.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2025 23:39:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stuki w układzie kierowniczym..
PostNapisane: 17.cze.2004 21:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Jak w temacie ...choć przejrzałem posty...nadal nie znajduję odpowiedzi czy krótkie stuki przy kręceniu kierownicą lewo-prawo przy wyłączonym silniku (w momencie przenoszenia obciążenia po zmianie kierunku kręcenia przy dość małych ruchach kierownicy -/+ 5 cm) świadczą o zbliżających się kłopotach. Przy włączonym silniku jest to prawie nieodczuwalne a podczas jazdy nic nie czuć.
Warto się martwić?
:-)
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 22:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
moze zobacz w jakim stanie sa końcówki drążków kierowniczych....
tak przy okazji

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 22:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Zawieszenie jest OK
Jak narazie
:-)
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 23:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Może łożyska amortyzatorów nadają się do wymiany.
Początkowo przy zmianie kierunku jazdy McPersony przemieszczają się (stukają) w luźnych łożyskach.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 00:31:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
nie wiem jakie to u Ciebie stuki przy skrecaniu ale u mnie sa odczuwalne i to wlasnie przy skrecaniu przy wylaczonym silniku.tylko ze moja koncowka jest tak wyrypana ze w czasie jazdy juz tez slychac ja niestety. nom i sie zabiram za jej wymiane bo mnie to troche denerwuje

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 08:48:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Okazało się że to luz na przekładni kierowniczej
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 09:06:18 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
I co w takim przypadku?
Jakaś regulacja, regeneracja czy wymiana?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 09:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Ludzie czytajcie w starych postach - 100 razy o tym już pisałem - w przekładni jest taka sróbka regulacyjna na klucz 10 w miejscu tak mniej więcej pod pompą hamulcową na przykrywce zamykającej - dokręcasz i nic nie puka :!:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 10:19:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 12:29:34
Posty: 272
Lokalizacja: Kolno,Ryga
te dokrecanie srubki jest pomocne,jesli przekladnia nie ma duzych luzow

_________________
Competition 2.0 16V Ke-Motronic
I was made for lovin`you baby, you were made for lovin` me...
...:::audi touch:::...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 13:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Czarek
Oczywiście czytałem wszystkie posty i Twoje także.
Teraz jest pytanie czy dociśnięcie tą śrubą i zniwelowanie luzu nie jest niebezpieczne dla teflonowych tulei co to się wyrabiają.
Tego właśnie nie wiem. Ja mam te stuki minimalne na postoju bez uruchomionego silnika. Przy działającym silniku wspomaganie dociska trochę i prawie ich nie ma. Prawie bo od wczoraj zwróciłem szczególną uwagę i jednak są minimalne.
Byłem u pewnego znajomego i po obadaniu "organoleptycznym" poradził abym jej nie dokręcał gdyż to spowoduje minimalne usunięcie stuków a za to spowoduje większe opory funkcjonowania przekładni a w konsekwencji zwiększenie się luzu.
Nie jest dla mnie Bóstwem więc odebrałem to jako jedna z wersji
Czarek S
Co sądzisz o bezpieczeństwie regulacji o której wspominałeś?
Pozdrawiam
Darek P

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: