Po pierwsze musisz zdjąć blaszaną obudowe klawiatury zeby miec dostęp do niewidocznej części kółka po którym chodzi pasek rozrządu(To ta druga strona kółka którą zasłaniała ci cześć tej blaszanej obudowy). Tam jest zaznaczony znak który należy zgrać z lewą płaszczyzną tego "rantu" gdzie miałeś przykręconą poprywe klawiatury. (lewa płaszczyzna to płaszczyzna od strony rozrzadu)
Dalej sprawa prosta
-szukasz na kole klinowy tym dolnym co na wał idzie znaku musi być.
- stały znak jest zawsze na pompie olejowej taki dziubek (dość sporych rozmiarów) cała wielkość tego odlewu 1,5 na 2 cm (ustawiasz na sam początek dego znaku)
jak masz zgrany dobrze znak na kole klinowym i pompie to piwinien Ci sie zgadzać znak na wale korbowym,musisz to sprawdzić ,patrząc miedzy silnikiem a skrzynią jest takie małe wyciecie i widać ten znak na kole korbowym.
Nie śpiesz sie z ustawianiem rozrządu. Troche jest cieżko tak to wszystko opisać .jak masz pytania to dawaj

Pamiętaj silnik bezkolizylny
