.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.kwi.2025 13:34:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 '84]Mam problem z kontrolkami co one oznaczają??
PostNapisane: 25.sie.2006 11:29:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2006 11:15:38
Posty: 2
Witam mam problem z moja lalunią. Audi 100 C3 84r silnik 2.2 Otoż jak zapale silnik i go przegazuje to włączaja mi sie kontrolki od oleju, ładowania i od płynu chlodzącego i swieca i brzeczyk sie wlącza. Nie mam obrotomierza wiec nie jestem w stanie powiedziec przy jakich odrotach sie to włącza. Kontrolki sie nie świeca jak spadnie z obrotow do jakiś obrotow sie nie włączaja a potem sie włączaja i to samo jest jak jade. Np: 5 bieg przy 90km/h sie nie świecą a przy 100km/h juz tak. I tak samo na wszystkich biegach do okreslonej predkości obrotowej. Nie mam pojecia co to może byc... Jeśli ktoś wie to niech napisze. Pozdrawiam wszystkich właścicieli Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 11:37:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
moze problem tkwi w elektryce, wieksze obroty -> wieksze ladowanie, moze za duze i elektronika glupieje....

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 11:54:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2006 11:15:38
Posty: 2
Sprawdzałem ładowanie i stoi na stałym poziomie na aniskich i wysokich obrotach, są nieznaczne skoki napiecia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 13:50:02 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
miałem kiedyś ten sam problem w "cygarze" z tym że zaświecała się tylko kontrolka z oleju. Oczywiście byłem przerażony dopóki.... nie ściągnąłem kabli z czujnika oleju na postoju - przegazowałem i... to samo. Od tamtej pory pomagało... walnięcie w obudowę zegarów. Wniosek: jakieś zwarcie przy tym brzęczku - do dziś niestety nie wiem co to było...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: