.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Po SWAP-ie ale to nie koniec ( 80 b3 ) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=99551 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | marco2603 [ 24.sty.2010 17:13:19 ] |
Tytuł: | Po SWAP-ie ale to nie koniec ( 80 b3 ) |
Witam.Jak postanowiłem chyba w listopadzie po stwierdzeniu zgonu mojego motoru 1,8 wrzuciłem do mojej 80 b3 jednostkę napędową identyczną z naturalną ( czyli 1,8 SF ). Po wielu dniach ( robiłem to po raz pierwszy ) z pomocą życzliwych ludzi udało mi się wsadzić ten silnik i ku mojej wielkiej radości wydał dźwięk. Najpierw niepewnie się rozkręcał, powolutku wchodząc na obroty ale jak już się rozgrzał przepiękny równy odgłos koni biegnących pod maską cieszył moje uszy. Pozostało mi jeszcze wyregulowanie sprzęgła i autko wróci na drogi. A wiosną wizyta u lakiernika. I tu pytanie do was koledzy : Jaki kolor?????? Zastanawiam się nad czymś z odcieni niebieskiego bo szyby mam pod ten kolor. Dziękuje za wszystkie sugestie. Pozdrawiam |
Autor: | Miki_rde [ 24.sty.2010 17:14:34 ] |
Tytuł: | |
Panie, zdjęcia poprosimy |
Autor: | marco2603 [ 24.sty.2010 17:17:42 ] |
Tytuł: | |
Zdjęcia wrzucę po wizycie u lakiernika. http://www.audiklub.org/club/car/292.html - tak wygląda teraz |
Autor: | Rysiek88 [ 24.sty.2010 18:03:51 ] |
Tytuł: | |
ło matko co za kolor No a tak na serio to siwy jest ładny Taki jak tutaj http://www.youtube.com/watch?v=DdGlsxjd ... re=related |
Autor: | Buba [ 24.sty.2010 18:37:04 ] |
Tytuł: | |
czym właściwie raczysz nas w tej historii ? ani opisu, ani zdjęć ani ... w ogóle nic tu nie ma |
Autor: | mateuszsta20 [ 24.sty.2010 19:22:21 ] |
Tytuł: | |
Rysiek88 napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=DdGlsxjdPKA&feature=related
Jaka marka tego felunku z filmiku? |
Autor: | Rysiek88 [ 24.sty.2010 19:35:50 ] |
Tytuł: | |
Prawie Ale jeszcze poszukam EDIT pomyłka Nazywają sie WORK MEISTER S1 WHEEL http://g35driver.com/forums/attachments ... re-470.jpg http://farm3.static.flickr.com/2087/243 ... 0c5f_b.jpg Moim zdaniem- wyje**ne w kosmos http://img.photobucket.com/albums/v725/ ... G_5401.jpg |
Autor: | marco2603 [ 24.sty.2010 20:50:14 ] |
Tytuł: | |
Buba pokazywanie zdjęć wnętrza komory silnika bez silnika według mnie nie ma sensu bo i po co. niczego i nikogo to nie nauczy ani nie dostarczy cennych rad. Gdybym wrzucał silnik 4,2 lub coś tego pokroju to na pewno byłoby dużo ciekawych rzeczy do sfotografowania. Ja po prostu wyjąłem silnik i wlożyłem inny na jego miejsce i tyle. żadnych przeróbek. Chciałem tylko podzielić się z szanownymi kolegami moją wielką radością że zrobiłem to własnymi rękami i w garażu bez kanału ogólnie dostępnymi nieprofesjonalnymi narzedziami z książką w ręku. i właśnie o tym jest ten temat. Mów co chcesz ja jestem z siebie dumny. gdy na dworze hulał wiatr a temperatura spadła poniżej - 15 stopni celsjusza ja siedziałem w garażu i robiłem wszystko żeby niczego nie spier...lić. I udało mi się.......a efekty końcowe na pewno zobaczycie i mogę już dziś zapewnić was że nie jednego powalą z nóg. I chyba tyle Kolego Buba |
Autor: | rodzynek [ 24.sty.2010 21:08:09 ] |
Tytuł: | |
marco, zrobiłeś przy aucie więcej niż niejeden z tego forum |
Autor: | Rysiek88 [ 24.sty.2010 21:12:59 ] |
Tytuł: | |
Marco zrobiłeś kawał dobrej i mimo ża amatorskiej to fachowej roboty bo mało kto porywa się na takie dzieło, zwłaszcza sam ze sobą z pomocą piwka, radia i ciepłego swetra. Chylę czoła i jestem dumny Napisz przynajmniej jakieś ciekawe/nieciekawe przeżycie podczas przekładki lub napotkane problemy lub coś czego sie bałeś a poszło "od tak" |
Autor: | marco2603 [ 25.sty.2010 06:20:16 ] |
Tytuł: | |
Najbardziej zestresowała mnie jedna z tulei ustalających pomiędzy silnikiem i skrzynią. Z braku doświadczenia nie zobaczyłem czy obie zostały w demontowanym silniku. No i niestety jedna została w skrzyni. Dowiedziałem się o tym dopiero po włożeniu drugiego silnika kiedy okazało się że silnik i skrzynia nie chcą się zejść. No i wszystko zaczęło się od początku. Znowu musiałem wyciągać motor wybić tuleje i znowu go wsadzić. Rozrusznik też lepiej jest wsadzić do silnika i razem z nim wrzucić do komory. Lepiej jest opisywać przewody niż robić im zdjęcia, szczególnie jeżeli chodzi o przewody podciśnienia przy gaźniku. |
Autor: | mroova81 [ 25.sty.2010 09:08:15 ] |
Tytuł: | |
Nie mniej jednak dzień jak codzień, w dodatku poniedziałek, większość z nas lekko zdepresowana siedzi przed kompami w pracy. Nudy na maxa... Nawet takie nic nie wnoszące fotki, chętnie by się obejżało. Lubię foto story, bez względu na niosące ze sobą treści merytoryczne. Oczywiście autorowi gratuluje samozaparica PS ile roboczo godzin wyszło? |
Autor: | marco2603 [ 25.sty.2010 09:49:34 ] |
Tytuł: | |
W garażu spędziłem 6 dni po jakieś 6 godzin co daje razem jakieś 36 godzin. Muszę was zawieść koledzy bo nie robiłem zdjęć. Przy - 15 stopniach jedyne o czym myślałem to żeby go poskładać i żeby odpalił. A przy okazji mam pytanie. |Mianowicie pedał sprzęgła zaczyna łapać dopiero przy końcówce i zastanawiam się czy aż tyle da rade wyregulować czy po prostu coś spieprzyłem |
Autor: | marco2603 [ 09.mar.2010 22:14:01 ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie szanowni koledzy i koleżanki. Radość moja jest niezwykle wielka ponieważ udało mi się wyregulować sprzęgło ustawić zapłon gaźnik oraz gaz. Moja Audi dumnie bryka po ulicach Szczecina i niejednego potrafi zawstydzić. Tylko niestety moja dziewczyna zdała prawko i chce się dobrać do mojego audika Ale postanowiłem że OK dam jej poganiać. Jak go rozbije to kupuje następnego bo ja nie wyobrażam sobie że można jeździć czymś innym niż Audi |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |