.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

S4 by mek1
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=137882
Strona 1 z 1

Autor:  mek1 [ 02.maja.2016 09:39:40 ]
Tytuł:  S4 by mek1

witajcie koledzy,
na forum jestem dobrych parę lat, natomiast pierwsze audi (to) ze mną od ponad półtora roku
S4 B8 S-tronic
nawiasem mówiąc skrzynia naprawiona własnoręcznie dzięki temu forum,
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

póki co wleciały docelowe felgi OEM z R8, 8,5cala przód i 10,5cala tył z gumką 285 :D
filtr pipercrossa i kombinuję z hamulcami,
tarcze seria 345x29,5 co przy masie pod 2t (B8 jest klocek co widać na żywo i czuć w jeździe) są tak na styk,
jak niektórzy wiedzą ten rozmiar tarczy występuje np w S3
coś takiego zanabyłem
Obrazek
setup z a6 c7 bitdi (a8 d4 też) 356x34 i dwutłok w amelinium, który ma pasować p&p
jak znajdę chwile dziś/jutro/pojutrze zamontuje to w końcu

z uwagi na takie sobie osiągi są plany na więcej, ale o tym będę na bieżąco informował
pzdr

Autor:  adamawp [ 03.maja.2016 19:22:08 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

Auto zapowiada się bardzo dobrze

Autor:  drookash [ 03.maja.2016 21:07:56 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

Fajne :) Jaki tam motorek siedzi?
Te same hebelki sa w A7. Wsiada na te tarcze rowniez poprzednia rewizja tego zacisku z A8 D3. Ogolnie gdybys lekko dolozyl kaski to z innym jarzmem ten zacisk co masz wchodzi na tarcze 400mm z A8 D4. Ja taki 356x34 zestaw pakuje do S6 C5 bo podchodzi P&P. Jakies plany na tyl? Polecam zestawik 330mm z S6 C6. Tez jest na elektryczny reczny bo pewnie taki masz.

Autor:  Zagor [ 04.maja.2016 07:41:50 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

V6T - czyli 3.0 z kompresorem :)
To już nie jest elektryczny ręczny - to hamulec Postojowy :(
mek1 - już nie narzekaj, że nie jedzie, to co mają powiedzieć Ci co mają sto kilkadziesiąt KM na pokładzie, chyba że porównujesz z Hondą, ale tam się strasznie ręce wyciągają ;)

Autor:  mek1 [ 04.maja.2016 07:45:02 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

drookash napisał(a):
Fajne :) Jaki tam motorek siedzi?
Te same hebelki sa w A7. Wsiada na te tarcze rowniez poprzednia rewizja tego zacisku z A8 D3. Ogolnie gdybys lekko dolozyl kaski to z innym jarzmem ten zacisk co masz wchodzi na tarcze 400mm z A8 D4. Ja taki 356x34 zestaw pakuje do S6 C5 bo podchodzi P&P. Jakies plany na tyl? Polecam zestawik 330mm z S6 C6. Tez jest na elektryczny reczny bo pewnie taki masz.


3.0 tfsi 333KM i 440Nm,
kryterium głównym przy kombinacji z heblami było - ma wejść po 18" (docelowa felga), mogłem próbować z setupem tarczy 380mm (z a8 d4 4.2tdi z pewnie tym samym zaciskiem) ale z rozpoznania tematu wynikało że 356mm to jest max, teraz wiem/widzę że spokojnie coś większego by weszło
wogóle to mi się marzyło tam upchać tarcze 375x36 pływającą OEM z najnowszego Q7 :D no ale wszyscy mnie utwierdzali że nie wejdzie...
tył mam w serii 330x22, taki sam szedł w a6 c7 bitdi w połączeniu z przodem 356x34

Autor:  mek1 [ 04.maja.2016 07:53:29 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

Zagor napisał(a):
mek1 - już nie narzekaj, że nie jedzie, to co mają powiedzieć Ci co mają sto kilkadziesiąt KM na pokładzie, chyba że porównujesz z Hondą, ale tam się strasznie ręce wyciągają ;)


wiem wiem,
porównując do poprzedniego auta (300@700 dyszel), eS ma charakterystykę bardzo spokojną, prawie jak wolnossak,
cicho, automat, jedzie tak bez emocji, poza piardami przy zmianie biegów przy bucie :)

Autor:  emsi [ 04.maja.2016 10:07:12 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

hehe. To ja mam tak ze swoim nowym nabytkiem 2.7bit BES. Mimo, że ma biturbo nie czuć tego na plecach. Prędkość nabiera miło, ale Laguna dci daje ciekawsze przełożenie na fizykę ciała

Autor:  drookash [ 05.maja.2016 20:02:14 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

Mek1...czyli masz taki sam zestaw jak za moment u mnie. 356 i 330.
Widzę kilka sztuk A7 z takim silnikiem podkrręconych do 400ps... Będziesz coś więcej tam modził?
Studiowałem zeszyt SSP dla tego silnika i podoba mi się rozwiązanie utrzymywania ciśnienia w dolocie i dlawienia przepustnica. Druga fajna sprawa to ta chlodnica powietrza na silniku.

Autor:  MAXA8 [ 06.maja.2016 13:11:49 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

To moj ulubiony V6 te 3.0tfsi :)

Autor:  mek1 [ 06.maja.2016 13:57:57 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

tak siadły
Obrazek

Obrazek

Obrazek
robione tosterem

już wiem, że można było coś większego wsadzić, luzu dość po obwodzie, zacisk bardziej wystaje niż ori, ale i tak miałem dystanse
no nic, może kumpel z polifta zaryzykuje coś większego

drookash, będę, plan jest taki
stage 0,5 tj większy IC wodny, inna rura w dolocie pomiędzy fitrem pow. a przepustnicą i usunięcie prekatów - niestety dopiero lipiec/sierpień
stage 1 tj. mniejsze kółko kompresora, program w skrzyni i silniku
muszę poczytać ssp bo o tych rozwiązaniach nawet nie wiem :ninja:, chłodnica powietrza ciekawa ale niestety mało wydajna

Autor:  drookash [ 17.maja.2016 11:20:18 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

Tej... ale mi nie powiesz, że te "nakładki" z S4 tak ori wyglądały ? Jakie masz tam wymiary opon /felg ?
Ja się szarpnąłem i kupiłem 2szt z ASO 4F0615269A o takie coś : https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... f0615269a/
Cena zabija... ale czego się dla "S" nie robi :) Niestety w rev. 2 zacisków ATE (czyli jak Twoje) nie wchodzi taka sprężynka :( No ale do rev.1 czyli tych z A8D3 czy S6C6 pasują idealnie.

Autor:  mek1 [ 18.maja.2016 08:07:05 ]
Tytuł:  Re: S4 by mek1

napis S4 (metalowy) dosztukowany i sam jestem ciekaw czy przeżyje temperatury :ninja:

pierwotnie chciałem ori blaszki z napisem dokupić, ew.przerzucić z ori zacisków, niestety są one przykręcane (info z aso) i nijak nie pasują do nowego zacisku,
niestety na blaszce z nowego zacisku nie znalazłem numerów oem i musiałem kombinować, myślałem też o naklejkach na zaciski z alle, tylko że one oryginału nawet z daleka nie przypominają

p. 245/40r18 8,5J, t. 285/35r18 10,5J

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/