.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi S4 C4 silver sedan (Holset & VEMS) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=98279 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | guziq [ 06.gru.2009 22:29:52 ] |
Tytuł: | Audi S4 C4 silver sedan (Holset & VEMS) |
Witam. Auto nalezy do kolegi Roberta (nick szaleniec na APM, na audiklubie go nie ma). Zabawa z autem trwa jakos od wiosny, w tym czasie samochód przezył 3 rózne programy i 4 rózne turbiny. W końcu wjechal VEMS i docelowe turbo Na obecną chwile setup wygląda tak: - doł - kompletna seria, zmienione panewki na korbach (SPUTTER) - wałek wydechowy od 7A - układ dolotowy - cału z kwasóweczki, FMIC z ChRL, gumy sramko - kolektor wydechowy renomowanej firmy MADE IN CHINA - turbo - Hybryda Holset HX35 z muszla gorącą od K26 - pompa paliwa Walbro 255lph, regulator paliwa 3bar, wtryski Rochester/Delphi 750cc/min@3bar - DP i wydech 3 cale na 2 tłumikach przelotowych, ori WasteGate z seryjną sprężyną - tradycyjnie juz najlepszy element auta - VEMS Auto jest wystrojone, w peaku ładujemy 1.7bara, przy odcince schodzimy do 1.6. Turbo przy 3200 osiaga pelny boost, wiec całkiem miło. Żeby uzyskac wieksze doładowanie trzeba jeszcze mocniej skrecic sprezyne od Waste (teraz jest gdzies na 1/2 regulacji) ale szkoda nam turbo bo wystarczy zdjac stozek (testowalismy kilka, i kazdy wprowadza restykcje) - wtedy turbo nie dosc ze szybciej wstaje, to jeszcze jest w stanie utrzymac wiekszy boost nawet na rozkreconej sprezynie. Na zawody bedzie trzeba zdjemowac stozek i tyle Filmik ze startu: http://videos.streetfire.net/video/S4-2 ... 723922.htm |
Autor: | Gustav [ 06.gru.2009 23:17:50 ] |
Tytuł: | |
Gratki za wcisnięcie holseta , zapodajcie lepsze zdjęcia .... |
Autor: | guziq [ 06.gru.2009 23:19:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zapodajcie lepsze zdjęcia ....
Za dnia i jak nie bedzie deszczu cos wiecej sie zrobi. PS. Juz nie jednego Holseta upchnałem do 20V: |
Autor: | Gustav [ 06.gru.2009 23:22:04 ] |
Tytuł: | |
Szacowana moc 500km ? |
Autor: | guziq [ 06.gru.2009 23:26:48 ] |
Tytuł: | |
Mniej. Silnik nie zakuty i nie chcemy ladowac za duzo. Na 500 koniach konczy sie HX35. Nasza hybryda ma mniejszy potencjał (bo jest ciasniejsza muszla goraca). U mnie silnik wyzionał ducha jeszcze przed podbiciem boostu na ponad 1bar |
Autor: | DeS [ 06.gru.2009 23:29:07 ] |
Tytuł: | |
Dajcie jakieś czasy, bo ten fylm jest strasznie marny. |
Autor: | guziq [ 06.gru.2009 23:30:41 ] |
Tytuł: | |
Paweł, mokro jest Bedzie sucho - beda czasy. No i bedzie wykresik z hamowni. A filmik ma pokazac jakim fajnym urzadzeniem jest VEMS i co to jest Launch control |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |