.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Kolejne quattro w garażu:)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=81986
Strona 1 z 3

Autor:  gelon [ 14.sie.2008 10:50:12 ]
Tytuł:  Kolejne quattro w garażu:)

Witam wszystkich :)
Zostałem posiadaczem pięknego klasyka z jedynie słysznym napędem ;) Auto w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata i jest w orginale :peace: Jest kilka pypciów z rdzy ale narazie pójdą zapraweczki a za jakiś czas bedzie malowane od podstaw wraz ze wzmocnieniem budy pod nowy silniczek ;) Ale narazie może nowa niunie :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autko kupione od jednego z użytkowników forum :)
W planach jest 2.2 T 20V ,większe hamulce,dobry zawias i jakieś tam pierdoły ;)
Silniczek narazie jest 1.8 115 PS który niezle sobie radzi z lekka budą,na trasie leciało 150-160 km/h bez problemu.Prędkości max. nie sprawdzałem :):
Mam nadzieje że się spodoba bo ja już sie zakochałem :peace:
Dzieki wielkie dla Simpsona bo to on przeszedł ze mną te trase ;)
Aha i wszystkie foty robione telefonem także bez zbędnych wypasów ;)

Autor:  adamusek [ 14.sie.2008 17:51:45 ]
Tytuł: 

sliczna - mnie sie kiedyś marzy 200 2.2t w avancie ech...

Autor:  myszon90 [ 14.sie.2008 18:31:08 ]
Tytuł: 

Auto kolegi mechitro....
Mialem na nie chęć, ale wiem ile zabawa w swap-y i restaurowanie kosztuje i na razie jest poza moim zasięgiem.....
Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem??
Wydaje mi się, że trochę mniej zabawy z przebudową komory silnika, ale tylko tak mi się wydaje.....

Zazdroszczę, ale tak po koleżeńsku zazdroszczę i życzę super zabawy ........

Autor:  Sprinter [ 14.sie.2008 18:50:57 ]
Tytuł: 

Tyle stało na pomorzu za niższą cenę i nikt go nie chciał... ;)

Autor:  ZiPi [ 14.sie.2008 18:57:17 ]
Tytuł: 

Gratulacje !
Następny klasyk w klubie ;) i w pięknym stanie - nie ma to jak auto od klubowicza :peace:
Cytuj:
Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem??

Moim zdaniem, lepiej aby siedział tam silnik z tamtych lat np. 2.2 T 20V, kolega z Krakowa ( chyba zuru ) robił juz takiego swapa, zdięcia tez chodzą po necie.
Ps. Rudy 102 tez jest niezły :):

Autor:  Simpson [ 14.sie.2008 18:58:38 ]
Tytuł: 

Foty wyszły przednie :):

Co do wyjazdu to było bardzo sympatycznie. Chętnie pojade jeszcze raz :):

Autor:  jmm [ 14.sie.2008 19:17:27 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Cytuj:
Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem??

Moim zdaniem, lepiej aby siedział tam silnik z tamtych lat np. 2.2 T 20V, kolega z Krakowa ( chyba zuru ) robił juz takiego swapa, zdięcia tez chodzą po necie.
Ps. Rudy 102 tez jest niezły :):


Tylko, że do budy R5 łatwiej wstawić 2.2T a do budy R4 nie jest to już takie proste ;)

Ja bym zostawił oryginał, bo wygląda dziewiczo, ewentualnie swapik na 1.8T

Autor:  myszon90 [ 14.sie.2008 19:50:03 ]
Tytuł: 

Ano....
Ja pod tym kątem myślałem, że to jest buda z czterocylindówką pod maską...

Autor:  Simpson [ 14.sie.2008 20:17:05 ]
Tytuł: 

Ze swapem na 1.8T też byłaby masa zachodu, więc jak szaleć to szaleć i wrzucić 2.2T + chip. Zrobi się wtedy niezły odrzutowiec, nie to co 1.8T.

Autor:  hans [ 14.sie.2008 21:57:22 ]
Tytuł: 

tylko ze zadne quattro b2 nie wystepowalo w oryginale z 4cylindrowym silnikiem :):

Autor:  martab99 [ 14.sie.2008 22:05:25 ]
Tytuł: 

Ależ jak najbardziej występowały:

- 1.8 90 km ( NE i JN) od 08.1984
- 1.8 112 km ( PV i DZ) od 08.1984

Pierwsze B2 quattro to 08.1982 ( pięciocylindowe 2.2)

Autor:  jmm [ 14.sie.2008 22:25:48 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
tylko ze zadne quattro b2 nie wystepowalo w oryginale z 4cylindrowym silnikiem :):


Ale wstyd :diabel:

Autor:  gelon [ 15.sie.2008 10:42:42 ]
Tytuł: 

Silnik musi być 5cio garowy także 1.8T odpada zdecydowanie :D Jeśli już mam taka bude to wsadze tam klasyczne 2.2T,wieksze heble,lepszy zawias i wzmocni sie bude odpowiednio :peace: Narazie zostaje tak wszystko jak jest i zime sie przelata bokami bo razi sobie nawet niezle :):

Autor:  gelon [ 26.sie.2008 21:09:33 ]
Tytuł: 

Panowie odgrzewam kotleta bo nie ma sensu zakładac nowego topicu a mam małe pytanko ;)
Jaki rozstaw śrub ma B2? 4x100 czy 4x108?
I czy bedzie duża roznica w zime na felgach 14 i 15"? Bo nie wiem jakie kupić a musze sie spieszyc bo auto idzie do lakiernika w nastepnym tygodniu juz na stalowkach bo obecne felgi do piaskowania lecą :)

Autor:  Simpson [ 26.sie.2008 21:13:30 ]
Tytuł: 

4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo ;)

Autor:  Sprinter [ 26.sie.2008 21:52:56 ]
Tytuł: 

A gdzie tam twardo, to będzie idalny kompromis na zimę. Tylko nie szerzej jak 6".

Autor:  gelon [ 26.sie.2008 21:59:23 ]
Tytuł: 

No dobra czyli wiem już wszystko :peace: Można kupować 15" i akurat bede miał zimówki z B4 bo ona w zime nie będzie potrzebna skoro jest 2x quattro:D

Autor:  Simpson [ 26.sie.2008 22:09:04 ]
Tytuł: 

Tak teraz zerknąłem i to będzie jakieś 185/55/15 jako zamiennik dla 175/70/13, czyli nie aż tak źle jak myślałem :peace:

A jak chcesz coś ostrego na lato, to wejdzie 195/45/16 :):

Autor:  scob [ 29.sie.2008 09:00:39 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo ;)


w 90-ce '85 b2 mialem 14" 4x108. pewny jestes?

Autor:  Sprinter [ 29.sie.2008 09:37:46 ]
Tytuł: 

scob napisał(a):
Simpson napisał(a):
4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo ;)


w 90-ce '85 b2 mialem 14" 4x108. pewny jestes?


Też bym obstawiał 4x108 w wersji quattro. Tak mają na pewno wszystkie b2cq, 90b2q i wersje '83-'84 80b2q, więc podejrzewam, że poliftowa 80b2q '85 też ma większy rozstaw. Ośki miały 4x100.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/