.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.kwi.2025 08:50:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kąt pochylenia koła a zbieżność
PostNapisane: 02.lip.2004 09:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
czy przestawiając kąt pychylenia koła na górnym mocowaniu amortyzatora, zmieni się także zbieżność ? czy mato jakiś wpływ na zbieżność?
czy ktoś zna jakiś sposób na ustawienie kąta pochylenia koła przedniego?
czy koło ma byc lekko pochylone górną częścią do wewn.samochodu ?

ja po wymianie górnych mocować amorka ustawiłem że górna część koła jest pochylona na wewn. zrobiłem to tak:
-na nitkę założyłem igłę
-przyłożyłem koniec nitki do górnej krawędzi felgi, tak że igła zwisała na dolną część felgi
-tak pochyliłem koło że zwisająca igła była w odlegóści jakieś 3-5mm od dolnej krawędzi felgi do wewnątrz
ustawiłem taki sam kąt poch.przednich kół jak tylnych
Co wy na to , może ktoś dla porównania sprawdziłby mi tą odległość moim sposobem

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 17:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 12:58:15
Posty: 18
Lokalizacja: pomorze
NO COMENTS ! ! ! :galy:

_________________
B3/1.8PM/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 17:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zaprowadź te auto dobrego warsztatu. Śmiganie nim stważa niebezpieczeństwo dla użytkowników dróg.
Ty o mechanice nie masz pojęcia :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 18:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Tak, tak. Oddaj to w ręce fachowców.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kąt pochylenia koła a zbieżność
PostNapisane: 03.lip.2004 18:58:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
mareczek13 napisał(a):
zrobiłem to tak:
-na nitkę założyłem igłę

Gratulujemy pomysłowości, ale wiesz, na oko to chłop... :diabel:

Polecam ustawić zbieżność przy użyciu nieco bardziej profesjonalnego sprzętu. :056: :056:

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 19:09:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Hihi, ale jaja :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 19:14:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
a może byś zamiast mocowań przesuwać to byś tak przyszył sobie felgę co???? Oddaj to w cudze ręce podejrzewam że oni mogą mieć ciut większe pojęcie o tym niż Ty

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 19:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Hej Dred, a może wycerujemy mu jakiś ładny wzorek na masce?

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 19:56:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tia tylko trzeba pomyśleć nad jakimś oryginalnym napiskiem i workiem aby nie był lipny :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 21:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2003 13:16:08
Posty: 130
Lokalizacja: katowice
hehe niezle kombinuje, ja po wypadku poprzednim autem ustawialem pochylenie rozpierajac kielich przedniego lewego kola "na oko"(bylo pod katem ~60 stopni), a zbieznosc od deski porownujac z tylnym kolem. Pozniej bylem ze dwa razy we wloszech, zdarłem komplet opon, rowniutko sie zbierały, a autko prowadzilo sie idealnie, nie sciagalo itp. Przeciez jak ustawiaja w warsztacie to na tych samych zasadach tyle ze dokladnym sprzetem, ale to i tak tylko czysta geometria/matematyka.

Ale oczywiscie podzielam zdanie innych, lepiej jechac na prawdziwa geometrie, chodzi o zycie twoje i innych, ja poprostu nie mialem kasy, a auto bylo warte komplet tłumikow do audi :D

_________________
80 B3 1.8 88' (ale model 89' :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2004 10:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
pomysł ustawienie kąta pochylenia koła może być dobry bo napewno takie zabiegi poprawiają trzymanie sie auta np w zakrętach (ale też kosztem oponek); twój pomysł mysle ze jest bardzo kiepski bo odniesienie igły do kąta pochylenia jest bardzo przesadzone /skorzystaj ze sprzętu który do tego słuzy !!! /

kąt pochylenia ustawia sie na sworzniu przy hebelkach :diabel: a to mysle nie wpływa na zbierzność choć tego nie sprawdzałem
ustawianie go na górnym mocowaniu (niewiem ja to mogłeś zrobić :/ ) napewno zmieniłes zibeżnośc.

ale posłuchaj rad wcześniejszych :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2004 10:25:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
marek napisał(a):
pomysł ustawienie kąta pochylenia koła może być dobry bo napewno takie zabiegi poprawiają trzymanie sie auta np w zakrętach (ale też kosztem oponek); twój pomysł mysle ze jest bardzo kiepski bo odniesienie igły do kąta pochylenia jest bardzo przesadzone /skorzystaj ze sprzętu który do tego słuzy !!! /

kąt pochylenia ustawia sie na sworzniu przy hebelkach :diabel: a to mysle nie wpływa na zbierzność choć tego nie sprawdzałem
ustawianie go na górnym mocowaniu (niewiem ja to mogłeś zrobić :/ ) napewno zmieniłes zibeżnośc.

ale posłuchaj rad wcześniejszych :diabel:


Mylisz sie,w C4 kat pochylenia kola ustawia sie na gornym mocowaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2004 10:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
:D to zmienia postać rzczy, tym bardziej niezbędna jes wizyta zakładzie.. który to zrobi dobrze

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: