.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:46:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: temperatura paliwa a moc?????
PostNapisane: 11.cze.2004 20:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 15:16:54
Posty: 15
Lokalizacja: lipno kuj-pom
:/ czesc czy ktos szłyszał o zalezności odczytu czujnika temperatury paliwa w audi tdi a osiągami moze ktoś cos wie na ten temat może robiliście coś z czujnikem temperaturyprzy silnikach 1z :galy:

_________________
Audi b4 2,3 E 133 ps. ' 92 srebrna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2004 22:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 15:16:54
Posty: 15
Lokalizacja: lipno kuj-pom
10centtuning???????????????????????????? co to jest?

_________________
Audi b4 2,3 E 133 ps. ' 92 srebrna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2004 10:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 15:16:54
Posty: 15
Lokalizacja: lipno kuj-pom
:D co ma wspolnego szujnik temperatury paliwa z moca-miał ktos z tym do czynienia :galy:

_________________
Audi b4 2,3 E 133 ps. ' 92 srebrna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2004 11:55:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wydaje mi sie ze nie tyle ma to cos wspolnego z moca co z porannym odpalaniem ... ropa potrzebuje odpowiedniej temperatury aby sie wogole zapalila tak wiec naprwno jezeli paliwo jest cieple to nie ma potrzeby uzywania swiec zarowych a moze i ma to zwiazek z cisnieniem pracy wtryskwczy nie wiem ... tak mi sie tylko wydaje ... moze niech sie jakis dizlowiec wypowie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2004 12:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 16:50:25
Posty: 10
Wita z tego co wie to swiece żarowe podgrzewaja komorę spalania a nie sama rope ,a jezeli chodzi o temperaturę "jałową" paliwa to możliwe że w zbiorniku jest jakaś grzałka , która podgrzewa ropke , jeżeli jej temperatura jest zdecydowanie za niska z czym sie wiąże wieksza jej gestość i trudności w rozruchu zimnego motoru :) i po to czujnik ew. może go wykorzystywać do zwiekszenia bądz zmniejszenia czasu nagrzewania komory świecami żarowymi, i "podrasowanie" czujnika tak aby wskazywał mniejszą temperaturę od rzeczywistej nic nie da... To jest oczywiscie moje prywatne zdanie i ktos może uważać inaczej, :diabel: ktos może nawet twierdzic że zagotowanie ropki daje lepsze osiągi :P Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: