.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=99456 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | emge [ 21.sty.2010 18:00:05 ] |
Tytuł: | |
no, znowu konkrecik. Brawo. |
Autor: | Adamer [ 21.sty.2010 18:04:52 ] |
Tytuł: | |
No gratulacje.. Podobają mi się bardzo takie niepozorne autka które wyglądają na byle co, a pod maską mają Łohohooo |
Autor: | rodzynek [ 21.sty.2010 18:05:02 ] |
Tytuł: | |
Gratuluję Pojedziesz do kobiety pokazać jej, jak zniszczyłeś jej stare auto? |
Autor: | Adamer [ 21.sty.2010 18:07:44 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Gratuluję
Pojedziesz do kobiety pokazać jej, jak zniszczyłeś jej stare auto? Jeszcze ją przewiezie i dostanie zawału.... Ja radzie żeby lepiej nie |
Autor: | guziq [ 21.sty.2010 18:14:54 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pojedziesz do kobiety pokazać jej, jak zniszczyłeś jej stare auto?
Jak je kupowalem to juz ja uswiadomilem co spotka jej samochod. Nie wiedziala o co mi chodzi |
Autor: | martab99 [ 21.sty.2010 18:31:48 ] |
Tytuł: | |
Faaajny Nie zastanawiałeś się nad jakimiś większymi hamulcami? Seryjne, nawet z 2.8 mogą być słabawe... Może coś z A8? (314 lub 323 mm) |
Autor: | arthurr [ 21.sty.2010 18:55:12 ] |
Tytuł: | |
a ja mam kilka konkretnych pytań: co jeszcze zmieniłeś poza silnikiem? Skrzynia/ półosie/ wał zostały te same? skrzynia siedzi w fabrycznym miejscu? Flansza czy da się skręcić bezpośrednio? Jak widać w podpisie mam auto nawet kolorem identyczne |
Autor: | guziq [ 21.sty.2010 19:15:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie zastanawiałeś się nad jakimiś większymi hamulcami? Seryjne, nawet z 2.8 mogą być słabawe... Może coś z A8? (314 lub 323 mm) Nie ma sensu - przynajmnien do tego do czego auto ma sluzyc - czyli szybka ulica + 400m. Konradviper upala swoja w KJS na hamulcach z 7A (czyli taki jak w 2.8) i daja rade. Poza tym nie chce wiekszych felg jak 15 cali (fakt, w esce na zime mam tez 15cali i tarcze 319 (czy 312 nie wiem ile tam jest) sie mieszcza). Jakby kiedys mi zbraklo hamulców, wjedzie cos od Mikody na 4x108 (bo nie potrzebuje 5x112 zeby sie dowartosciowac). Cytuj: Skrzynia/ półosie/ wał zostały te same? skrzynia siedzi w fabrycznym miejscu? Flansza czy da się skręcić bezpośrednio?
Wszystko jest fabrycznie. Rzezba byla z kolem zamachowym. Kolo jest nizsze od kola z 7A/3B o 8mm, a ze mialem juz wzmocniony docisk i tarcze spiekowa ktora jezdzila w S4 postanowilem je pożenic. Musialem dotoczyc dystans pod łozysko wyciskowe, zeby wszystko dzialalo jak powinno. A co trzeba bylo zmienic: pociac i pospawac na nowo wozek oraz mocowanie stabilizatora, uspawac lape przednia, uspawac nowa belke czolowa (decolowo, jak juz chlodnica bedzie w bagazniku bedzie belka od B4 (taka ktora idzie dolem, a nie przed silnikiem)). |
Autor: | Morgi [ 22.sty.2010 06:54:49 ] |
Tytuł: | |
Super projekcik, uwielbiam takie właśnie swapy V8 do cichociemnych bryk Prośba (jak będziesz miał czas) o zdjęcia, filmy, więcej szczegółów itd. Ciekawym jak to chodzi (dźwięk) np jak się siedzi w środku i daje na 1,2,3 w palnik.... Przodu Ci nie podrywa?? (żart) |
Autor: | guziq [ 22.sty.2010 07:07:12 ] |
Tytuł: | |
Przod podrywa, ale z innego powodu - braku amortyzatorów. Wiecej fotek i jakis film bedzie jak temperatura sie podniesie - bo teraz to nawet mie sie nie chce jej odpalac. Cytuj: więcej szczegółów
Pisz co miales na mysli - moge napisac w kazdje chwili. |
Autor: | mroova81 [ 22.sty.2010 07:11:00 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS |
guziq napisał(a): (...)Do czasu az silnik nie bedzie uturbiany chlodnica zostanie jak jest teraz,(...)
Będziesz go uturbiał? Projekt genialny, ale jeśli chodzi o turbo, to aż mi się nie chce wierzyć.... Sam ten silnik jest strasznie trudno uturbić, a tutaj jeszcze trzeba te suszarki gdzieś pomieścić... IC... Jeżeli jednak turbo się uda, to chłodnica silnika w bagażniku z tyłu? A co z dopływam powietrza? Którędy? BTW: poddobnie jak morgoth poproszem o filmasy |
Autor: | Morgi [ 22.sty.2010 07:16:37 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem po prostu jedna z najlepszych rzeczy jakie można zrobić. REWELACJA! PS: takie auto to dopiero cieszy, w przeciwieństwie (moja opinia) do nówka funkel A4, A6, A8.... |
Autor: | guziq [ 22.sty.2010 11:08:51 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Będziesz go uturbiał? Projekt genialny, ale jeśli chodzi o turbo, to aż mi się nie chce wierzyć.... Sam ten silnik jest strasznie trudno uturbić, a tutaj jeszcze trzeba te suszarki gdzieś pomieścić... IC... Kazdy silnik uturbia sie tak samo Turbo bedzie w miejscu przpustnicy, jedna sztuka. Kolektor ssacy i wydechowe spawane we wlasnym zakresie. Cytuj: Jeżeli jednak turbo się uda, to chłodnica silnika w bagażniku z tyłu? A co z dopływam powietrza? Którędy?
Uszy w tylnych szybkach (trojkatach) + ew. 2 wloty z tylu w dachu, po bokach. |
Autor: | deejay.ftb [ 22.sty.2010 12:38:09 ] |
Tytuł: | |
o wysokiej miodnosci jest to projekt Drogi Kolego , bravissimo i rychlego zakonczenia prac Ci zycze, strasznie jestem ciekaw min kierownikow aut pokroju EVO czy innych STI wciaganych atrapa i wypluwanych wydechem przez "samochod ktory na wsi zastapil poloneza i 125p". Wielgi Szacun |
Autor: | Gustav [ 22.sty.2010 13:40:48 ] |
Tytuł: | |
Fajne auto. A co z stożkiem ? chyba tak nie zostanie |
Autor: | guziq [ 22.sty.2010 14:01:36 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Fajne auto. A co z stożkiem ? chyba tak nie zostanie
Zostanie. Nie chce mi sie nic przerabiac, puki nie zagosci turbo. Wtedy i tak bede musial robic przemeblowanie. |
Autor: | Gustav [ 22.sty.2010 14:03:36 ] |
Tytuł: | |
guziq napisał(a): Cytuj: Fajne auto. A co z stożkiem ? chyba tak nie zostanie Zostanie. Nie chce mi sie nic przerabiac.... Chodziło mi o odgrodzenie filtra tak aby nie zasysał gorącego powietrza. |
Autor: | guziq [ 22.sty.2010 16:07:13 ] |
Tytuł: | |
Totez napisalem ze zostaje jak jest. Nie przywidywałem zadnego odgrodzenia. Moze jednak costam dołoze - jakas blacha nad kolektor czy cos. Ale tylko wtedy jak temperatura w dolocie bedzie za duza - a to wyjdzie przy strojeniu. Teraz nawet nie zczytywałem logów z niej. |
Autor: | arthurr [ 22.sty.2010 18:14:20 ] |
Tytuł: | |
a jak wydech - cały od podstaw robiłeś czy wykorzystałeś coś z A90 lub V8? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |