.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=137708 |
Strona 1 z 11 |
Autor: | drookash [ 14.kwi.2016 15:48:00 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Taki tam kameleon Juz kiedys uswiadamialismy ile brakuje kazdej S6 do Full Opcji...moze i wypas ale nie full TPSów pewnie nie ma;) Proponuje podeprzec czyms lusterko bo sie zaraz urwie od tych air freshow Gdzie fota engine bay? Powiem Ci tak...jest mala szansa ze masz pogiete AVUSy...jezeli cos telepie to szukaj glebiej. Skrzywic AVUSa to trzeba miec mistrza destrukcji poziomu 6 250 zapina? |
Autor: | Stalker1943 [ 14.kwi.2016 15:52:51 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Fotki są z aukcji. Jest już wysprzątana i nie ma już tych worków Co to są te TPSy ? Felgi może mocne, ale nie jak wjeżdża w nie inne auto 250 ? Przy 180 już strasznie telepie. Zapomniałem dodać do wyposażenia podtlenek LPG, instalacja za 5tyś dopiero wsadzona. Niestety kupiona od kogoś kto trochę jej nie szanował, ale poprzedni właściciel wsadził w nią ponad 20tyś w ASO w tym remont skrzyni. Mam nadzieję ją ogarnąć, nie było mocno rozbita. Wymieniony został błotnik oraz przednia szyba. Słupki są całe. |
Autor: | drookash [ 14.kwi.2016 16:09:28 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
TPS..Tire Pressure Sensor. Skoro wsadzil 20tys i sprzedal to wsadzisz tylko 15tys... Remont skrzyni w ASO? Dobrze czytam? |
Autor: | bloku [ 14.kwi.2016 18:24:09 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Tomek wyrazil sie co do wypasu....popieram jego slowa. Co tam masz za instalacje to Ci zaraz napisze czy da rade czy nie bo cos tanio wyszla. Avusy ciezko pokrzywic i ja bardziej stawiam na heble albo cos z przeniesieniem napedu. wytapatane zenkiem |
Autor: | Stalker1943 [ 14.kwi.2016 18:27:05 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Sterownik to stag 300 premium, 2x parownik AC R01, 2x listwy wtryskowe AC W01. Całość zasilana dwoma liniami 8mm. Nie czuję różnicy między gazem a benzynką. Niedługo fotki engine bay |
Autor: | Zagor [ 14.kwi.2016 18:29:48 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Za 6tys zł to w normalnym warsztacie co ogarnia automaty remontu nie zrobisz, a co dopiero w ASO - pewnie poszedł nowy sterownik hydrauliczny i tyle. Co nieco wiem, na temat naprawy skrzyni w S6 C5 Niech się sprawuje, bo to bardzo fajne auta |
Autor: | drookash [ 14.kwi.2016 18:56:12 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Jeżeli masz taki rachunek z ASO to masz również w historii DOKŁADNĄ listę części jakie użyto do naprawy - to obligatoryjne dla ich wewnętrznego rozliczenia. Ja np. mam przy 193 tyś w X.2010 roku wymianę skrzyni w ASO na nową... uwierz mi są dwie pozycje jak u Ciebie czyli demontaż i montaż + nowa skrzynia + lista około 20 pozycji od uszczelek po najmniejszą opaskę trzymającą kabelki. Każda zużyta część jest na wykazie z kodem. Podjedź do ASO jako właściciel i poproś o udostępnienie historii w zakresie naprawy skrzyni - powinni pokazać Ci co było dokładnie wymienione ale nie wydrukują. Skoro wydał 6,8k brutto to mogło to być coś mało poważnego. ASO ogólnie nie bawi się w naprawy i rozbieranie skrzyń... raczej robił to zewnętrzny zakład w kooperacji albo przy poważnych awariach nawet ZF. Najczęściej do ZFa trafiają skrzynie na gwarancji. Jeżeli masz w zapasie piątego AVUSa - podmień i przejedź się. Te autka nagminnie krzywią przednie tarcze z racji średnio udanych zacisków HP2. Podnieś autko po kolei każdym kołem, wrzuć "N" i pokręć kołem patrząc / słuchając co się dzieje. W ekstremalnych przypadkach klocek będzie tarł o tarczę - znajdziesz to albo krzywe koło. Ja stawiam na wał... jechałem kiedyś eską która przy 160 telepała jak szalona... podpora wału miała 3-4mm luzu ! |
Autor: | Stalker1943 [ 14.kwi.2016 20:05:35 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
A co powiecie na telepanie przy ruszaniu przy lekkim gazie z kolami skręconymi na maxa ? Mechanik powiedział "ten typ tak ma" Co do krzywej felgi to kwestia bezsprzeczna bo została skrzywiona w wyniku kolizji. |
Autor: | ernieball [ 14.kwi.2016 20:27:12 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Moja przy skręcie na maxa przy ruszaniu lekko mrowi, spotkałem sie z tym już w trzech audi z quattro. Niedawno miałem też C5 4.2V8 która nie miała tej przypadłości. Jeżeli chodzi o full wypas to brakuje Ci jeszcze PDC przód i chyba webasta? Nie wiem czy w Esce była grzana kirownica bo w A6 V8 miałem. Cóż, witaj w gronie Audi z V8 pod maską |
Autor: | drookash [ 14.kwi.2016 22:44:33 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Dokładnie... to mrowienie bywa i u mnie... nie ma jakiejś reguły na to, ale czasami się tak ustawi, że jest. Raz ruszę i jest, innym razem nie ma. Częściej jak po cofaniu, a rzadziej jak po postoju. Ja już oglądałem swoją na podnośniku i po ogarnięciu kilku pilniejszych spraw przyjdzie i pora na to... raczej to wina luzów w układzie napędowym a dokładniej bicia wału pod większym nierównomiernym obciążeniem. Jazda na wprost... nic, idealnie, zero luzu - ale ruszanie ze skręconymi kołami - różnica prędkości przód/tył i wał inaczej jest obciążony. Grzane i nawet ele z pamięciami kiery były... Z ciekawostek - lista wyposażenia RS6 nie obejmowała Webasto... nigdy, ale w S6 tak Nie jestem pewien czy PDC przód montowali w przedlifcie... w A6 raczej nie, ale możliwe, że w S6 szło w opcji. V8 z gazem... Seba wiesz co o tym sądzę No ale... nie wszyscy mają eski do "picowania". Dla tych co potrzebują są one codziennymi "dooope" wozami. |
Autor: | ernieball [ 15.kwi.2016 03:59:48 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Dokładnie, dla mnie S to podstawowy wóz, tankuję LPG po 1,43zł i jeżdżę. Jakoś nie czuję potrzeby trzymania auta kolekcjonersko, ogólnie wszystkie moje samochody są do jazdy na "co dzień". Tomek, Ja mam PDC przód a mam S przed liftem z ANK pod maską (prod 11. 2000r., pierwsza rej. 03. 2001) |
Autor: | Kliku [ 15.kwi.2016 12:16:47 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Zadko spotykana to jest S-ka w manualu. Doprowadz do perfekcji i ciesz się jazdą. |
Autor: | Stalker1943 [ 15.kwi.2016 14:07:27 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
W sumie jedyne o co się obawiam to słyszałem że AQJ lubią wywalić korby bokiem ? To jakaś wada fabryczna czy wynik przegrzania silnika ? |
Autor: | ernieball [ 15.kwi.2016 14:13:17 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Stalker1943 napisał(a): W sumie jedyne o co się obawiam to słyszałem że AQJ lubią wywalić korby bokiem ? To jakaś wada fabryczna czy wynik przegrzania silnika ? Były jakieś tam przypadki ale nie przejmuj się tym, pilnuj oliwy i ciesz się jazdą. |
Autor: | drookash [ 15.kwi.2016 15:14:12 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
To legendy... Konstrukcyjnie dołem i górą AQJ i ANK to identyczne silniki. Różnica polega na ECU i 2 dodatkowych lambdach za katami w ANK. Napinacze, rozrząd ten sam. Niektóre ANK mają dwie rolki tłumiące na górze, niektóre nie... Numery wtrysków paliwa inne, ale wydajności te same... Jak byś nie patrzył... to w jednym i drugim masz drążone trzonki zaworów by nie było ciężko sprężynkom jak się engine na 7200rpm wkręci |
Autor: | ernieball [ 15.kwi.2016 16:09:54 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Tomek jeszcze z rok posiadania V840V i doktorat z tej konstrukcji napiszesz |
Autor: | drookash [ 15.kwi.2016 19:44:44 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Aj tam... ucze sie dla Was Od pol roku zbieram sie do kupy by wpisac tu swoje autko...zawsze cos mi czas zabierze ale powoli skladam ukladanke do konca. Stalker... zrob fotke wklejki w bagazniku. Jestem ciekaw... |
Autor: | bloku [ 15.kwi.2016 20:02:26 ] |
Tytuł: | Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT |
Co do pdc to mialem w poprzednim. A w obecnym nie mam wcale. Audi mnie zawsze zadziwialo pod wzgledem konfiguracji wyposazenia. AQJ jest tak samo odporny jak ANK. Poza tym co Tomek napisal o roznicach dochodzi jeszcze kwestia tulei cylindrow. Roznica w materiale i grubosci nicasilu czy jak sie to tam zwie. Zreszta katalogowe roznice w numeracji cylindrow to zaledwie jedna literka. Nie kazdy piec ma SAI a co za tym idzie EGRy. Spotkalem 3 take sztuki w tym byla moja eSka. Mrowienie o ktorym piszecie wystepuje w kazdym quattro gdzie EDS sterowany jest zewnetrznym sterownikiem ESP. Dla przykladu w przedliftach a6 nie ma w standardzie ESP i EDS sterowanh z ABSu nie wywoluje takiego...."mrowienia". wytapatane zenkiem |
Strona 1 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |