No dobra
U mnie przyczyną tego było scinanie się klina na kole zebatym na wale korbowym - dolne koło od rozrządu. Jak kupiłem swoją brykę to miał wymienione koła ale w karmanie nawet się ciszyłem ale co jakieś 3 miesiące musiałem regulować kąt wtrysku - myslałem że to może pasek się wydłuża bo go zmeniłem, no i po roku czasu podczas odpalanie poszedł taki dym jak z lokomotywy

no ale autko jechało i dymiło myślałem że się zapowietrzył albo co

Pojechałem tak z dziesięć kilometrów aż silnik się zablokował-kosztowny remont silnika-zawory powbijały się w szklanki naszczęście tłoki całe. Naprawiłem i jest spoko już rok minął i autko bangla bez problemów.
Nie wiem czy u ciebie przestawienie kąta wtrysku może byc tym spowodowane ale bądź czujny.
Aha mechanik który mi to naprawiał mówił że w ciągu roku naprawia ok 6 takich przypadków - taka wada silników tdi
pozdr