Dzień dobry!
Nazywam się Mateusz, jestem z Gdańska i chciałbym przedstawić swój projekt. Auto zostało zakupione 2 lata temu pod długim postoju w szopie i z przerobionym przez Litwinów silnikiem. Poprawiliśmy zawieszenie, hamulce, auto przeszło gruntowne mechaniczne odświeżenie i usunięcie zbędnych gratów. Litwini złożyli to na ECU i aparacie zapłonowym z hondy i jakos to działało. Nam było mało i wjechało EMU black, pojedyncze cewki i przepustnica DBW. Podczas strojenia poddała się panewka i od tego momentu zaczynamy relację
MODEL: Audi 80 Competiton
ModyfikacjeSilnik: 1.8 16V turbo
- blok tdi AFN + głowica 1.8 KR 16V
Modyfikacje głowicy:
- 1.8 16V KR
Modyfikacje bloku:
- blok AFN
- kute korby 159mm
- tłoki Audi S2
- wał 1.8 KR
Układ dolotowy: - kolektor ssący audi s4/s6 c4, przerobiony na 4 cylindry
- przepustnica audi V6 DBW
- FMIC
- filtr powietrza grzybek HKS
- turbo Holset HX40
Układ wydechowy: - custom kolektor wydechowy
- WG 44mm
- DP 2,75"
Układ wtryskowy: - pompa paliwa BOSCH 044
- wtryskiwacze 980cc BOSCH
- regulator 4bar
Elektronika: - Stand Alone EMU Black + flexfuel
- sonda szerokopasmowa AFR
- EGT
- czujnik IAT
- czujnik spalania stukowego
- pojedyncze cewki
Układ napędowy: - sprzęgło ceramiczne - brak konkretnych informacji
Zawieszenie: - rozpórka kielichów
- bilstein B8 przód i tył
- sprężyny ori competition -20mm
- wszystko w poliuretanie + sanki tył alu
- mocowanie amortyzatorów przednich z regulacją KWZ
Układ hamulcowy:- przód brembo 4tłok Alfa Romeo + tarcza 324mm z Focusa RS Mk1
- tył zacisk s8 d2 43 + tarcza 280 corrado
- przewody w oplocie Pizza Brakes
- płyn Motul RBF 660
- pompa hamulcowa 25,4mm VW T4
Koła:- ATS DTM 17" + Federal 595 RS-R
Body kit:- zdrzak przód rs2 replika
26.10.2019
Pare dni temu po montażu EMU, podczas strojenia auto się poddało. Zastukała panewka, okazało się iż poprzedni właściciel nie przyłożył się do składania motoru i mamy to co mamy.
Plan jest na wał od ABF, tłoki odprężające ABF, wałek ssący od ABF, custom kuta korba. Zobaczymy co czas przyniesie