22 sierpnia 2009 rok.
Sobota jak każda inna... . A przynajmniej do południa. Około godziny 14 stałem się szczęśliwym posiadaczem pewnego pojazdu. Samochód według mnie wielce zacny, zasługujący na wiele szacunku i moim zdaniem wart bardzo wiele. Przyspiesza jak wielu, skręca jak niewielu i hamuje jak większość. Niby nic specjalnego, ale czy na pewno ? Wiek auta wskazuje na ogólne zużycie i zmęczenie życiem. Ale to nie ta marka
Samochód spotkałem pod Go-Sportem chyba pół roku temu. Od wtedy podpytywałem właściciela czy nie chciałby się go pozbyć
Chcąc nie chcąc sprzedał
Audi 200 rok produkcji 1984.
silnik KG
182 KM 252 Nm 5 garków i 10 zaworów
Małe a cieszy
Wyposażenie (działające lub nie ale jest):
wspomaganie kierownicy,
ABS,
klimatyzacja,
elektryczne szyby przod oraz tyl,
elektryczne lusterka,
elektryczny szyberdach,
spryskiwacze reflektorow,
skorzane boczki dzrzwiowe,
fotele kubelkowe polskora,
komputer check,
komputer mfa,
naped quattro plus dwie blokady.
Do zrobienia jest sporo. Niby jeździ i ma się dobrze ale ma być stan salonowy i będzie
Zastanawiam się tylko jakie to pochłonie koszty ale jakoś mi to lata
Trzeba zrobić:
wymiana pomp wspomagania,
zamontować całą nową kompletną klimatyzację na nowy czynnik,
zamontować blosa,
wykąpać intercooler (możliwe że zamontować większy)
doprowadzić do porządku działanie silnika na benzynie
obszycie podsufitki (bo odszedł z niej materiał)
bixenon by Heveliusz
kosmetyka wnętrza (lepsze zamocowanie półki pod nogami, mocowanie
na stałe nowego CB radia itd)
wypranie wnętrza
dywaniki na zimę / lato
łożyska przód oraz tył.
A z czasem:
Gleba (nie więcej jak 20mm) + twardsze amorki
Felgi (nie więcej jak 18-19)
Opony (nie są złe ale mogły by być lepsze)
Lakier (bez zmiany koloru)
Póki co zrobione:
Wypłukany układ chłodzenia
Wymienione klocki z przodu oraz tarcze 280mm BREMBO
Płyn hamulcowy BOSCHa
Zregenerowane tłoczki z tyłu (Dzięki Arthurr)
Wymienione wszystkie węże i wężyki od podciśnienia
Wymieniony płyn hamulcowy
wymienione wycieraczki
zestaw do polerki w kolorze wiśniowym
wymieniona dwusekcyjna pompa wspomagania (Dzięki Wojtek)
wymieniony kompletny rozrząd (Pompa HEPU, Rolka Ruville, pasek Continental ContiTech)
Koszty poniesione do tej pory aktualizowane na bieżąco:
rejestracja 200 pln
ubezpieczenie 420 pln
olej przekładniowy 60 pln
DOT 4 80 pln
tarcze 550 pln
klocki 85 pln
klocki 65 pln
regeneracji tłoczków 110 pln
węże do podciśnienia 30 pln
polerka 80 pln
petrygo 36pln
Rozrząd 415 (części) + 270 (robocizna)
BLOS 450 pln
płyn zimowy do chłodnicy 46 pln
olej około 100 pln
końcówki drążków 100 pln
pająk pod kierownice 200 pln
10-13 litrów lpg to codzienne spalanie
Bez wariacji ale też i bez spacerowania.
Pozałożeniu blosa 13-20 litrów w 'normalnej j/w jeździe.
Jak się dużo jeździ to trzeba dużo tankować
Paliwa nie licze. Od zakupu zrobione 3.5 tys kilometrów. Tankuję co 300-350 kilometrów za 70-85 pln. Sami policzcie ile paliwa wychodzi
Moje maleństwo:
http://img132.imageshack.us/i/zdjcie0042y.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/zdjcie0035.jpg/
Normalne zdjęcia w niedługim czasie
Pozdrawiam