.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

B4 DTM Competition quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=99563
Strona 1 z 12

Autor:  gornikk [ 24.sty.2010 23:58:22 ]
Tytuł:  B4 DTM Competition quattro

Jedna z 2500 wyprodukowanych Audi 80 Competition. W najrzadszym srebrnym kolorze srebrnym Kristallsilber Metallic C6. Auto osobiście sprowadziłem z Holandii jak 100% seria pod koniec maja, od pierwszego właściciela z pełną historią serwisową. Przebieg w momencie zakupu wynosił 148.000 km, obecnie 155.000 km.

Potwierdzenie przebiegu:
ObrazekObrazekObrazek

:arrow: Broszura opisująca model Audi Competition
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Auta te produkowano (niestety) tylko z silnikiem 2.0 16v typ: ACE.

Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h [s] 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206 (osobiście na GPS leciałem 212 km/h)

Wyposażenie
→napęd quattro z blokadą mostu,
→podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
→halogeny,
→wspomaganie,
→centralny + alarm z pilotem(kluczyk tzw.scyzoryk),
→el. szyberdach,
→el. sterowane szyby (x4),
→el. sterowane szyby
→klimatyzacja manualna
→antena radia w szybie,
→el. regulacja świateł,
→fotele kubełkowe Recaro z wysywanymi podnóżkami pokryte satyną z napisem quattro,
→dodatkowe oświetlenie,
→komputer pokładowy BC
→poduszka powietrzna kierowcy (była, ale się zmyła).
→masa drobiazgów o których zapomniałem...

Audio w Compi z przodu pod szybą 10cm Nokia, z tyłu w drzwiach 16cm Nokia oraz głośniki niskotonowe również oryginał, dodatkowo dwa głośniki pioneer w tylnej półce i skrzynia basowa ze wzmacniaczem w bagażniku całość sterowana radiem Pioneer.

:arrow: Parę fotek po zakupie w wakacje:

ObrazekObrazekObrazek

:arrow: Zdjęcia z 31 sierpnia 2009:

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

:arrow: Drobnostka z 5 września ringi.

Obrazek

:arrow: 10 września wlepka TDi Engines are for senior citizens:

ObrazekObrazek

:arrow: 20 września, zdjęcia po kompleksowym i dokładnym umyciu oraz nawoskowaniu auta:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

:arrow: 22 września w końcu czerwone podświetlenie dodatkowych zegarów.

Obrazek

:arrow: Zakończenie lata na lubelskim torze Lublin 27 września.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

:arrow: 30 września (zrobione ok. 7 dni temu, dopiero dziś zdjęcia):

ObrazekObrazekObrazekObrazek

:arrow: 15 listopad lekka demolka:

Pojawi się trochę nowych gratów, ale w tym celu trzeba lekko rozebrać auto. Na razie prace trwają. Żeby coś zrobić, najpierw trzeba trochę popsuć.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

:arrow: 10 grudnia 2009

Lista zmian dokonanych w aucie:
→ 4 el. sterowane szyby,
→el. sterowane lusterka,
→klimatyzacja manualna(wszystko chodzi oczywiście),
→dodatkowe oświetlenie wnętrza,
→kluczyk scyzoryk (nie ori) + alarm + central z pilota,
→zrobione podświetlenie wszystkich włączników,
→tył lampy oryginalne Hella z wersji color edition,
→przód soczewka w czarny mat,
→poprawki lakiernicze na paru elementach (niwelowanie rys),
→doszły 4 głośniki dwa nisko i dwa wysoko tonowe oraz wzmacniacz z subwooferem,
→ramka grilla pomalowana od nowa (podkład + czarny mat),
→tylne emblematy tj. znaczek i quattro również jw. podkład + czarny mat,
→pomalowane progi pod drzwiami barankiem na czarno bo były już lekko matowe,
→soczewki, halogeny i kierunki pomalowane również w czarny mat,
→nowa gałka i mieszek zmiany biegów obydwie oryginalne skórzane,
→przetwornice i żarówki xenonowe 6000K,
→profilaktyczna wymiana nagrzewnicy,
→tylne oparcie z zagłówkami


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

:arrow: 18 grudzień 2009r.

Ciągle nie mam czasu i okazji umyć auta i zrobić porządnej sesji.
Fotki z okresu kiedy Polskę zasypał okrutny śnieg czyli jakoś z tydzień temu. Trochę polatałem quattro po bocznych drogach i jest nieźle. Na fotkach też ująłem to co mniej więcej w aucie było porobione bo ze względu na pogodę na razie ciężko o czystą sesję, dlatego nie czepiać się brudu.

Obawiałem się jak to będzie przy przetwornicach typu xenon i soczewką z przesłoną nie przystosowaną do tego typu światła, ale jest zaskakująco dobrze, wiadomo należy dbać o czystość szkła, ale tak poza tym nikt mi nie mrugnął , że razi a ja widzę trzy krotnie więcej jak przez zwykłą zespoloną lampę.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Oto fotele Recaro z wysuwanymi podnóżkami i regulacją lędźwi
(czekają na montaż święta teraz sylwester i ciągle to odkładam):
ObrazekObrazek

:arrow: Styczeń 2010

Kompletny rozrząd i parę pasków zmienione przy okazji:
Obrazek

Fotele Recaro już na miejscu:

ObrazekObrazek

Stickery quattro:

ObrazekObrazekObrazek


Nowe radio Sony X-pload(oddzielne wyjście na subwoofer i czytnik USB):

ObrazekObrazek

Marzec 2010. Spryski S2, zimowe alufelgi 15", podłokietnik, oświetlenie, serwis.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Sprawy techniczne:
→filtry,
→dodatek na przeczyszczenie układu wtryskowego,
→olej 10 W60 z dwusiarczkiem molibdenu (na rozgrzanym silniku idealne 2 bary)
Obrazek

2 kwietnia 2010 nowe nie używane Hella Black:

Obrazek

ObrazekObrazekObrazek


Kwiecień 2010. AZEV A 17 x 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

German vs. Japan.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

Promo & termo.

ObrazekObrazek

Ramiona + wycieraczki Valeo Aerotwin.

ObrazekObrazekObrazek


Dokładka DTM przód i tył do Audi 80 Competition.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Zamontowane na aucie:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

:arrow: Parę zdjęć z majovwki 25-27 czerwca '10:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Sierpień i Wrzesień 2010
→ BC
→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone

Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazek

Zakończenie sezonu 2010
Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.

ObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek


W miarę aktualnie staram się dodawać zdjęcia i opis do pierwszego postu.

Pozdrawiam.

Autor:  DeS [ 25.sty.2010 10:54:32 ]
Tytuł: 

Bardzo mi się podoba, widać, że wiesz po co kupiłeś właśnie ten model. Gratuluję zdrowego podejścia do tematu :peace:

Gdzie można zorganizować sobie taką naklejkę z geriatryką? :diabel:

Autor:  emge [ 25.sty.2010 15:38:57 ]
Tytuł: 

Lubię Compe w oryginale nie wiem czemu. Jedynie radyjko słabo licuje, no i te światła przednie nie moja bajka zupełnie, na miejscu niebieskich zabrał bym dowód z miejsca :P

Autor:  Bilo [ 25.sty.2010 17:32:46 ]
Tytuł: 

lampy niestety wygladaja zle. Temat malowania soczewek na czarno byl na topie w 2003-2004 roku teraz to zwykle niszczenie tych zadkich lampek. reszta cacy :peace:

Autor:  audik [ 25.sty.2010 18:22:17 ]
Tytuł: 

a tak ładna było na początku :/ czym dalej tylko gorzej :/

Autor:  hubos21 [ 25.sty.2010 18:48:39 ]
Tytuł: 

coś słabe ciśnienie oleju na zegarze, chyba troche Cie poniosło z tym olejem

Autor:  Gizmo Q [ 25.sty.2010 19:56:40 ]
Tytuł: 

Kolego gratuluje B4 competition rodzynek jakich mało bardzo mi się podoba :peace:

Autor:  TymoOon [ 25.sty.2010 20:11:22 ]
Tytuł: 

Mi się auto ogólnie podoba.Ale z olejem to poleciałeś po temacie... W takim razie jakie trzyma Ci ciśnienie jak oliwa ma 90C ?

Autor:  Mauzer [ 25.sty.2010 21:23:22 ]
Tytuł: 

zwieśniaczyłeś przód kolego, śrebrne autko z klarownym przodem wygląda świerzo u ciebie na odwrót.

Rok temu spotkałem oryginalne competition w komisie w B-Białej bardzo pięknie się prezentowało co prawda czarna wdowa :) , świetnie spasowany przód krateczki igła soczewki czyściutkie, halogeny z kierunkami jak nowe, cały smak tego auta!

Autor:  Bilo [ 25.sty.2010 21:44:33 ]
Tytuł: 

Tuning robi sie powoli nie modny.... jak masz wyjatkowe auto to wystarczy trzymac go w serii kupujac uszkodzone czy zuyte detale w ASO za gruba kase a ty niestety dales mu ksenony dla biedoty i jak pisalem zniszczyles soczewki. Jaka jest wartosc tjunikowanego competition??

Autor:  Miki_rde [ 25.sty.2010 22:26:31 ]
Tytuł: 

Nie no panowie, spokojnie ;) Lampy to ani nie betoniarka szpachlexu ani wiejskie malunki, ani nic tego typu. Zawsze można zmienić ;)

Autor:  gornikk [ 25.sty.2010 23:55:33 ]
Tytuł: 

Każdy robi auto pod siebie dla mnie wieśniactwem jest jak auto ma coś na sobie nie oryginalnego. Soczewki w ciągu kliku dni mogą wrócić do seryjnego wyglądu.

Co do ciśnienia oleju, rzeczywiście zdarza się, że bywa za niskie. Wkrótce ten problem zostanie rozwiązany. A co do temperatury oleju to koledzy jest tu chłodnica oleju i nie ma szans, żeby olej osiągnął więcej jak 70 stopni.

Wiem, że auto trzeba chować w oryginalne, ale co tu jest nie oryginalnego? Jedynie pomalowane elementy oświetlenia oryginalnego czyli o co zamieszanie? Reszta 100% oryginału.

Pomalowałem halogeny i kierunki, żeby współgrały z soczewkami (drugi komplet oryginałów leży na półce). A soczewki dlatego poszły w czarny mat, że spieszyło mi się z ich montażem, a odbłyśniki były przyżółknięte co w ogóle nie wyglądało. Niestety do galwanizacji musiałbym wysyłać odbłyśniki u mnie na wsi nie znalazłem takiego zakładu.

P.S.: Kolega Bilo i jego bad look w miniaturce to przykład 100% oryginału. Chyba został Ci uraz.

Oj chłopaki poniosło was.

Autor:  Olorin [ 26.sty.2010 00:15:10 ]
Tytuł: 

Bez przesady z tą krytyką. To są wasze subiektywne odczucia. Nazywanie tu czegokolwiek "wieśniactwem" to mocne nadużycie. W zasadzie wszystko zachowane w oryginale. Jedynie światełka według mnie bardziej pasują jasne, ale to również rzecz gustu. Jeszcze na niezałączonych światłach jakoś to wygląda ale już na włączonych mi osobiście się nie podoba. Cała reszta bardzo ładna. Widać, że auto to dla Ciebie pasja i kupę energii w to pakujesz. Moim zdaniem gratulacje.

P.S. Nie bierz opinii innych do siebie to _TWOJE_ auto i Tobie ma się podobać ;)


Powodzenia.

Autor:  gornikk [ 26.sty.2010 00:19:57 ]
Tytuł: 

Olorin wiem, że to moje auto i robię je pod siebie, ale jak ktoś mi tu wyjeżdża z wieśniaczeniem to nie powiem coś mnie rusza.

Może się podobać lub nie, ale przy 100% ori gratach, słowo wieś należy wysłać do Ingolstadt.

Autor:  rodzynek [ 26.sty.2010 00:20:32 ]
Tytuł: 

Nieco rozumiem tych, co wkładają xenony. Bo po prostu lepiej oświetlają drogę. Może nawet sam bym to zrobił, jednakże w starych autach wygląda to jednak niespecjalnie.

Tak czy siak gratuluję ładnego egzemplarza.

Autor:  Olorin [ 26.sty.2010 00:36:38 ]
Tytuł: 

gornikk w 100% rozumiem Twoje odczucia. Jak dla mnie nie ma tu grama wieśniacta i nie rozumiem gdzie inni go tu widzą. Światła to detal. Auto jako całość bardzo ładne. Kolor chyba jeden z najładniejszych w tym modelu. W zasadzie nigdy nie komentuje nic w tym dziale ale to auto mi się bardzo podoba. Może dla tego że kiedyś takie były tylko w zasięgu marzeń ;)

Autor:  KORU [ 26.sty.2010 00:36:48 ]
Tytuł: 

Bardzo ladne Competion w moim ulubionym kolorze i w limitowanej wersji na dodatek. Soczewki zawsze mozna przywrocic do oryginalnego stanu. Czemu pomalowales odblysnik od swiatel dlugich ? spadnie przez to jakosc tego oswietlenia oraz bedzie problem na przegladzie technicznym. ;) Mogles migacze zostawic biale, bylby lekki kontrast bo z przodu za duzo czarnych elementow jest. Naklejke quattro na zderzaku mogles dac na samym srodku zeby bylo symetrycznie jak jest logo na grillu. Soczewki mozna jeszcze zrobic tak :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  gornikk [ 26.sty.2010 00:45:18 ]
Tytuł: 

KORU właśnie żółte były odbłyśniki od świateł długich, a to dopiero wyglądało jak w dużym Fiacie. Zjeździłem po Lublinie i okolicy masę kilometrów przez 5 dni, niestety galwanizują u nas tylko metalowe elementy. Plastik robią na śląsku, co wiązało się z wysyłką, a trochę by to potrwało. Z resztą takie mi się nie podobają wyglądają jakoś dziwnie, albo całe czarne, albo srebrne jak dla mnie. Lampy z pewnością nie postarzają auta jak inni mówili ładnie kontrastują z lakierem i pasują do czarnego spodu zderzaka.

Co do przeglądu to temat do ogarnięcia. Jak już było mówione powrót lamp do oryginału to żadna filozofia.

Pozdro.

Autor:  uki [ 26.sty.2010 10:45:13 ]
Tytuł: 

Ilu komentatorów tyle opinii :peace: Ostra krytyka.

Ale z wieśniactwa to tu nic nie ma. Mogłeś odbłyśników nie ruszać , lampy lepiej oświetlały by drogę ( wiem że były żółte) . Mi sosobiście taki ciemny przód bardzo się podoba. Ciekawe tylko co milicja powie na te lampy jak Cie zatrzyma.

Napis quattro na zderzaku według mnie jest w odpowiednim miejscu. Fajny pomysł.
Przydały by Ci się jeszce jakieś większe kółka np 17".

KORU zapodał fajne foto lamp - ideał. :D

To tyle mojego marudzenia :D . Bardzo ładna Competition.

Autor:  TymoOon [ 26.sty.2010 12:58:11 ]
Tytuł: 

Przód zapewne miał być groźny i to się dla Ciebie udało osiągnąć :peace: napis quattro na środku ... :/ :!: JEST w odpowiednim i najlepszym dla niego miejscu :D

Strona 1 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/