.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:32:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ustawienie zapłonu w audi 100 1,6l
PostNapisane: 09.cze.2004 19:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2003 16:58:16
Posty: 4
Może mi ktoś podac jaka powinna być przerwa na przerywaczu w audi 100 z 1980 roku silnik 1,6 i co może być przyczyną szczelania w wydech i gaźnik na wyższych obtotach tak około 2500obr. A po przejechaniu około 10 km przerywa i szczela nie samowicie. na wolnych obrotach jest normalnie .
Proszę o pomoc

_________________
Jarek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2004 11:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 16:50:25
Posty: 10
Witam ja bym poszedł w kierunku przyspieszacza zapłonu niewiem czy w Twoim przypadku jest to odśrodkowy czy podcisnieniowy przyspieszacz, ale zaglądnij do niego powinien znajdować sie przy aparacie zapłonowym
Pozdrawiam i życze powodzonka :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2004 18:55:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Cytuj:
nie wiem czy w Twoim przypadku jest to odśrodkowy czy podcisnieniowy przyspieszacz
W tradycyjnych ukł. zapłonowych są obydwa.

Napisz jaki masz rodzaj ssania (ręczne/automat) i, czy silnik wchodzi powyżej 4 tyś. obr/min ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2004 09:46:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam myśle ze mam podobny problem .Silnik na postoju kreci do 6 tyś ale w czasie jazdy 4 ciężko osiągnąć . Co to możę być .

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2004 22:48:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Moja coupeta zasilana jest gaźnikiem 2B5 (automatyczne ssanie) - miałem podobne objawy tj. przerywanie przy wyższych obrotach i na tarczy max 4000 obr/min.
Okazało się, że spadła sprężynka (odciągająca) z krzywki odpowiedzialnej za otwieranie przepustnicy przy włączonym ssaniu (oba elementy znajdują się pomiędzy automatem ssania, a korpusem gaźnika), co powodowało niewyłączanie w/w ssania po nagrzaniu się silnika. Dodam, że klapa ssania otwierała się prawidłowo.
A! Dodatkowym objawem mogą być niespadające obroty po wyrzuceniu "na luz".

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: