.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.kwi.2025 09:04:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: POMOCY(nie pracuje na wolnych obrotach)
PostNapisane: 22.cze.2004 12:32:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
WITAM
mam problem silnik 2,3 K E WTRYSK nie chce chodzić na wolnych obrotach ani na benzynie ani na gazie. na benzynie po podniesieniu klapy od przepływki w miarę chodzi . czy tępo mat ma jakiś wpływ na prace silnika.
macie kogoś kto się zajmuje takimi rzeczami w Warszawie?


Edit(M): Starajcie się wpisywać tematy zgodne z treścią postów. Temat "Pomocy" nic nie mówi o czym jest problem.

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Ostatnio edytowano 23.cze.2004 14:51:59 przez DAWIDG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 14:29:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jaka masz instalacje gazowa?

P.S. mam nadzieje, ze te bledy robisz specjalnie. W przeciwnym wypadku pisz najpierw np. w Wordzie ... bo strach :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 14:59:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Witam

Nie wiem musze sprawdzić bo ja jej nie zakładałem
PS Już nie będę :zly: ;)

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 08:56:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Moze lewe powietrze gdzies zasysa, ze przeplywomierzem no i za mieszaczem jesli na gazie sa komedie. Twierdze tak, bo napislales ze podniesienie klapy przeplywomierza powoduje ze pracuje na wolnych, bo w ten sposob zwiekszasz ilosc paliwa i kompensuje sie z lewym powietrzem. Ja bym szukal gdzies od strony kolektora ssącego, moze jakas rurka od podcinienia, moze odma gdzies jest nieszczelna.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 08:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
zacznij od zmierzenia poziomu ladowania aka moze jest za male a jesli to nie pomoze to tak jak wczesniej miales radzone PODCISNIENIA to wbrew pozorom bardzo wazna sprawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:01:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tempomat nie powiniem graćtu dużej roli on poprostu sobie jest a jak go uaktywnisz ( o ile masz sprawny , bo ja niestety nie :( ) to wtedy ma znaczenie trzyma ciśnienie itd Ja miałem podobne problemy w poprzednim autku i też mi łapał lewe powietrze i nie chciał mi chodzić na gazie potem uszczelniłem go wyregulowałem skład mieszanki i było git. posprawdzaj wszystkie odmy!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:05:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Dawidg a miałeś może problemy z tempomatem czy raczej nie? Czy od razu miałeś sprawny?? bo może Ty mi podpowiesz co może być nie tak u mnie.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:13:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Witam
Sprawa wygląda tak na gazie chodzi teraz na benzynie nie chce chodzić .
Instalacja gazowa jest popier.. wszystko z innej parafii !
Prawdopodobnie jest zepsuty elektryczny moduł wolnych obrotów bo musze go rozgrzać żeby chodził sam.

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:22:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Sam nie wiem czy działa samochód mam od niedawna bo do teraz stał u mechaników .musze sprawdzić bo podobno działał. To co słyszałem to pękają zbiorniczki ciśnienia te co są w błotniku jak otworzysz drzwi ale tego nie jestem pewny. :(:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: