.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.kwi.2025 08:30:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [swap 2.2T] Gromadzenie podciśnienia - jest konieczne ?
PostNapisane: 29.sie.2006 21:24:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Na przewodzie do serwa problem rozwiązuje zawór zwrotny - wiadomo, gdy hamuje nie naciskam na pedału gazu. Ale ciekawi mnie bardziej kwestia podciśnienia do blokady mechanizmów różnicowych... W etce nie zauważyłem żadnego zbiornika gromadzącego podciśnienie w urquattro. Co o tym sądzicie - obejdzie się ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 12:27:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Co nikt się nie wypowie..?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 13:42:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w/g mnie ten zbiornik gdzieś jest.... szukałeś pod podwoziem?

049 129 808 A

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 14:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a w lewym nadkolu nie ma ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 14:35:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
u kolegi w dwusecie był taki akumulatorek podcisnienia, wyglądał jak takie 3 kulki połączone chyba nawet zielone. chyba w lewym nadkolu.

a czy on ci jest potrzebny czy nie to tego nie wiem, ale jak piszesz ze dyfer jest podcisnieniowo zalaczany to wypadaloby zamontowac, ew. tak jak do serwa wstawić zawór zwrotny > wtedy normalnie zapniesz bo raczej bedzie zapinany gdy w kolektorze bedzie podcisnienie (na postoju, wolne obroty).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 14:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
u kolegi w dwusecie był taki akumulatorek podcisnienia, wyglądał jak takie 3 kulki połączone chyba nawet zielone. chyba w lewym nadkolu.

a czy on ci jest potrzebny czy nie to tego nie wiem, ale jak piszesz ze dyfer jest podcisnieniowo zalaczany to wypadaloby zamontowac, ew. tak jak do serwa wstawić zawór zwrotny > wtedy normalnie zapniesz bo raczej bedzie zapinany gdy w kolektorze bedzie podcisnienie (na postoju, wolne obroty).


ten w nadkolu to na 99,9 bedzie do hamulców w sumie to tylko pucha
i zawory wiec mozna wziąć dowolny wstawic gdzie bądź i po kłopocie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 16:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
ten w nadkolu to na 99,9 bedzie do hamulców w sumie to tylko pucha
i zawory wiec mozna wziąć dowolny wstawic gdzie bądź i po kłopocie


na 99,9% to nie od hamów, u mnie go nie ma :D a ten sam silnik itp tylko on miał quattro i klime, pewnie bardziej do zaworków pneumatycznych w klimie wykorzystywany.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 17:12:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jak chcesz włączać blokady przy wył. silniku to musisz mieć sprawny akumulator ciśnienia i zaworek zwrotny, a gdy wywalisz akumulator to będziesz miał blokady włączane tylko w trakcie pracy silnika, i tyle.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 23:13:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
maciu napisał(a):
w/g mnie ten zbiornik gdzieś jest.... szukałeś pod podwoziem?

049 129 808 A

No rzeczywiście... Także chyba będzie jednak wypadało go założyć. Ale spróbuje najpierw bez ;-)

Zbiornik w kształcie trzech zielonych kulek jest do klimy.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 23:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Może być też do tempomatu. Wtedy w A200 są dwa. Ja będe to zakładał.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: