.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C4 2.8E ACK V6 30v 193ps QUATTRO avant '96
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=94322
Strona 1 z 3

Autor:  jahro [ 07.lip.2009 20:46:59 ]
Tytuł:  A6 C4 2.8E ACK V6 30v 193ps QUATTRO avant '96

A witam Ja Was, Szanowni Parafianie :peace: :diabel:
Otóż chciałbym zaprezentować Wam Swoją "Zuzannę" :):

------------------------------------------------------------------------------------
A6 C4 2.8E ACK V6 30v 193ps QUATTRO avant '96

- QUATTRO
- podgrzewane fotele recaro z regulacją na lędźwie
- elektryczne szyby/domykane elektrycznie
- elektryczny szyber dach
- elektryczne lusterka (podgrzewane)
- climatronic
- servotronic
- 2 poduszki
- kierownica s-line
- podłokietniek
- alusy 16'
- soczewki - xenony
- halogeny
- abs
- centralny zamek z pilota
- komputer
- alarm
- ringi
- hak


------------------------------------------------------------------------------------

zdjęcia puki co z otomoto, nie mniej jednak w najbliższej przyszłości planowana jakaś ciekawa foto/sesja :) ( foty wnętrza nie odwzorowują jego faktycznego stanu :) )

Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek


------------------------------------------------------------------------------------

"Zuzannę" zakupiłem okazyjnie, dzięki jakże fachowym diagnozom/poradom :diabel: Naszego Szanownego Kolegi Tomsa :peace: ok, dosyć słodzenia. w piątek (3.07.09) pokarałem "prostytutkę" podtlenkiem lpg :582: ( instalację zakładałem w "jakarcie" ) wczoraj juz byłem na regulacji - miałem problemy z obrotami, było czuć drastyczny spadek mocy conajmniej ~20% a nie tak jak zapewniał gościu ~7%, dodatkowo auto gasło jak obroty spadły poniżej 600rpm - wgrali mi nowe mapy i jest wszystko ok. wczoraj (06.07.09) nabiłem klimatyzacje i jednak trzeba będzie jeszcze z nią powalczyć. wczoraj było ok, a dziś już nie działa ( gdzieś musi być nieszczelna, gość jak ją nabijał wpuścł jakiś barwnik, także zajadę do niego to zdiagnozuje usterkę ;) ) dziś (07.07.09) byłem na trzepakach w aso mercedesa ( Wróbel ) i ku mojej radości tył jest jak najbardzije wpożądku, natomiast z przodem będzie trochę roboty, czeka mnie mała wymiana - części już zamówione: wachacze przód - lemforder , końcówki drążków kierowniczych , dodatkowo wymieniam przewody - bosch + świece - beru. jutro odbiór i dzwonie do mechanika umawiać się na wymianę. w niedalekiej przyszłości wymienię wszystkie płyny i będzie cacy. oprócz tego czekają mnie prace nad drobnymi detalami( ale nie będę się puki co rozpisywał, systematycznie będę uzupełniał wątek ;) )
w planach 18 ewentualnie 19' dedykowane do s8 :diabel:

------------------------------------------------------------------------------------


takie tam foty z portu jeszcze na glebie:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

a tutaj z nowym ori zawiasem = "allroad effect" <rotfl> na zimówkach i trochę koleżanka przybrudzona:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

"reanimacja reflektorów" - czyszczenie odbłyśników, soczewek, kloszy:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

i teraz "drobna" lista podsumowująca co zostało zrobione do tej pory:
* wycieraczki BOSCH (04.07.09)
* sekwencyjna inst. gazowa (04.07.09)
* wachacze LEMFORDER (28.07.09)
* tuleje LEMFORDER (28.07.09)
* końcówki drążków LEMFORDER (28.07.09)
* zbieżność (28.07.09)
* świece BERU (28.07.09)
* przewody wys. napięcia BOSCH (28.07.09)
* klima - wymiana chłodnicy + nabicie (28.07.09)
* klocki chamulcowe przód ATE (08.09.09) ~273tys.
* wymiana oleju w silniku (05.10.09) ~273tys.
* filtr paliwa (05.10.09) ~273tys.
* filtr powietrza (05.10.09) ~273tys.
* pasek klinowy (05.10.09) ~273tys.
* olej wspomagania (05.10.09) ~273tys.
* żarówka światła STOP
* wycięcie katalizatorów (09.10.09)
* świece NGK (21.10.09)
* wymiana dysz wtryskiwaczy/lpg (13.11.09)
* wymiana czujnika ciśnienia/lpg (13.11.09)
* wymiana reduktora/lpg (13.11.09)
* kompletny rozrząd (27.11.09) ~275984kkm
* 4x ori 15" + opony FULDA zima
* naprawa ogrzewania/klapki/ciepło/zimno (01.12.09)
* zestaw xenonów + postojówki led + podświetlenie tablicy rej. led
* akumulator KAGER 72Ah (08.01.10)
* amortyzatory przód KAYABA (19.02.10) ~281490kkm
* sprężyny przó K+F (19.02.10)
* sprężyny tył K+F (25.02.10)
* zbierzność (25.02.10)
* naprawa podnóżka pod uda fotela pasażera (26.03.10)
* naprawa podgrzewania fotela keirowcy (26.03.10)
* opony michelin pilot 205/55R16 zakupione
* wymiana klocków ham. tył 09.04.10 ~284199kkm
* wymiana tarcz ham. tył 09.04.10 ~284199kkm
* reanimacja reflektorów (25.04.10)


peace.

Autor:  Adamer [ 07.lip.2009 21:23:02 ]
Tytuł: 

No piękna sztuka.
Gratulacje kolego... :peace:

Autor:  golob [ 08.lip.2009 08:43:26 ]
Tytuł: 

Miałem okazję zobaczyć w niedzielę na żywo :D piękny :peace:

Autor:  Misiek1 [ 08.lip.2009 09:32:53 ]
Tytuł: 

Gratuluje coś pięknego.Z klimatyzacja to tak jest , ja z moja do tej pory walczę i z ... kunami.Bardzo fajne wyposażenie tego samochodu , jeszcze raz gratuluje.

Autor:  Skiner [ 08.lip.2009 09:46:54 ]
Tytuł: 

słuszny model,słuszny silnik,słuszny napęd czego więcej chcieć :peace:
Gratuluję :D

A jeszcze takie pytanie o fotele to są Recaro naprawdę czy tylko tak nazywają je ludzie?
Bo kolega kupił AEL-a na jasnych skórach kubłach i nie mogliśmy znaleźć na nich gdzie pisze "Recaro"
W A8 miałem z boku na fotelach napis Recaro :peace:

Pozdrawiam.

Autor:  jahro [ 08.lip.2009 10:10:06 ]
Tytuł: 

dzięki Koledzy za komenty :peace:

co do tych foteli Kolego, to wieczorem poszukam tego napisu na fotelach bo na daną chwilę nie jestem Ci w stanie powiedzieć. sam się teraz zastanawiam czy to są rzeczywiście fotele recaro czy też tylko tak je ludzi nazywają ;)

jeszcze mam prośbę do osób posiadających ten otóż silnik pokarany gaziorem: mianowicie poweidzcie Koledzy jak tam u was sprawa wygląda ze spalaniem? :)

peace.

Autor:  sebolec [ 08.lip.2009 13:56:35 ]
Tytuł: 

jahro napisał(a):
co do tych foteli Kolego, to wieczorem poszukam tego napisu na fotelach bo na daną chwilę nie jestem Ci w stanie powiedzieć. sam się teraz zastanawiam czy to są rzeczywiście fotele recaro czy też tylko tak je ludzi nazywają ;)


O ile się nie mylę, te fotele są wyprodukowane przez firmę Recaro, ale mianem "Recaro" zwykło się określać w pełni sportowe siedzenia, które pod zagłówkiem mają wyszyty napis "Recaro".

Jeśli chodzi o audi, to w naszych samochodach wyróżniamy następujące rodzaje siedzeń: płaskie (standard), półkubełkowe (opcja) i sportowe, zwane właśnie "Recaro" (najwyższa opcja).

Jeśli się mylę - sprostujcie. :)

(wyedytowane)
Nie znam się na c4.

Ale na wypadek, gdyby ktoś twierdził, że Audi wkłada/wkładało 2 rodzaje foteli, pokażę jak to ongiś było w b5. ;)

-> płaskie
Obrazek

-> profilowane (półkubełkowe)
Obrazek

-> Recaro
Obrazek

Autor:  molnar22 [ 08.lip.2009 14:09:53 ]
Tytuł: 

tak wszystkie fotele sa produkowane przez recaro nawet mam metke u swoich skórzanych :peace: , Potocznie przyjeło się że recaro nazywa się fotele kubełkowe takie jak u ciebie

jahro jak wygladaja fotele "półkubełkowe (opcja)" ? zawsze wydawało się żę były tylko dwa rodzaje... kubły i zwykłe

Autor:  toms001 [ 08.lip.2009 14:11:36 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak w innych, ale te zwykłe NIE kubły też mają metkę Recaro od spodu.

Tak jak Sobolec napisał, przyjęło się `Recaro` jako określenie siedzeń sportowych.

p.s. Jahro blagam tylko nie `s-line`. W modelu c4 nie istniało coś takiego jak spakiet, sline, chrom pakiet itp. Zawsze mi się przewraca przy ogłoszeniach typu "full pakiet S-line +chromy"

Autor:  molnar22 [ 08.lip.2009 14:19:41 ]
Tytuł: 

toms001 napisał(a):
Nie wiem jak w innych, ale te zwykłe NIE kubły też mają metkę Recaro od spodu.


tak mają
Cytuj:
p.s. Jahro blagam tylko nie `s-line`. W modelu c4 nie istniało coś takiego jak spakiet, sline, chrom pakiet itp. Zawsze mi się przewraca przy ogłoszeniach typu "full pakiet S-line +chromy"


True true :peace:

Autor:  Kliku [ 08.lip.2009 14:37:54 ]
Tytuł: 

jahro szkoda ze nie gadales wczesniej bo mam magikow od gazu tu u siebie na ul przedmiejskiej 1, Motronik, wiec jakbys cos chcial to polecam ten zaklad.

Autor:  jahro [ 08.lip.2009 19:19:35 ]
Tytuł: 

tak więc, od spodu na fotelach widnieją naklepki z napisem "Recaro SL - coś tam" :) w pełni się zgadzam że w oooo były montowane tylko 2 rodzaje siedzeń i nie było żadnych "półkubełków" :helm: :szczerbol:

Kilku, no szkoda że się nie zgraliśmy ale mam gwarancje także autko ma chodzić bez zarzutu, jakbym miał jakieś pytania problemy czy coś w ten deseń, pozwolę Sobię zwrócić się w stronę Twą ;-)

Toms, hehhehe Spakiet jest fachowy :diabel: :peace: :szczerbol: :helm:

na marginesie to dzisiaj odebrałem wahacze razem z tulejami i końcówki drążków, natomiast przewody i świece będą w piątek. dodatkowo ustawiłem się z gościem od szyberdachów bo coś cieknie delikatnie :okulary2:

peace.

Autor:  Skiner [ 08.lip.2009 20:21:39 ]
Tytuł: 

jahro napisał(a):
tak więc, od spodu na fotelach widnieją naklepki z napisem "Recaro SL - coś tam" :)


Ok widocznie słabo szukaliśmy...

Autor:  gitmar [ 09.lip.2009 12:54:45 ]
Tytuł: 

Tak jakbym widział bliźniaczkę swojej :peace: Różnice są takie, że moja jest 1997, ma drewno zamiast tego niby-karbonu (aluminium?) i wszystkie szyby elektryczne. Widziałem Twoje autko jak było jeszcze w ogłoszeniu i powiem Ci za baaardzo niską cenę udało Ci się kupić ;) Faktycznie ładne autko. Swoją jeżdżę już rok, nalatałem ok.45 kkm i jeszcze się nie rozstaję. Też mam gazior, mi spala 12-16l/100km. 12 to taka normalna trasa bez szaleństw, 13.5/100 to tak ogólnie, 15-16 miasto. Na Pb paliła sporo mniej, jak wracałem nią z Niemiec po zakupie, spaliła mi w spokojnej trasce poniżej 8l/100 km :). Jakie graty do gazu założyłeś? Ten silnik jest szczególnie uczulony na słabe (zbyt wolne) wtryski gazowe, potrzebuje dość szybkich wtrysków by precyzyjnie dobierać mieszankę. Niestety większość pseudo-gazowników zakłada Valteki i tu jest pies pogrzebany :/ Podsyłam linka do fotek z moją Audiczką ;) -> http://www.audiklub.org/club/car/149.html

Autor:  j@cek [ 09.lip.2009 13:16:05 ]
Tytuł: 

toms001 napisał(a):

p.s. Jahro blagam tylko nie `s-line`. W modelu c4 nie istniało coś takiego jak spakiet, sline, chrom pakiet itp. Zawsze mi się przewraca przy ogłoszeniach typu "full pakiet S-line +chromy"

100% racji :):
Z wyjątkiem audi AEL quattro S6 typ C4 :D których quattro GMbH wyprodukowala 125 sztuk :D

Autor:  BiLu [ 09.lip.2009 19:32:33 ]
Tytuł: 

j@cek napisał(a):
...AEL quattro S6 typ C4 ...

szkoda, ze w etce nie ma takiego ;)

Autor:  Pawlo [ 10.lip.2009 12:06:18 ]
Tytuł: 

BiLu napisał(a):
j@cek napisał(a):
...AEL quattro S6 typ C4 ...

szkoda, ze w etce nie ma takiego ;)


Hehehe :509:

Kolego "jahro" gratulacje ładnej setuni :D Stan z fotek widac ze super. Setunia dobra jest :)

ps. Jak bys miał pytania w sprawie LPG napisz do kolegi forumowego "Kornel-a" Moge Ci w wielkiej tajemnicy :szczerbol: powiedziec ze kończy własnie Mojego Plusiaka i efekty sa bardziej niz obiecujace :):

Autor:  speco [ 10.lip.2009 12:59:33 ]
Tytuł: 

Normalnie jak brat blizniak mojego Smoczka, tylko raczej to bracia dwujajowi. Moj byl oska i troche slabszy wypas w srodku.
Ladne autko, dbaj o nie, a bedziesz mial banana na gebie za kazdym razem jak do niego wsiadziesz.

p.s.
Jakbys chcial sprzedac daj znac.

Autor:  ernieball [ 11.lip.2009 15:37:11 ]
Tytuł: 

Super autko i fajnie, że masz takie fotele.Pozdro!

Autor:  jahro [ 11.lip.2009 21:22:25 ]
Tytuł: 

na wstępie, dzięki za komenty Koledzy :diabel:

Kolego zaworoowa, jak do tej pory udało mi się zmeirzyć przy jeździe mieszanej 50% miasto/50% trasa 50% z klimą i 50% bez klimy a spalanie wyszło 14l. także tragedii nie ma, w piątek wymieniam wachacze, końcówki drążków kierowniczych, przewody wysokiego napięcia i świece, później jade do gazownika i myslę że będzie lepiej. ogólnie troche czuć delikatne szarpnięcia przy zmianie biegów i rozpędzaniu samochodu, ale nie jest to częsta sprawa (mam to samo czasem w swojej c3). spadek mocy jest dość odczuwalny, może nie jakioś kosmicnzie ale czuć że jedzie się na podtlenq a nie na pb. odnośnie maneli jakie zostały założone:
- reduktor ---> grutner
- zawór gazowy ---> valtek
- wielozawór ---> tomasetto 270/30 stopni
- przełącznik/centralka ---> zenit
- listwy ---> matrixy hdeki
- filtr fazy lotnej ---> certools
mam mieszane uczucia co do tej centralki zenita i zaworu gazowego valteka ale gość zapewniał mnie że na tych całych magicznych matrixach będzie to chodzić. wymienię te przewody i świece i się zobaczy czy jest lepiej. jakaś regulacja na bank będzie potrzebna i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
tak na marginesie Kolego, to tłuściutki jest ten Twój bolid, ale osobiście wolę ten pseudo "carbon" :):

pawlo5, jak Ci chodzi ten Twój bolid na gazie, jaką instalkę założyłeś, jak masz z mocą i ogólnie opisz jak to u Ciebie wygląda może coś podłapię ;) będę dźwięczny za info ;)

peace.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/