.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi S3 8L https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=140659 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Raivex [ 19.sty.2017 18:43:04 ] |
Tytuł: | Audi S3 8L |
Cześć opisze swoje Audi które posiadam od tygodnia. Jest to moje pierwsze auto. Pierwsze wrażenia to mega radość moc , chociaż i tak jej mało jestem przyzwyczajony do przyśpieszenia ponieważ tata posiada 500 konnego Nissana 350z ale prowadzenie na tym "zawiasie" jest cudowne auto jest twarde ale prowadzi się jak gokart co mi bardzo bardzo odpowiada. Auto kupione z kilkoma mankamentami mechanicznie 100% sprawne zdrowe brak rudej natomiast nadwozie wymaga dopieszczania. Było malowane już raz gdzie niegdzie klar zchodzi, sprzedający uderzył w jakieś zwierze zderzak połamany chłodnice wymienione. Wszyskie mody były robione w Szwajcari skąd autko było sprowadzone półtora roku temu ogólnie widać że ktoś robił sobie torową zabawkę i przytulił się do bandy lewą stroną , wymaga polakierowania jeszcze raz dla estety. Ogólnie autko jest mega ale wymaga miłości . Plany to zagazowanie go (pewnie mnie za to zlinczujecie ale po co przepłacać za paliwo a dobra instalacja nie sprawia żadnych kłopotów) i power up na początku jakiś chip na te 250-260 koni potem jakaś hybrydowa turbinka AUDI S3 Rok produkcji: 2000 Silnik: 1.8T APY 210hp/270nm Napęd: QUATTRO/Haldex Zawieszenie: Przód seria / tył blestein Hamulce: Seria Nadwozie: Oryginalne S3 polift,xenony Układ dolotowy: Seria Układ wydechowy: downpipe seria od kata 2,5" całkiem przyjemny i cichy Koła: Toma Racing 18" Wnętrze: Skórzane Recaro |
Autor: | Kliku [ 19.sty.2017 19:05:28 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Fajne auto do polatania. Chyba jeszcze nie przerejestrowane ? |
Autor: | Raivex [ 19.sty.2017 19:20:43 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Tak dzisiaj dopiero przerejstrowana |
Autor: | Gustav [ 20.sty.2017 09:22:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Jak zwolennik orygianłu: Zmienić felgi na avus 17 lub 18". poprawić i naprawić zderzak, poprawić wydech końcowy. Wyczyścić i zakonserwować wnętrze. Zmienić lampy na wersję normalną. |
Autor: | emtees [ 20.sty.2017 17:38:21 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
S3 to fajny popierdzielacz Montuj kontroler haldexa żeby szybciej spinał |
Autor: | Raivex [ 21.sty.2017 10:25:18 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Wiem wiem znam patent , ojciec miał w Calibrze haldexa i właśnie ten sterownik , na potencjometrze też miał siłe spinania napędu całkiem fajnie to działało To może jeszcze jedna fotka 350z i S3 |
Autor: | Zarathustra [ 21.sty.2017 12:59:52 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Gustav dobrze prawi, kilka szczegółów i auto będzie lux malina |
Autor: | Raivex [ 21.sty.2017 16:58:41 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Dnia dziś kupiłem wskaźnik doładowania AG wraz z kubeczkiem do montażu , czekam aż dojdzie i będę montować |
Autor: | bloku [ 21.sty.2017 19:40:20 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
W calibrach haldex miał trochę inną zasadę działania. Stąd się tam tak napędy sypały. S3 to jedno z lepszych aut do zabawy tanim kosztem. S4 ma BiTa, który ksoztuje w serwisie sporo. A tu...poczciwa solidna jednostka 1,8T + kontroler haldexa z czujnikiem temperatury i można napie... Przykładem były dwie 8L na ostatnim letnim zlocie w Toruniu. A3 1,8T i S3 napierdzielały bardzo miło jak na haldexa Zresztą za dwa tygodnie znów będzie okazja |
Autor: | Raivex [ 21.sty.2017 22:15:52 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
bloku napisał(a): W calibrach haldex miał trochę inną zasadę działania. Stąd się tam tak napędy sypały. S3 to jedno z lepszych aut do zabawy tanim kosztem. S4 ma BiTa, który ksoztuje w serwisie sporo. A tu...poczciwa solidna jednostka 1,8T + kontroler haldexa z czujnikiem temperatury i można napie... Przykładem były dwie 8L na ostatnim letnim zlocie w Toruniu. A3 1,8T i S3 napierdzielały bardzo miło jak na haldexa Zresztą za dwa tygodnie znów będzie okazja Bloku źle rozumiesz , seryjnie w calibrze jest wiskoza która przenosi 90 nm wzomcniona tarczkami 300 max. Tata zeswapował cały napęd z VW z haldexem a napędzane to było V6 z Sabba. https://www.youtube.com/watch?v=hYVgEpULKlA. W ramach wątpliwości jest tam pare filmików z procedurą ale widać tylko mielenie przednich kół ponieważ tył był nie sprawny w wale ukręcił się krzyżak. |
Autor: | bloku [ 21.sty.2017 23:04:27 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Ciekawy projekt. A czy czasem ta V6ka nie jest oplowska? Taka sama jak w Omedze B i Bfl? Docelowo w jakie moce celujesz? Zabawka czy daily car? |
Autor: | Raivex [ 22.sty.2017 09:53:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Daily, okolice 300 ale apetyt rośnie w miare jedzenia więc kto wie , Nie to była Vka z Sabba i był to ewenement bo miała seryjne doładowanie ale tylko na 1 głowicy miało to na celu poprawienie osiągów ale doładowanie jakie tam było to bodajże 0.3 bar. Edit dopytałem taty: 3.0 Vka z sabba z małą turbinką na 1 głowicy. U nas jeździła z holsetem hx40 z Scani. Niestety projekt się nie rozwinął gdyż trafił się Nissan a Cali poszła na części :c . Chodź tak najmocniejszym set upem tej cali był moment na zakutym C20Let z Cali z turbiną Holset Hx40 i kompresorem który pomagał wstawać. Cali kręciła czasy 0-100 4.5 s |
Autor: | Raivex [ 25.sty.2017 16:00:55 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Panowie pilne pytanie jakie APY powinno mieć seryjne doładowanie ? |
Autor: | tofik93 [ 03.lut.2017 12:32:32 ] |
Tytuł: | Re: Audi S3 8L |
Raivex napisał(a): Panowie pilne pytanie jakie APY powinno mieć seryjne doładowanie ? Chyba 0.9 po wirusie 1.2-1.3 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |