są dość dobre zimówki Mięsa im nie brakuje Z resztą... auto jako nowe nie ogiągało wysokich prędkości, przeważnie jeździ po mieście a wydaje mi się że w mieście bardziej sie liczy droga hamowania a nie to czy będzie dupa latała na boki Tak więc wydaje mi się że są założone słusznie Ja to praktykuje troche inaczej no cóż Trochę odkopie. Co do opon to zasada jest taka, że zakładamy lepsze opony na oś, która nie jest w żaden sposób sterowana. Przy FWD zwłaszcza, czyli lepsza opona na tył. Przednia oś nie dość, że lepiej hamuje to masz możliwość manewrowania oraz sterowania mocą. Jak tył ucieknie to już tak kolorowo nie będzie - zwłaszcza w autach z lekkim tyłem. Pamiętam jak kolega z PKAudi miał C3 z 2,0D i dołożył turbo - jak chciał poszaleć to na pompie zwiększał dawkę i pomimo zostawiania zadymy szło jak dzik przez las |
Autor: | Van_horn [ 21.sty.2016 18:12:38 ] |
Tytuł: | Re: Audi 100 CC 2.0 Turbo Diesel 1987r C3 |
bloku napisał(a): Van_horn napisał(a): Panowie bez spiny z tyłu są dość dobre zimówki Mięsa im nie brakuje Z resztą... auto jako nowe nie ogiągało wysokich prędkości, przeważnie jeździ po mieście a wydaje mi się że w mieście bardziej sie liczy droga hamowania a nie to czy będzie dupa latała na boki Tak więc wydaje mi się że są założone słusznie Ja to praktykuje troche inaczej no cóż Trochę odkopie. Co do opon to zasada jest taka, że zakładamy lepsze opony na oś, która nie jest w żaden sposób sterowana. Przy FWD zwłaszcza, czyli lepsza opona na tył. Przednia oś nie dość, że lepiej hamuje to masz możliwość manewrowania oraz sterowania mocą. Jak tył ucieknie to już tak kolorowo nie będzie - zwłaszcza w autach z lekkim tyłem. Pamiętam jak kolega z PKAudi miał C3 z 2,0D i dołożył turbo - jak chciał poszaleć to na pompie zwiększał dawkę i pomimo zostawiania zadymy szło jak dzik przez las No wiadomo poślizg to nieciekawa sprawa ale tył też jest w spoko stanie Jednak na kolejną zime będzie wymieniony bo już leciwe są A co do turbo... jest kompletne, sprawne u poprzedniego właściciela z garażu z padniętym silnikiem Ale kod silnika się nie zgadzał więc nawet nie nawijałem z nim czy mi za cene złomu + flache pogoni ten motor Może jak dorwe drugi słupek (chyba oznaczenie DE bo na wklejce jest taki podany a teraz jest CN wrzucony) to wtedy będę z nim handlował ten silnik |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |