.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.kwi.2025 21:01:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: do włascicieli 2,2 turbo
PostNapisane: 27.sie.2006 15:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
Mam problem jak silnik sie rozgrzeje to zaczyna kopcic na niebiesko bardzo mocno olejem (silnik po kapitalnym remoncie nowe tłoki szlify i inne ) smigam na oleju 5W40 Midland jak jade w trase to nie bieze ani grama a jak smigam po miescie to kopci i bieze olej jakies 200ml na 1000km na tracie nie dymi i przy redukcjach równiez nie tylko na wolnych obrotach jeszcze co zauwazyłem to takie cus ze najwiecej dymi jak da mu sie w palnik i zaraz zatrzyma to wtedy kopci strasznie ale niema reguly czasami sie tak zdaza ze dam w palniki i ani dymka nie pusci ODme odłaczyłe do butelki jakie macie sugestje popocy mam podejzenia co do .... ale chce sprawdzic czy mam dobre moze komus sie to przytrafiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 15:46:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
możesz mieć turbo zajechane

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: turbo
PostNapisane: 27.sie.2006 15:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
własnie tak tez mysle
a maiłes kiedys takie cos turbo ładuje moi 1 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: turbo
PostNapisane: 27.sie.2006 16:21:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
mallorquin napisał(a):
własnie tak tez mysle
a maiłes kiedys takie cos turbo ładuje moi 1 bar


a jaki masz silnik 3B czy AAN?

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: turbo
PostNapisane: 27.sie.2006 16:58:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wariatquattro napisał(a):
mallorquin napisał(a):
własnie tak tez mysle
a maiłes kiedys takie cos turbo ładuje moi 1 bar


a jaki masz silnik 3B czy AAN?


3B i to jest dziwne bo fabrycznie max jest 0,8 z groszem a map sensor
w 3B jest do 2barów

chyba ten manometr masz spsuty albo niedokładny jakiś czas temu
pisałeś że ładuje ci 0,9

PS a tak w ogóle to to jest coupe a tam zamiast AAN siedział ABY :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 17:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stawiam na zajechaną turbosprężarkę.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
też obstawiam turbo, zmierz jeszcze ciśnienie na cylindrach ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:13:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
turbina...

Tym bardziej jak
Cytuj:
jeszcze co zauwazyłem to takie cus ze najwiecej dymi jak da mu sie w palnik i zaraz zatrzyma to wtedy kopci strasznie
to nie ma się co dziwić, że padła.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:41:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bezduszny napisał(a):
turbina...

Tym bardziej jak
Cytuj:
jeszcze co zauwazyłem to takie cus ze najwiecej dymi jak da mu sie w palnik i zaraz zatrzyma to wtedy kopci strasznie
to nie ma się co dziwić, że padła.


zatrzyma a nie zgasi silnik... trudno żeby kopcił po zgaszeniu :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:01:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
No ja zrozumiałem, że "dajesz w palnik silnikowi a potem go zatrzymujesz"... czyli gasisz. :peace:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaszenie
PostNapisane: 27.sie.2006 23:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
nie nie panowie zatrzymanie to nie gaszenie i niegdy nie było tak ze po wyscigu albo potrasie zgasiłem odrazu silnik zawsze sobie chodził do schodzenia i wruwniani tem akurat xz tym to wiem oco chodzi a w 3B niewiem ja w abY to turbo jest chodzone ciecza i nawet jak zgasisz to jest pompka wymuszajaca obieg cieczy którs ja chłodzi ale i tak dodatkowo autko pracuje na wolnych obrotach na cyl jest oki
dzis miezyłem autko g-techei do 0-96 na 17"kołach mam 7,4 to jest taki gnój ze az sie jezdzic nie chce a jak ruszam z 4 tys to ma takiemałe załamanie a puzniej idzie ogulnie niema kopa na poszczególnych biegach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 23:44:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wyluzuj bo kropki gubisz :>

vag był?
ile masz ciśnienia na oleju?
ile przejechałeś już od remontu?

jesli zrobiłeś głowicę i panewki to osłabiło ci uszczelnienia turbiny.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 23:51:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mam to samo u siebie w 10Vt. Po zmianie głowicy - głowica remontowana. Stawiam na turbawkę, ale to mogą być również uszczelniacze. Może jeden z uszczelniaczy sie zsunął lub przy zakładaniu został uszkodzony. To bardzo prawdopodobne, zważywszy, że przed zmianą głowicy dymu nie było. Oleju ubywa mi śladowo. Na 200km po mieście nie ubyło wogole, ale dymi czasami na pasach okrutnie.
Zacznę od wymiany uszczelniaczy, bo to tańsza opcja i mniej kłopotliwa od wymiany turbawki i wszystkich uszczelek przy okazji.
Jak znajdziesz rozwiązanie, to napisz.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gaszenie
PostNapisane: 28.sie.2006 12:49:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
mallorquin napisał(a):
wiem oco chodzi a w 3B niewiem ja w abY to turbo jest chodzone ciecza i nawet jak zgasisz to jest pompka wymuszajaca obieg cieczy którs ja chłodzi

W chłodzeniu turbiny nie chodzi de facto o nią samą, bo jest przystosowana do wysokich temperatur.
W tym przypadku chodzi o schłodzenie i wymianę oleju smarującego turbinę, bo po wyłączeniu silnika zbyt szybkim po prostu olej zostaje przegrzany i zapieka się, tracąc swoje właściwości w obrębie trubiny.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: