Na mnie, bo też chcę kupić - oczywiście quattro.
No i tobie też polecam.
A tak poza tym, to szkoły są dwie - gdybyś wszedł na szukaj to byś wiedział:
1. kupujesz to, które ci się spodoba (po pobieżnej ocenie) i zakładasz, że wydasz na remonty,
2. sprawdzasz maksymalnie wszystko, czyli czy jest olej w przewodach powietrznych za turbo, czy coś dymi, czy wszystko z wyposarzenia działa, czy są wycieki oleju z silnika i skrzyni, jakie są szpary pomiędzy elementami karoserii i ogólne spasowanie elementów, luzy w zawieszeniu, stukanie na nierównościach, stan zbiorniczka płynu chłodzącego i czy na chłodnicy nie ma jasnych nalotów z nieszczelności, czy są wszystkie osłony plastikowe w komorze silnika, lub czy są całe, jak wyglądają reflektory - lustra i mocowania, stan osłon na przegubach kół, możesz zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach, ciśnienie oleju, skan vagiem, jak wchodzą biegi i czy szarpie ze stukiem przy naciskaniu i puszczaniu gazu, czy są jednakowe odległości we wnękach kół pomiędzy lewą i prawą stroną, czy puszczając kierownicę w czasie hamowania równo idzie, czy czuć działanie turbiny w czasie przyśpieszania, czy są orginalne nalepki fabryczne - np. ta z kodami wyposarzenia - możesz wtedy sprawdzić nawet to czy masz orginalną kierownicę, czy widać po przekręceniu stacyjki zapalają się wszystkie kontrolki - szczególnie od oleju, silnika, poduszki i ABS - no i czy zgasną itd.
Na forum dużo tego.