.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
KUPILEM V8 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=84408 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | duzy28 [ 11.paź.2008 10:03:37 ] |
Tytuł: | KUPILEM V8 |
witam skoro jestes obcykani jeeli chodzi o audi to odpowiedzcie mi na kilka pytan, zakupilem taka maszyne dzisiaj ale trzeba w niej poprawic kilka rzeczy,jest to 90r silnik 3600 manual z sekwencja od 2lat , tyle ze skrzynia wrzucona 5biegowa , bo podobno automat siadl, nic tak od siebie nie ziadlo tylko po prostu zarzneli.Nie dopasowna do konca bo caly mechanizm razem z drazkiem biegow jest niby od c4 cy c3 100, w kazdym badz razie one chyba nie wskakuja jak powinny, 3 bieg zgrzyta ale nie zawsze reszta nie.gosc twierdzi ze jak sie przerzuci od org v8 bedzie wszystko gralo i zebym uwazal z ta ,,3,, bo rozpierdziele synchronizator.Oczywiscie jest problem z przednimi tarczami bo bija przy hamowaniu, felgi 17 od s8 nie nadaja sie na nasze drogi.podobno ,,UFO,, idzie zamienic na inne wentyle prawda to jest? auto jest troche umeczone ale daje rade, , malo tego przy 80km/h slychac gwizd ale to raczej ta skrzynia,jak auto nie ciagnie nie slychac tego, bo mialem podobny objaw w 80 ale miala przejechane grubo chyba ponad 300tys, chcialem dodac ze v8 ma chyba przejechane 230km piersza moja audi bylo b2 strup straszny ale duzo sie nauczylem a pozniej nastepne b2 ale juz w nieskazitelnym stanie,(80r i tylko 250tys) wiec moze skusze sie na 2 v8 tyle ze w orginale i 4.2. Dziwnie wyglada sprawa stukajacego przegubu, przy leciutko skreconym kole stuka a jak skrecisz na max nie ma tego nawet jezdzac w kolo nie slysze, ktos sie spotkal z czyms takim??czy tylne przeguby przy naprezeniu lekko nachylonym aucie moga tez stukac? nie jestem w ciemie bity , ale czasem mnie cos zaskakuje. na koniec chcilbym sie dowiedziec co jest do czego,Co do nawiekow, wszystko sterowane elektro zaworami jak w bmw, ale nie pasuje mi jedna rzecz, wciskam sobie czerwony czyli gorace daje ma max i nie leci cieple,mruga tylko da nioda od,,OUT..., daje na econ. na auto i nie ma zmiany, wiec co jest wedlug ciebie? przycis REC do czego sluzy i klime jak wlaczyc bo te nie bardzo wiem. |
Autor: | enduroboy [ 11.paź.2008 10:57:29 ] |
Tytuł: | |
powiem krotko i na temat kupiles auto o ktorym nic kompletnie nie wiesz bedziesz plakal wykladal kase i albo doprowadzisz ja do stanu uzywalnosci albo pchniesz na zlom. ilosc kasy ktrora trzeba wlozc w to auto nie jest wspolmierna do tego co mozesz za nia wziac. z ciekawosci ile dales za nia?? a i cos mnie sie wydaje ze skrzynia od C3 nie bardzo pasuje do 3.6 hamulce idzie zamienic na inne i zapewne to zrobisz bo cena ufo cie zabije ps. a wogole to nie ten dzial |
Autor: | Buba [ 11.paź.2008 10:59:36 ] |
Tytuł: | |
Ale żeś rzeźbę ciężką kupił mam nadzieję, że w baaaaaaardzo przyzwoitych pieniądzach bo ciężko i drogo to będzie doprowadzić do jako takiego stanu. A pomysł z 3600 w V - hmmmm nad gustami się nie dyskutuje ale 3600 to nie 4200 o czym się przekonasz. (to samo spalanie a osiągi nie takie same) Myku ze skrzynią w ogóle nie rozumiem i nie popieram. Najwyraźniej zrobił to jakiś ciężki rzeźnik. (z tego co wiem 3,6 ze skrzynia ori w bardzo dobrym stanie można mieć już za około 2000 PLN - wliczając w to drogę np. z przyczepką) A co do technikaliów : odezwij się do Heveliusza, Emtego, Mauzera zresztą jak poszukasz w szukajce to szybko się zorientujesz kto wie z czym to się je. Jeśli chodzi o części to polecam Zbyszka Lisa (znajdziesz na alledrogo) i Niedźwiadka choć nie wiem czy ma jeszcze graty do takich sprzętów. Odpuść regeneracje UFO i zamień przednie zawieszenie na zwykłe tarcze (musisz też zmienić kolumny oczywiście (Sajmon powie Ci dokładnie jak to zrobić bo chyba jest najświeższy jeśli chodzi o taki myk.) Co do przegubów to może pękła guma osłaniająca i wypłukało molibden Co do klimy nie mam pomysłu na tę chwilę. Reasumując : ciężko i drogo to będzie doprowadzić do porządnego stanu. A jeśli Ci się to uda to oczywiści o wyjęciu jakiejkolwiek kasy z tego w przyszłości można zapomnieć niestety bo motor 3,6 stanowi o braku jakiejkolwiek wartości kolekcjonerskiej. Zapodaj proszę jakieś fotexy |
Autor: | Venom [ 11.paź.2008 12:34:50 ] |
Tytuł: | |
podzielam opinie kolegow. wprawdzie nie posiadam audi V8 ale glownie wlasnie z powodow kosztu utrzymania i eksploatacji. niech da foty ale patent ze skrzynia nie wrozy nic dobrego szczegolnie ze juz tam ma jakies problemy z nia. podejrzewam ze poprostu mechanizm nie daje rady sobie rady z silnikiem |
Autor: | duzy28 [ 11.paź.2008 15:52:34 ] |
Tytuł: | |
za auto dalem 5300, tragedi nie ma, a jakis mlody zapaleniec z pewnoscia to kupi kiedys, chce tylko pojezdzic z rok i dowidzenia, teraz to juz sam nie wiem, mialem bmw 750i sprzedalem za psie pieniadaze i teraz zeby nie plakac kupilem 8, ale wiem ze pomimo tego ze cos jest nie tak z autem wsiadasz i jedziesz dalej, b2 bylo spawane latane i jezdzilo, co bedzie dalej to sie zobaczy, przy normalnej jezdzie cnic sie nie stanie, co to tego pojecia, normalne jest ze nie kazdy ma pojecie o kazdym samochodzie, co do ekspoatacji,to bym musial jezdzic poldziorem i wybic sobie jakie kolwiek auto co mi sie podoba, |
Autor: | ando1414 [ 11.paź.2008 16:22:02 ] |
Tytuł: | |
no jeśli skrzynie było drogo poprzedniemu właścicielowi zmienić to aż się boję co będzie dalej uciekaj z tym autem zanim wpakujesz kasę w naprawy |
Autor: | duzy28 [ 11.paź.2008 16:47:22 ] |
Tytuł: | |
nie wiem moze mieli taka skrzynie moze unali ze automat sie nie nadaje, byla w ogole 5 biegow w v8 czy tylko 6? |
Autor: | enduroboy [ 11.paź.2008 17:40:10 ] |
Tytuł: | |
V8 to dosc ciezkie auto w utrzymaniu tak jak stare ESY tez V'ki pomijam zlopanie oleju na poziomie do 1L/1000km ale one poprostu nie lubia druciarstwa i to powoduje koszty byl automat chyba 5 biegowy i manual 6'tka napewno. choc nie wiem czy wystepowalo jedno i drugie w tym modelu. nie obraz sie kolego ale za 5300zl kupiles auto a ja szybko i z duzym zapasem moge ci powiedziec ze 10 kola pln'ow to moze byc malo na doprowadzenie jej do stanu "dobrego" ale niech sie dokladnie wypowiedza w.w. koledzy, Heveliusz itd...... jak dla mnie jezeli nie masz zaplecza finansowego i choleeeeernie duzo cierpliwosci to pusc to auto dalej badz na szrot i kup sobie cos innego w lepszym stanie. ps. czym sie kierowales co do zakupu akurat tego modelu, jezeli mozna wiedziec oczywiscie??? |
Autor: | duzy28 [ 12.paź.2008 01:13:59 ] |
Tytuł: | |
tak jak wspominalem mialem e32 750 v12 wiec nikt mi nie musi mowic jezeli chodzi o eksploatacje,auto zajebiscie zadbane a i tak pochlanialo kase workami, glownie na mechanikow druciarzy albo oszustow, podkusilo mnie i sprzedalem za psie pieniadze, z racji tego ze kiedy chcialem miec audi wiedzac ze wychowany bylem wlasnie na tej marce wybralem wlasnie v8, z tych pieniedzy moglem kupic cos takiego, ale jezeli chodzi o stan bmw moglem ocenic na 5 a audi na 4-, albo nawet 3+. tak wiec upatrzylem manuala pojechalem 300km no i kupilem, nawet o wlasnych silach przyjechal , , gosc powiedzial wsystko przez telefon, dawno temu chcialem sobie sprawic na urodziny v8 od 1 wlasciciela, ale trafilo mi sie bmw , teraz wrocilem do mojej niezawodnej marki audi. nie takim i autami jezdza wiec nie zalamie mnie to, na ta chwile nie mam odwrotu, poza tym ciezko znalezc orginal w super stanie oczywiscie w manualu, pojezdze ocenie, odloze kase i kae sobie sprowadzic chyba takie ale z ostatniego rocznika, jakby ktos byl tak dobry i podaj lub wyjasnil jak sie obslugiwac klimatronikiem |
Autor: | cygaro-avant [ 12.paź.2008 09:41:25 ] |
Tytuł: | Re: KUPILEM V8 |
duzy28 napisał(a): wciskam sobie czerwony czyli gorace daje ma max i nie leci cieple,mruga tylko da nioda od,,OUT..., daje na econ. na auto i nie ma zmiany, wiec co jest wedlug ciebie? przycis REC do czego sluzy i klime jak wlaczyc bo te nie bardzo wiem. - możesz mieć niesprawny zawór pneumatyczny otwierający obieg do nagrzewnicy - wtedy nagrzewnica jest zimna i nie grzeje - przycisk REC: recyrkulacja powietrza we wnętrzu, po wciśnięciu zamyka klapę powietrza z zewnątrz, otwiera klapę za schowkiem (masz u mnie piwo, jesli działa....) - jeśli mruga dioda przy OUT TEMP to oznacza błąd klimatronica. Możesz ten błąd bardzo łatwo odczytać w pierwszym kanale diagnostycznym (niech zgadnę masz stary sterownik typu "radio", po lewej przyciski czerwony i niebieski , na dole rząd czarnych przycisków, po prawej suwak *C/*F i OUT TEMP) Przyczyn błędu może być setki - od źle wciśniętej jakiejś wtyczki (jest ich kilka), poprzez przetarcie wiązki, aż po zjaranie sie elektroniki w sterowniku. - klimę włączasz przyciskiem AUTO, BI-LEV lub klawiszem z symbolem "szyba" Klima włącza się również w tryb AUTO, jesli przy wyłączonym klimatronicu wciśniesz przyciski czerwony lub niebieski Ale znając opis druciarstwa skrzyni, obawiam się, że raczej nie ruszy.... duzy28 napisał(a): za auto dalem 5300, tragedi nie ma
No więc JEST TRAGEDIA - posiadanie Audi V8 i jazda z duszą na ramieniu i pytaniem "kiedy 3ci bieg powie pa pa" to trochę nie tak.... Co do ceny - za 3 tysie więcej można mieć takie auto "nie wymagające wkadu finansowego" - jak to piszą w ogłoszeniach. Nie chcę być złym prorokiem, ale dobrze byłoby mieć gdzieś poloneza. A na śląsku w Audi V8 biegli są między innymi Mauzer i Rodzynek Nudas, Emcior i Arthur z Krakowa oświecą cię co do zmiany tarcz UFO na zwykłe trzymam kciuki. |
Autor: | duzy28 [ 14.paź.2008 08:36:48 ] |
Tytuł: | |
dzieki a wszystko... |
Autor: | Losiak [ 15.paź.2008 22:58:16 ] |
Tytuł: | |
Szykuj się na duuuuże wydatki. Ja swoją kupiłem w dużo lepszym stanie (sądząc po twoim opisie), a wsadziłem już maaaaseee pieniędzy i nadal nie widzę końca. Jeżeli chodzi o skrzynie to 3,6 występowało z 4 biegowym automatem lub 5 biegowym manualem, 4,2 było z 4 biegowym automatem lub 6 biegowym manualem. Jeżeli chodzi o hamulce to musisz kupić całe kolumny McPherson-a razem zaciskami od S6 (C4), podobno jest możliwość założenia do orginalnych McPherson-ow zacisków od A8 ale jest trochę przerabiania, od S6 jest plug&play. Cena w zależności jak ci się uda trafić ale trzeba liczyć 1500-2000. Pamiętaj aby sprawdzić czy gumki ochronne na zaciskach są w dobrym stanie bo nigdzie tego nie dostaniesz. Sprawdź stan przewodów od wspomagania (bardzo lubią pękać), ja wymieniłem już wszystkie. Koniecznie pilnuj stanu oleju bo jak już wspomniał enduroboy V-ka lubi olej. Cześci jak już wspomniał Buba od Zbycha (http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2834580) ma dobre ceny i naprawde dużo części. Powodzenia z przywracaniem fury do życia. I koniecznie pokaż foty. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |