.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 09:33:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: który lepszy ??
PostNapisane: 25.lip.2004 15:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
mam audi 100 c4 2,3,chce zmienic silnik na wiekszy i teraz pytanie ktory jest lepszy 2,6 czy 2,8?jaki bylby szacowany koszt swapa?

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 15:37:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
napewno bedziesz bardziej zadowolony z 2.8 tam była różnica 24 koni na korzyść 2.8 (174kuce) a 2.6 miało zaledwie 150 kucy spalanie bardzo podobne 2.8 miało 8 sek do paki a 2.6 nie pamiętam ile w każdym razie w spalaniu nie ma większej różnicy więc moim zdaniem łap się za 2.8 :) pozdrówka

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 18:10:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Ja bym się zastanowił nad swapem. Dopiero w trakcie wychodzą jakieś kruczki. Nie wiem czy nie lepiej sprzedać auto i kupić na gotowo 2,8. Będzie dużo taniej i czyste rączki. Ceny tych aut są jednakowe, wystarczy poszukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 19:40:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Zdecydowanie lepszy jest 2.8, ma żeliwny kolektor (jeżeli będziesz chciał założyć jakąś tanią instalację gazową to ma to ogromne znaczenie).
Jeżeli chcesz koniecznie swapować to szukaj silnika 2.8 V6 30V - ma większą moc niż 2.8 12V (montowane np. w A6 z rocznika 94-97).
Potrzebujesz silnik, sanki silnika, wiązkę z komputerem. Nie wiem jak będzie ze skrzynia biegów i innymi elementami jak np chłodnica. Co do kosztów to byłyby spore, myślę, że w 5tyś. byś się zamknął ale mogę się mylić.
Lepiej chyba sprzedać 2.3 i kupić 2.8.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 19:44:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
dokładnie cena jest troszkę spora a do końca nie wiadomo czy nie trzeba by przy tym troszkę porzeźbić no chyba że dostałeś silniczek od kogoś za free :) to wtedy można się bawić ale tak to ja bym zmienił autko - chybaze jesteś bardzo do niego przywiązany :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 08:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Myslę że w 5tys. sie nie zamkniesz. No chyba że wszelkie roboty bedziesz sam przeprowadzał to może sie wyrobisz.
Prócz silnika potrzebujesz całego osprzętu, wiązki elektrycznej i itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: