.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
HubertRinkon AUDI TT mk1 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=137667 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | HubertRinkon [ 11.kwi.2016 08:35:46 ] |
Tytuł: | HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Witajcie Przedstawie tutaj projekt zabawki którą zaczynamy upalać razem ze znajomym . Do zalogowania się na forum zachęcił mnie super filmik ze zlotu Toruńskiego BRAWO ! oraz śledzenie auta Cowboy Audi TT 8n 1.8T 225 quattro ( haldex ) 1999r . W dniu zakupu ( jesień 2015r ) Zanim rozpoczeliśmy modyfikację trzeba było auto doprowadzić do zdrowej serii . W następnej kolejności przyszedł czas na "doposażenie" auta w klatkę ..... Aktualna waga Audi z pełnym zbiornikiem 1320 kg . ( przed było około 100 kg więcej ) Co wyleciało : -klimatyzacja -wygłuszenia -audio -fotele , kanapa -wszystko z bagażnika -podsufitka -itp Następnie przyszedł czas na hamulce Zaciski 6 tłoczków z Porsche Cayenne Tarcza R32 334mm Przy okazji zmontowałem koła Sparco ( czyli O.Z) z oponami Federal 595 rs-r Następnie przyszedł czas na silnik i towarzyszące modyfikację . Modyfikacje: Silnik APX 1.8T Turbo Borg Warner EFR 6258 T25 A/R 0.64 Węże olejowe w stalowym oplocie Węże wodne Kolektor żeliwny rurowy Kute korbowody 2.0 TFSI Rozwiert bloku pod 11mm śruby do głowicy Głowica ADR po obróbce Duży filtr powietrza 76mm Kocyk na turbo Panewki główne KING RACING Panewki korbowe KING RACING Sprężynki SuperTech kompletny zestaw Podstawka oleju Mocal Chłodnica oleju Mocal Wężyki podciśnień Samco Wężyki podciśnień ASO Pomiar bloku i wału + nowe pierścienie Przeróbka węży od nagrzewnicy TIP-dolot Cewki 2.0 TFSI + adaptery cewek Duży Intercooler + orurowanie MTG Kolektor ssący sportowy z trąbkami MTG Mac zawór EBC Nowy wentylator chłodnicy Osłona stożka MTG Wastegate high BOOST Borg + przeróbka +regulacja Przeróbka listwy paliwa Układ wydechowy: Downpipe 3” termoizolowany MTG Układ wydechowy 3” na 2 tłumikach MTG Układ paliwowy: Pompa paliwa fabryczna + VORTECH T-REX Wtryski 630 siemens deka Elektronika: Zegary Autogauge :BOOST, EGT, CIŚNIENIE PALIWA Strojenie Custom Garage/MTG WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA CZARKA I PIOTRKA (MTG Team oraz PIOTRKA Z CUSTOM GARAGE za wystrojenie auta.) Auto jest na dotarciu więc ograniczyliśmy moc MOC PO MODYFIKACJACH TO 403KM i 493Nm przy 1.5 bara. Nie zapominamy też o detalach Korki z Porsche Kolejną modyfikacją przybliżającą auto do tego żeby zaczęło jeżdzić było ogarnięcie zawieszenia Gwint Bilstein b14 Poliuretany Camber plates + regulowane wahacze Dołożenie chłodnicy płynu wspomagania kierownicy ( po zabiciu 2 pomp ) Pierwszy wyjazd na Ułęż (trening ) Classicautocup ( czyli moją pierwszą impreza ) JESTEM TOTALNYM AMATOREM jeśli chodzi o jazdę ale zamierzam trenować bo mam ogromny fun W najbliższym czasie auto wyglądać będzie tak AUTO JEDZIE TAK [yt]https://www.youtube.com/watch?v=em5kbyMz5NE&feature=youtu.be[/yt] [yt]https://www.youtube.com/watch?v=bSmazlhdOwU&nohtml5=False[/yt] [yt]https://www.youtube.com/watch?v=5bMmeF7AUgs&nohtml5=False[/yt] Pozdrawiam do zobaczenia na zlotach |
Autor: | hubi_pl [ 11.kwi.2016 10:43:36 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Miło widzieć fajny projekt na kolejnym forum pzdr hubi |
Autor: | Kliku [ 11.kwi.2016 12:27:22 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Grubo. Brawo przy tej wadze musi to ładnie zamiatac. Ciekawią mnie koszty przeróbki silnika. Może napiszesz coś więcej. Do kompletu założybym jakieś mocniejsze spowalniacze na tyl. |
Autor: | HubertRinkon [ 11.kwi.2016 13:32:00 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Koszt modyfikacji silnika około 30 tys zł. Hamulce na tył już sie składają jak bedą gotowe opisze . Zapomniałem o tym ze zmieniliśmy sprzęgło na jednomas valeo a tarcze dodatkowo obito kevlarem |
Autor: | Zarathustra [ 11.kwi.2016 19:08:08 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Szczerze, jak zobaczyłem wpis w nowych postach pomyślałem: "kolejny amator dyskotek pokazuje swój pussywago"... a tu taka niespodzianka. Brawo, mam nadzieję że spotkamy się na zlocie i przewieziesz mnie tym pędzikiem |
Autor: | Daw8 [ 11.kwi.2016 20:17:48 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Jak auto powstało w jedną zimę, to widzę konkret podejście Auto będzie lakierowane czy oklejane w ten wzór? |
Autor: | HubertRinkon [ 11.kwi.2016 21:24:52 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Dziękuje Zarathustra Oczywiście że tak Auto powstało w jedną zimę ale ciągle wychodzą choroby wieku dziecięcego . Dodatkowo uczę się wszystkiego od podstaw . Auto będzie oklejane . |
Autor: | Gustav [ 11.kwi.2016 21:46:55 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Fajny projekt i sprytny pomysł na reklamę firmy . Lubię takie reklamy ! |
Autor: | mały v8 [ 13.kwi.2016 20:25:21 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Jeszcze rajdówki z tego jeździdełka nie widziałem. Jak kupiłem identyczną jak Twoja przed przeróbkami, to powiedzieli ze to damski pedalski samochód i kazali mi różowe kosteczki powiesić , a tak naprawdę to nawet w serii kiluje te wszystkie esy w automatach . Szacun za gruby projekt, musi startować jak motocykl. |
Autor: | Zarathustra [ 13.kwi.2016 22:29:03 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Zrywa staniki w serii Jarku Projekt fajny, czekamy na dalsze prace |
Autor: | HubertRinkon [ 15.kwi.2016 05:34:14 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Oklejenie Modyfikacja mocowania maski ( teraz całe ciepłe powietrze wyrzucane jest z pod maski ) Hamulce tył zaciski , adaptery , przewody w oplocie , tarcza 288x25 ( jeszcze na zdjęciach nie założone ) Usunięcie usterek Opony ( kilka kompletów róznych do testów) ;p |
Autor: | drookash [ 15.kwi.2016 14:11:55 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Fajny szybki "męski" samochodzik Powiadasz 30 tyś w silnik... co kosztowało najwięcej ? Analizowałem listę części i notowałem na kartce ceny w netu... wyszło mi 18-20 tyś. Masz jakiś filmik jak to sunie ? |
Autor: | Zarathustra [ 15.kwi.2016 19:35:25 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
proszę Tomku |
Autor: | HubertRinkon [ 18.kwi.2016 14:13:19 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
http://www.youtube.com/watch?v=em5kbyMz ... e=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=bSmazlh ... tml5=False https://www.youtube.com/watch?v=5bMmeF7 ... tml5=False Niestety nie było mi dane za długo potestować bo przy zmianie kół na deszczowe "wULKANIZATOR" USZKODZIŁ koronkę od ABSu . Jazda po torze bez absu gdzie blokowało mi tył i rzucało autem jak przy zaciągniętym hamulcu ręcznym nie dawała możliwości testowania . |
Autor: | Buba [ 18.kwi.2016 20:29:15 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
brawo Ty widzę Cię na następnym Toruniu |
Autor: | HubertRinkon [ 20.kwi.2016 07:13:15 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Kiedy jest jakiś TD w Toruniu ? W sumie nie mam daleko . Ten tor taki bardziej driftowy mi się wydaje . Kilka fotek z deszczowego Poznania Na niektórych zdjęciach widać jak jadę na 3 kołach czas chyba pomyśleć o zmianie stabilizatorów ? Ps. Mam nadzieję że uda mi się w tym sezonie pojechać jakiś track day w 100% sprawnym autem . ( może następnym razem ) |
Autor: | HubertRinkon [ 02.maja.2016 18:03:31 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Ostatnie modyfikacje i testy przed Zielonym Piekłem Auto spakowane 2 komplety kół komplet półosi z przegubami Tarcze klocki przód Tarcze klocki tył Płyny oleje Narzędzia Dzisiejszy poranek ..... i pojechało .............. |
Autor: | Kliku [ 04.maja.2016 09:02:41 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Ciekawe towarzystwo. |
Autor: | cowboy [ 09.maja.2016 11:00:19 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
super auto, fajne mody - ma to wszystko sens! 400KM i 500NM to idealnie - wiecej nie potrzeba na tor ja bym pomyslał o lekkiej masce zamiast seryjnej i jakies wloty / wyloty zamiast unoszenia maski przy całym tym sportowym anturażu pokusiłbym się tez o gustowne tylne skrzydło jesli tylna oś jest niedociązona cos wiem o jezdzie z blokującym sie tyłem ja na Toruniu zapomniałem zmienić balans hamulcy i mnie tył wyprzedzał.... a w całym tym zamieszaniu nie szło na spokojnie ustawić auta |
Autor: | FranoF1 [ 14.maja.2016 18:15:01 ] |
Tytuł: | Re: HubertRinkon AUDI TT mk1 |
Gratki TTtki Jakie wrażenie po Ringu? Mieliście opłacony track day? Czy po prostu touri day? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |