.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
(audi v8 4.2l 93r.) Dążenie do oryginału https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=98897 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | v8quattro [ 30.gru.2009 18:56:20 ] |
Tytuł: | (audi v8 4.2l 93r.) Dążenie do oryginału |
Witam i na wstępie pozdrawiam .Zakupiłem z powrotem audi v8 które już było w moich laskach.Niektórzy powiedzą że nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody, ale ja już nie moglem się doczekać jak odkupie od któregoś z kolei właściciela swoją laleczkę.No i nadszedł ten dzień. Wreszcie z powrotem u mnie. http://www.audiklub.org/club/full/30.html tak wygladała przed sprzedażą http://www.audiklub.org/club/full/33.html no i środek, który nie każdemu przypada do gustu ,ale ja go bardzo lubię, a teraz fotki po odkupieniu autka ![]() no i drugie ![]() specjalnie dałem te dwa zdjęcia bo na nich widać co w aucie się zmieniło przez półtora roku , które mineły od czasu kiedy je sprzedałem.Na zewnątrz niestety został przetarty tył od nadkola do zderzaka. Niestety tylni zderzak pękł ,a w środku nie zmieniło się nic oprócz radia ,które poprzedni właściciel zamontował i zmiana gałki biegów na niebieską ale to tylko detale które prędzej czy pózniej trzeba było uzupełnic.Następnymi krokami będzie dąrzenie do jak najbardziej oryginalnego stanu bo niestety jeszcze trochę brakuje . Autko posiada jedyny własciwy silnik do asb 4.2l 280 km. ![]() Niestety po zakupie auta okazało się , że skrzynia biegów jest uszkodzona a mianowicie autko nie rusza z D ,3 ,2 , naszczęście rusza z biegu 1 normalnie i bieg wsteczny działa poprawnie ,ale myślę ,że uda się to ogarnąć w czasie .Po ruszeniu z 1 biegu i po przełączeniu na D auto jedzie normalnie i zmienia biegi płynnie jeszcze nie wiem czego może być to przyczyna ale jest to kwestia czasu. Na razie skupiłem się na innych rzeczach które mnie bardziej irytowały a mianowicie podświetlenie nawiewów . Na początku myślałem, że będzie to ciężka robota ale okazało się, że jest to dziecinnie proste , niestety bez uszkodzenia zewnętrznego plastiku się nie obyło ale efekt końcowy jest najważniejszy i mnie zadowala ![]() nowe zakupy do mojej lali a wiec ostatnio zakupione zostały bagnet oleju do skrzyni biegów i jedna z najważniejszych rzeczy do tego auta podłoga pod silnik ilu z nas użytkowników audi v8 posiada takiego rodzynka . ![]() dodam tylko ze podłoga jest fabrycznie nowa i nigdy nie widziała samochodu koszt 50 pounds ![]() ![]() EDIT by Dred używaj słownika ortograficznego !!!! |
Autor: | J@rek [ 30.gru.2009 19:03:49 ] |
Tytuł: | |
Cieszymy się razem z Tobą...tak więc sprawdza się teoria że jedyną wadą audi jest jej poprzedni właściciel |
Autor: | zioolko [ 30.gru.2009 20:05:11 ] |
Tytuł: | Re: (audi v8 4.2l 93r.)darzenie do orginalu |
v8quattro napisał(a): Narazie skupilem sie na innych zeczach ktore mnie bardziej irytowaly a mianowicie podswietlenie nawiewow . Na poczatku myslalem ze bedzie to ciezka robota ale okazalo sie ze jest to dziecinnie proste , niestety bez uszkodzenia zewnetrznego plastiku sie nie obylo ale efekt koncowy jest najwazniejszy i mnie zadowala
http://www.audiklub.org/club/full/1953.html . Mam nadzieję, że nie demontowałeś wnętrza nawiewów (tak jak widze na zdjęciu), aby wymienić żarówki - wystarczy do tego kratki nawiewów w drugą stronę (w dół lub górę) obrócić i wyjąć, wsuwki z żaróweczkami są wtedy jak na dłoni. |
Autor: | v8quattro [ 01.sty.2010 12:21:33 ] |
Tytuł: | |
Niestety tak zostalo to zrobione jak na zdjeciach ale wszystko dziala jak najlepiej i poprawnie. A teraz lista zeczy do zrobirnia na nowy rok zamontowanie podlogi pod silnik ![]() zamontowanie chlodnicy oleju ![]() wymiana akumulatora cisnienia ukladu wspomagania (tzw gruszki) wymiana oleju w silniku i filtrow oleju i powietrza ![]() wymiana oleju w asb i filtru ![]() naprawa asb (moze ma ktos jakies pomysly) wymiana lewego wachacza przedniego ![]() wymiana oslony przegubu zewnetrznego ![]() wymiana radia na audi gamma cd (orginal z audi v8) naprawa klimy zamontowanie alarmu z mozliwoscia odpalenia z pilota odswiezenie blacharki (po poprzednich wlascicielach) wymiana tylnego zderzaka ![]() wymiana migaczy na biale (zolte srednio pasuja do srebrnego koloru) wymiana kol na bbs najlepiej orginalne 16"(wchodza w gre takze bbs rs ale cena nie do przeskoczenia jak na razie) ![]() zamontowanie mat grzewczych na siedzenia przednie i tylne ![]() jak narazie reszta ma sie jak najlepiej i jak na moje oko nie potrzeba jej ruszac. zawsze to moze jednak sie zmienic bo wiadomo ze auto nie jest nowe i zawsze trzeba bedzie cos zrobic ale to urok tych aut i za to je kochamy |
Autor: | Bilo [ 01.sty.2010 12:40:53 ] |
Tytuł: | |
Dopisz do listy demontaz foli z szyb, jesli oczywiscie ma to byc oryginal. Powodzenia ![]() |
Autor: | v8quattro [ 01.sty.2010 12:44:47 ] |
Tytuł: | |
Dobra uwaga lecz folia narazie trzyma sie bardzo dobrze i nie zamierzem jej zdejmowac ale jak tylko zacznie odchodzic to nie pozostawie tego bez odzewu. |
Autor: | maciu [ 01.sty.2010 14:16:51 ] |
Tytuł: | |
v8quattro napisał(a): wymiana migaczy na biale (zolte srednio pasuja do srebrnego koloru)
zamontowanie mat grzewczych na siedzenia przednie i tylne co do migaczy to bardzo szybko matowieją pewnie od UV robi to wogóle ktoś inny niż ta firemka z luksemburga? co do mat to lepiej poszukaj całych krzeseł drogie nie będą |
Autor: | Mauzer [ 01.sty.2010 15:58:56 ] |
Tytuł: | Re: (audi v8 4.2l 93r.) Dążenie do oryginału |
v8quattro napisał(a): ilu z nas uzytkownikow audi v8 posiada takiego rodzynka .
nie dziwie sie że rodzynek bo 90% leży w przemiale razem z przodami ![]() p.s u mnie jest od nowości więc mam za free ![]() |
Autor: | rodzynek [ 01.sty.2010 17:30:55 ] |
Tytuł: | |
Też mam osłonę, nieco jednak ucierpiała po stłuczce. PS. Jak dobrze widzieć poprawione błędy w temacie ![]() |
Autor: | v8quattro [ 11.sty.2010 00:27:37 ] |
Tytuł: | |
mimo zimy praca wre . zakupine zostały maty grzewcze do foteli przednich orginalne nowe nigdy nie widziały siedzenia ![]() ![]() ![]() ![]() jeszcze tylko wiązka z przyciskami i będzie ciepło w dupke. ![]() ![]() |
Autor: | v8quattro [ 21.sty.2010 19:42:42 ] |
Tytuł: | |
Siedzenia już zrobione przy okazji został naprawiony podłokietnik , który opadał pod naciskiem łokcia pasażera pięć minut spawania i sprawa załatwiona . Maty leżą bardzo dobrze i grzeją solidnie , dobra rzecz na zimowe dni (niestety brak fotek ). Następną sprawą zajmę się już wkrótce ,a jest to sonda lambda już zakupiona (NGK) czekam na przesyłke moja w aucie pewnie jeszcze orginalna he i tak gługo pociągła. ![]() No i wreszcie doczekałem się radia GAMMA CD jeszcze czeka mnie rozkodowanie .Posiadacie może jakieś programy do rozkodowania radia. Pozdrawiam |
Autor: | zioolko [ 21.sty.2010 21:09:58 ] |
Tytuł: | |
v8quattro napisał(a): Siedzenia już zrobione przy okazji został naprawiony podłokietnik , który opadał pod naciskiem łokcia pasażera pięć minut spawania i sprawa załatwiona .
Maty leżą bardzo dobrze i grzeją solidnie , dobra rzecz na zimowe dni (niestety brak fotek ). Następną sprawą zajmę się już wkrótce ,a jest to sonda lambda już zakupiona (NGK) czekam na przesyłke moja w aucie pewnie jeszcze orginalna he i tak gługo pociągła. ![]() No i wreszcie doczekałem się radia GAMMA CD jeszcze czeka mnie rozkodowanie .Posiadacie może jakieś programy do rozkodowania radia. Pozdrawiam przygotuj sie na problemy z odkręceniem. byc może bedziesz musiał zrzucić wydech i wspawać nowe gniazdo sondy. Moja była tak zapieczona że sie wykręciła z gwintem. Mimo kikudniowego psikania, stukania i prób nadruszania. fajnie, że ludzie dbają o stare graty może sie uda pare sztuk uratować. |
Autor: | v8quattro [ 21.sty.2010 22:33:28 ] |
Tytuł: | |
A co wspawałeś po ukręceniu gwintu ewentualnie jak zamocowałeś nową sonde.Czy zauwarzyłeś jakeiś zmiany po zamontowaniu nowej. |
Autor: | zioolko [ 22.sty.2010 00:39:10 ] |
Tytuł: | |
v8quattro napisał(a): A co wspawałeś po ukręceniu gwintu ewentualnie jak zamocowałeś nową sonde.Czy zauwarzyłeś jakeiś zmiany po zamontowaniu nowej.
Auto dałem do tłumikarzy. Wspawali nowe gniazdo (podejrzewam że zwykła nakrętkę, chociaż coś bajdurzyli o gnieździe specjalnym). Pobawili sie trochę palnikiem acetylenowym. Gniazdo jest w tym samym miejscu co było stare. Nie zauważyłem żadnej zmiany w spalaniu (mimo że na nią liczyłem). Zmieniałem trochę na wyrost. Założona była jakaś podróbka. Założyłem NGK i zero zmiany. Plus, że na diagnostyce na analizatorze spalin, na rozgrzanym silniku pomiary są idealne. |
Autor: | maciu [ 22.sty.2010 11:01:15 ] |
Tytuł: | |
że niby katy jeszcze masz sprawne? nieźle |
Autor: | zioolko [ 22.sty.2010 11:52:22 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): że niby katy jeszcze masz sprawne? nieźle
Mam kata miałem wyciąć bo brzeczy, ale skoro działa to nie ma sensu. Mam wycięty tylko przedostni tłumik. |
Autor: | v8quattro [ 22.sty.2010 18:36:40 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj zrobiłem pierwsze podejście do wymiany sondy ale niestety ani drgnie i bez wyjęcia portek się nie obędzie , moje katy ktoś wycioł i muszę wyciagnąć prawie cały tłumnik.No więc jutro będę walczy dalej jak czas pozwoli. |
Autor: | ando1414 [ 23.sty.2010 00:19:35 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): że niby katy jeszcze masz sprawne? nieźle
maciu - mam katy - nie wiem czy sprawne ale ani analiza spalin ani sonda ani nikt i nic innego nie ma do nich zastrzeżeń ![]() |
Autor: | v8quattro [ 24.sty.2010 22:04:33 ] |
Tytuł: | |
Witam ,a wiec dzisiaj zabralem sie za wyjecie portek z rurami ciezko bylo ale poszlo wszystkie sruby przy kolektorach sie urwaly tak jak i przy zaciskach na rurach z tylu na laczeniu rur z tlumnikiem srodkowym , ale wreszcie mam wszystko na wieszchu.Sonda wykrecona nawet gwint ocalal w kolektorze co bardzo mnie ucieszylo bo nie musze nic kombinowac.Oto stara sonda ![]() ![]() moim zdaniem byla juz troche przypchana ale to moje spostrzezenie. Mam male pytanie czy po tej calej operacji wymiany sondy trzeba ja wykasowac za pomoca vaga w pamjeci ECU czy wystarczy ja podlaczyc i po operacji.Pozdrawiam |
Autor: | maciu [ 25.sty.2010 10:45:54 ] |
Tytuł: | |
ja nic nie musiałem robić |
Strona 1 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |