.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:50:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: FILTR PALIWA ??
PostNapisane: 23.cze.2004 22:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Rano zawsze mam taki dziwny objaw ze jak jade na drugim biegu to auto nie chce przez moment przyspieszac, to jest tak jakby sie chwile zastanawialo, gaz mam wcisniety do podlogi prawie, a za chwilke przychodzi takie szarpniecie i auto zaczyna przyspieszac z powrotem i potem jeszcze na 3 daje i tez jest moment tak jakby przez moment braklo paliwa tak mi sie bynajmniej zdaje :D. Swiece mam nowe kable zaplonowe dobre, sprawdzone miernikiem, palec rozdzielacza byl wymieniony teraz niedawnony i wyregulowany zaplon. Na wolnych obrotach tak troche drgania silnika czuc w kabinie. Moze to wina filtra paliwa?? bo przejechalem na nim juz 30 000 km czyzby wymagal wymiany ? to chyba ostatnia rzecz, no moze pompa paliwa cos nie tak (ale to by caly czas tak bylo) , ale potem wszystko mija, i jest ok, a ten objaw wystepuje tylko jak auto postoi przez cala noc, no i czasem jak stoi wylonczone dluzej niz godzine z goracym juz silnikiem. :/
Prosze o rady w tej sprawie :peace: aha filtr powietrza jest nowka niesmigany :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 22:50:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> hmmmm, no kolego ja takie objawy mialem u siebie jakies 3 lata temu i wtedy diagnoza byla jedna i niestety trafna - sonda lambda sie skonczyla i trzeba bylo wymienic - jak dotad to jedyny duzy wydatek w tej niuni od 7 lat.

Ale nic pewnego, jak masz jakiegos znajomka to niech ci podepnie auto pod kompa i juz bedziesz wiedzial, a jezeli nie masz takiego znajomka to przypadkiem nie mow w zakladzie ze wiesz co to moze byc, niech sami do tego dojda, bo pewnie jak im zasugerujesz to cie naciagna na nowa sonde a to koszt ok. 500pln


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 23:02:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ufo bardzo drogą sondę kupiłeś...


a tak poza tym to jakie to auto i kto i w jaki sposób je regulował ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 06:28:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 07:15:50
Posty: 76
U mnie byly podobne objawy... Poczatkowo bylo tak jak piszesz, a skonczylo to sie tym, ze autko zapalilem odczekalem chwile i zgaslo, a pozniej za cholere nie chcial odpalic. Odpalal po kilkunastu pokreceniach.
U mnie to byl filtr paliwa, ale bylo to zima (niezbyt mrozna), no i moj wozek to tdi

pzr

Tomin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 14:01:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To jednak nie sonda lambda, bo bylem nabadaniu komputerowym i sprawdzone zostaly wszystkie uklady lacznie z elektronicznymi i one sa ok :) W lutym na przegladzie technicznym poprosilem goscia zeby sprawdzil mi czy mam sprawny katalizator i wyszlo ze jest w porzadku powiedzial mi ze jest jak nowy i ze normy emisji spalin spelnia :): a sonda lamba tez dziala poprawnie. Dzisiaj jednak dosc dlugo ogladalem sobie okolice pokrywy filtra powietrza i sam uklad wtryskowy. Patrze i patrze no wszystko jest ok filtr ladny bo nowy :D a tu jakis przewod gumowy i wkrecona srubka w nim :galy: zaczolem sie zastanawiac i doszlem do wniosku ze ten przewod powinien byc gdzies podpiety (bo fabryka w Ingolstad by tak nie zrobila) podpiety ale pod regulator temperatury zasysanego powietrza bo w ksiazce od napraw widzialem dwa takie przewody. Jeden zamyka na podcisnienie klapke i jak silnik jest zimny to bierze cieple powietrze z pod kolektora wydechowego. No a ten drugi tez ma byc podlaczony tylko obok tego przewodu, co otwiera klapke. Podlaczylem i juz nie szarpie, ale calkowita pewnosc bede mial jak nie bedzie tego objawu przez kilka dni. Na koniec sobie przypomnialem ze gosciu mi odlaczal cos tam pod filtrem powietrza bo robil tzw zaostrzona analize spalin, no i wkrecil srubke w ten przewod by go zatkac, zapomiajac podlaczyc z powrotem przewod :D to palant, dobrze ze do tego doszedlem, no i dzieki panowie za rady jak juz bedzie ok to posta mozna zamknac :peace:

No ale filtr paliwa niedlugo wymienie bo mozna jezdzic do 40 000 km a ja dopiero 30 000 km przejechalem :!!:
Silnik 2.0 ABT Bosch Mono Motronic i siedzi pod maska Audi 80 B4 Silver arrow, tylko nie jest taki czysty jakiego ma UFo :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 00:59:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
a ja mam ze swoim dieselem problemy przy odpalaniu wtedy gdy mam mniej waszki w baku niz litr hyhy :D ale to chyba normalne nic dziwnego syf w baku itd wiec co sie dziwic .ale bede go czyscil bo pompa swoje po dupie dostaje jak go tak hehlac musze na rozruszniku dopoki nie odpali .niech tylko mam palifko to drazu jest git :D odpala od kopa

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 07:56:14 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
KORU napisał(a):
To jednak nie sonda lambda, bo bylem nabadaniu komputerowym i sprawdzone zostaly wszystkie uklady lacznie z elektronicznymi i one sa ok :) W lutym na przegladzie technicznym poprosilem goscia zeby sprawdzil mi czy mam sprawny katalizator i wyszlo ze jest w porzadku powiedzial mi ze jest jak nowy i ze normy emisji spalin spelnia :): a sonda lamba tez dziala poprawnie. Dzisiaj jednak dosc dlugo ogladalem sobie okolice pokrywy filtra powietrza i sam uklad wtryskowy. Patrze i patrze no wszystko jest ok filtr ladny bo nowy :D a tu jakis przewod gumowy i wkrecona srubka w nim :galy: zaczolem sie zastanawiac i doszlem do wniosku ze ten przewod powinien byc gdzies podpiety (bo fabryka w Ingolstad by tak nie zrobila) podpiety ale pod regulator temperatury zasysanego powietrza bo w ksiazce od napraw widzialem dwa takie przewody. Jeden zamyka na podcisnienie klapke i jak silnik jest zimny to bierze cieple powietrze z pod kolektora wydechowego. No a ten drugi tez ma byc podlaczony tylko obok tego przewodu, co otwiera klapke. Podlaczylem i juz nie szarpie, ale calkowita pewnosc bede mial jak nie bedzie tego objawu przez kilka dni. Na koniec sobie przypomnialem ze gosciu mi odlaczal cos tam pod filtrem powietrza bo robil tzw zaostrzona analize spalin, no i wkrecil srubke w ten przewod by go zatkac, zapomiajac podlaczyc z powrotem przewod :D to palant, dobrze ze do tego doszedlem, no i dzieki panowie za rady jak juz bedzie ok to posta mozna zamknac :peace:

No ale filtr paliwa niedlugo wymienie bo mozna jezdzic do 40 000 km a ja dopiero 30 000 km przejechalem :!!:
Silnik 2.0 ABT Bosch Mono Motronic i siedzi pod maska Audi 80 B4 Silver arrow, tylko nie jest taki czysty jakiego ma UFo :D


Miałem tą samą sytuację.
Pojedyncze szarpnięcia w czasie jazdy. Odpowiedzialny był za to przewód podciśnieniowy tylko że ten który idzie z filtra powietrza do kolektora dolotowego. Przykleiłem na silikon i jak ręką odjął. Już kilka lat jest dobrze.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: