.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
S4 by mek1 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=137882 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | adamawp [ 03.maja.2016 19:22:08 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
Auto zapowiada się bardzo dobrze |
Autor: | drookash [ 03.maja.2016 21:07:56 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
Fajne Jaki tam motorek siedzi? Te same hebelki sa w A7. Wsiada na te tarcze rowniez poprzednia rewizja tego zacisku z A8 D3. Ogolnie gdybys lekko dolozyl kaski to z innym jarzmem ten zacisk co masz wchodzi na tarcze 400mm z A8 D4. Ja taki 356x34 zestaw pakuje do S6 C5 bo podchodzi P&P. Jakies plany na tyl? Polecam zestawik 330mm z S6 C6. Tez jest na elektryczny reczny bo pewnie taki masz. |
Autor: | Zagor [ 04.maja.2016 07:41:50 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
V6T - czyli 3.0 z kompresorem To już nie jest elektryczny ręczny - to hamulec Postojowy mek1 - już nie narzekaj, że nie jedzie, to co mają powiedzieć Ci co mają sto kilkadziesiąt KM na pokładzie, chyba że porównujesz z Hondą, ale tam się strasznie ręce wyciągają |
Autor: | mek1 [ 04.maja.2016 07:45:02 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
drookash napisał(a): Fajne Jaki tam motorek siedzi? Te same hebelki sa w A7. Wsiada na te tarcze rowniez poprzednia rewizja tego zacisku z A8 D3. Ogolnie gdybys lekko dolozyl kaski to z innym jarzmem ten zacisk co masz wchodzi na tarcze 400mm z A8 D4. Ja taki 356x34 zestaw pakuje do S6 C5 bo podchodzi P&P. Jakies plany na tyl? Polecam zestawik 330mm z S6 C6. Tez jest na elektryczny reczny bo pewnie taki masz. 3.0 tfsi 333KM i 440Nm, kryterium głównym przy kombinacji z heblami było - ma wejść po 18" (docelowa felga), mogłem próbować z setupem tarczy 380mm (z a8 d4 4.2tdi z pewnie tym samym zaciskiem) ale z rozpoznania tematu wynikało że 356mm to jest max, teraz wiem/widzę że spokojnie coś większego by weszło wogóle to mi się marzyło tam upchać tarcze 375x36 pływającą OEM z najnowszego Q7 no ale wszyscy mnie utwierdzali że nie wejdzie... tył mam w serii 330x22, taki sam szedł w a6 c7 bitdi w połączeniu z przodem 356x34 |
Autor: | mek1 [ 04.maja.2016 07:53:29 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
Zagor napisał(a): mek1 - już nie narzekaj, że nie jedzie, to co mają powiedzieć Ci co mają sto kilkadziesiąt KM na pokładzie, chyba że porównujesz z Hondą, ale tam się strasznie ręce wyciągają wiem wiem, porównując do poprzedniego auta (300@700 dyszel), eS ma charakterystykę bardzo spokojną, prawie jak wolnossak, cicho, automat, jedzie tak bez emocji, poza piardami przy zmianie biegów przy bucie |
Autor: | emsi [ 04.maja.2016 10:07:12 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
hehe. To ja mam tak ze swoim nowym nabytkiem 2.7bit BES. Mimo, że ma biturbo nie czuć tego na plecach. Prędkość nabiera miło, ale Laguna dci daje ciekawsze przełożenie na fizykę ciała |
Autor: | drookash [ 05.maja.2016 20:02:14 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
Mek1...czyli masz taki sam zestaw jak za moment u mnie. 356 i 330. Widzę kilka sztuk A7 z takim silnikiem podkrręconych do 400ps... Będziesz coś więcej tam modził? Studiowałem zeszyt SSP dla tego silnika i podoba mi się rozwiązanie utrzymywania ciśnienia w dolocie i dlawienia przepustnica. Druga fajna sprawa to ta chlodnica powietrza na silniku. |
Autor: | MAXA8 [ 06.maja.2016 13:11:49 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
To moj ulubiony V6 te 3.0tfsi |
Autor: | drookash [ 17.maja.2016 11:20:18 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
Tej... ale mi nie powiesz, że te "nakładki" z S4 tak ori wyglądały ? Jakie masz tam wymiary opon /felg ? Ja się szarpnąłem i kupiłem 2szt z ASO 4F0615269A o takie coś : https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... f0615269a/ Cena zabija... ale czego się dla "S" nie robi Niestety w rev. 2 zacisków ATE (czyli jak Twoje) nie wchodzi taka sprężynka No ale do rev.1 czyli tych z A8D3 czy S6C6 pasują idealnie. |
Autor: | mek1 [ 18.maja.2016 08:07:05 ] |
Tytuł: | Re: S4 by mek1 |
napis S4 (metalowy) dosztukowany i sam jestem ciekaw czy przeżyje temperatury pierwotnie chciałem ori blaszki z napisem dokupić, ew.przerzucić z ori zacisków, niestety są one przykręcane (info z aso) i nijak nie pasują do nowego zacisku, niestety na blaszce z nowego zacisku nie znalazłem numerów oem i musiałem kombinować, myślałem też o naklejkach na zaciski z alle, tylko że one oryginału nawet z daleka nie przypominają p. 245/40r18 8,5J, t. 285/35r18 10,5J |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |