KORU napisał(a):
emge napisał(a):
Amerykańskie wersje są takie piękne

Dokladnie sa piekne i wyjatkowe. Te migacze z obrysowkami super, szkoda ze do B4 takich nie robili. Kolor jak na sportowa limuzyne niestety kijowy

Dla mnie kolor jest OK, chociaz najwazniejsze byly 1) stan 2) stan 3) stan 4) reszta.

Nie chcialbys miec tu czarnego

, poza tym tu paleta barw byla troche ograniczona. Od pol roku cos proboiwalem wylowic z AAN - wszystko jedno czy s4 czy s6 ale to za stare i wybor jest niewielki. A takiego stanu jak ten S6 to juz chyba nigdzie nie ma

. A ten byl 50 mil ode mnie.
Bilu napisał(a):
daj znac jak bedziesz w kraju to zrobimy spocika i sie zamienimy kierunkowskazami
ps. gratuluje
pomyslimy, co prawda S6 to na zloty w US, na zloty w PL czeka Competition, ale o wymianie gratow S6 za jakis czas mozemy pomyslec, jak mi sie znudza.

ps. dzieki
Kliku napisał(a):
ladny kolorek biala prela, tylko czemu tak wysoko stoi
bo to 100 % oryginal. Wlasciciel nabyl ja w '96 w promocji i chyba nie za ardzo wiedzial co ma

Te S4/S6 sa wyzsze niz Euro-wersje. To bedzie do zmiany.
Leo napisał(a):
Napisz coś więcej o autku. Prawda to, że ma limiter na 190 km/h ?
Jest to samochod z 95 roku, bo tylko takie tu sa, AAN manual, 99t original miles. Wyposazenie stosunkowo baogate, ale nie ma kompa pokladowego i wlasciwie nie wiem, czy wszystkie US nie mialy, czy to tylko moj. Na zlocie 27Aug w CT sie okaze co inne maja. Jest telefon, ciemne drewno, ajsna skora w dobrym stanie, silnik i turbina ciagna, w tylna czesc napedu z lekka wilgotna, z elektroniki wlascicwei wszystko dziala, 2 zarowki w liczniu spalone, ogrzewane siedzenia dzialaja, przedni zderzak przy naroznikach odstaje w 99% aut - w tym rowniez. Minimalnie cignie go na lewo - jeszcze nie wyczailem co jest-jutro sie tym zajme. O takich rzeczach jak BOSE i tych bzdurach nie pisze bo to kazdy tu ma. ( sorry za chaotycznosc, pisalem co sobie przypominalem.)
A wlasnie, ciesze sie , ze sie podoba bo liczylem raczej na krytyke za duzych bumperow i migaczy i tylnych swiatel, a tu Eureka
O cenie nie pisze bo nie byla niska, a poza tym nikt nie pyta
A nikt nie jeczal ze to nie avant - przyszlo ich tu kolo 400 - niewiele z tego zostalo w takim stanie jak moj sedan.
Ceisze sie ze dopadlem to ur s6

bo juz troche watpilem w sukces i przegladalem rownoczesnie oferty b5 2,7TT, do ktorego nie mam przekonania, a poza tym dla mnie c4 to jak dla innych urquattro, ktore tu sa duzo latwiej i taniej dostepne - TRUE.
Co do limitera - w instrukcji nie podaja, jak pojade na track to sie wyjasni, ale narazie zbyt wiele na glowie, nawet nie mam sie kiedy nacieszyc, bo same wyjazdy.
ochhh,ale sie rozgadalem.