.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.kwi.2025 18:14:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi80B4 jak wymienic układ kierowniczy jak z tym płynem ???
PostNapisane: 06.kwi.2004 17:48:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 16:33:00
Posty: 14
Lokalizacja: siemianowice
Witam

mam prosbe moze juz ktos wymienial układ kierowniczy w audi80 B4

jak jest kolejnosc roboty czy jest cos nadzwyczajnego przy tej pracy ?

jak jest z tym płynem hydraulicznym jak na koncu sie to zalewa czy odpowietrza ?

prosze o rade

Z GORY DZIEKUJE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 06:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
w 80-yce nie grzebałem przy układzie kierowniczym, ale płyn zastosuj oryginalny G 002000 (inne mogą uszkodzić pompę wspomagania); oczywiście po zalaniu trzeba odpowietrać układ - najlepiej na początek kilka sekund bez zapalania na samym rozruszniku, potem do pół minuty na wolnych obrotach kręcąc kierownicą w lewo i prawo aż do skrajnego położenia
;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 19:16:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 22:10:09
Posty: 71
Lokalizacja: Podkarpacie
Czesc
Nie wiem czy chcesz odkrecic kolumne kierownicza, czy tzw maglownice, jednak saze ze chodzi Ci o to drugie.
Wypusc plyn hydrauliczny
odkrec dwie sruby ktorymi dokrecone sa drozki kierownicze do silowniaka.
Pod guma w srodku kabiny, na samym koncy walka kierowniczego znajduje sie tzw plytka oporawa rozkrec ja
Teraz wystarczy odkrecic dwie nakretki mocujace maglonice do nadkola w komorze silnika i dwie ktorymi jest przykrecona do sciany grodziowej
Potem nie zapomnij odkrecic przewodow cisnieniowych i juz ja masz na wierchu, albo przynajmniej mi sie tak wydaje.
Co do odpowietrzenia pompy to tak jak Audista pisal.
Co do plynu to Febi Bilstein 1 litr do wspomagania, u mnie kosztuje on 25pln/litr, nie baw sie w wizyty w ASO bo za G 002000 zaplacisz z 70 pln i jest to to samo co Febi
Jak bym cos nie tak napisal to Koledzy poprawcie mnie - prosze
Pozdr

_________________
Audi 92r ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2004 07:33:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
tomekb4 napisał(a):
Czesc
Co do odpowietrzenia pompy to tak jak Audista pisal.
Co do plynu to Febi Bilstein 1 litr do wspomagania, u mnie kosztuje on 25pln/litr, nie baw sie w wizyty w ASO bo za G 002000 zaplacisz z 70 pln i jest to to samo co Febi
Jak bym cos nie tak napisal to Koledzy poprawcie mnie - prosze
Pozdr

Febi Bilstein spełnia wymagania specyfikacji G 002000 więc nie ma obaw
;)
[nie namawiam na koniczność wizyty w ASO - sam kupowałem płyn Febi]

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: