.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.kwi.2025 08:06:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] Problem z radiem
PostNapisane: 29.sie.2006 14:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2006 22:36:59
Posty: 135
Witam
Posiadam radio Blaupunkta Calgary. Niedawno je montowałem bo wcześniej radia w aucie nie było. Bez problemu znalazłem w desce kostke zasilająca i wtyk antenowy, ale po podlaczeniu kostki okazało się że radio nie smiga. Nie bardzo wiem który przewód w oryginalnej kostce w audi jest do czego. Na razie znalazłęm + i podłoczyłem radio, ale gra przez ok. godzine a pozniej sie wyłącza, trzeba znów je włączyć i tak w kółko co godzine. Wiecie jak to prawidłowo podłączyć podłączyć?? który kabel w fabrycznej kostce jest do czego??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 15:28:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2006 15:58:23
Posty: 15
Lokalizacja: podkarpacie
witaj
rozpiskę kostki masz tu
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/iso.htm

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 15:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2006 22:36:59
Posty: 135
Dzieki. Za chwile sieza to biore. Choć jest tam kilka rodzaji kostek może któraś bedzie taka jak u mnie :)
Ale tak sie zastanawiam to sa schematy kostek do radia jakie maja być a ja potrzebuje dowiedzieć sie jak jest podłączona oryginalna kostka która jest u mnie i pozniej juz bede wiedziel jak podlaczyc ja do radia, bo schemat z mojego radia mam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 16:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2006 22:36:59
Posty: 135
OK juz sie doczytałem ze to sa schematy kostek na podstawie radioodbiorników. Pozostaje zatem pokombinować:) A wiesz który bezpiecznik odpowiada za stereowanie radia stacyjka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 19:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2006 22:36:59
Posty: 135
Niestety u mnie w kostce fabrycznej jest inaczej niż na schematach. ja mam podłączone 4 przewody - biały nr5 w kostce, szaro-niebieski - nr 6, czerwono-niebieski - nr7 i brazowy nr 8. Znalazłem już + z akumulatora i podświetlenie ale nie wiem co jest ze sterowaniem stacyjka bo jak przekrece kluczyk to na żadnym w przewodów kostki nie pojawia mi sie kolejny +12. Wiecie co może byc nie tak?? Może jest jakiś bezpiecznik za to odpowiedzialny??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 10:13:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2006 15:58:23
Posty: 15
Lokalizacja: podkarpacie
witaj

porównaj "zawartość" kostki z opisem połączeń swojego radia.
napewno nr8 to (-), nr 7 - zasilanie (+).Jeżeli chcesz mieć po stacyjce to musisz poszukać tego +12 po wł. stacyjki. Niestety nie wiem skąd go wziąść - może ktoś Ci podpowie.Ewent. możesz zapiąć stałe zasilanie - wtedy <cza> :) pamiętać o wyłączaniu radia.
Heh, a może na nr7 masz (+) po kluczyku...
Nr6 - powinno być podświetl.Przyglądnij się nr5 - w podanym linku masz uwagi na ten temat.Pewnie u Ciebie w radiu będzie to wyj.zasilania +12 z radia na ant.,a z instalacji sam. przychodzi stały +12.Wtedy będziesz musiał to odpiąć.No i nr4 - standard w tym miejscu przewiduje stały +12 do podtrzymania pamięci.Jeżeli będzie pod nr5 w instal.samoch. ten niepożądany stały (+), to możesz przełożyć szpilkę w kostce z nr5 do nr4.
I pewnie to wszystko.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 11:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze jedna uwaga, na temat sprawdzania pojawienia sie napiecia po przekreceniu kluczyka. By sprawdzic czy napięcie + wyłącza się, trzeba kluczyk wyjąc z stacyjki, samo przekręcenie klucza w stan zero nic nie da - ot taki drobiazg :)

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 21:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2006 16:41:18
Posty: 27
Lokalizacja: Gdzieś jest,lecz nie wiadomo gdzie...Maja.
witam!Miałem kiedyś Blaupunkta i miałem go podłączonego i w Audi i w Oplu i moja rada - daj sobie spokój z elektryką w aucie, moim zdaniem wszystko jest OK.Problem tkwi w radiu - też tak miałem i to w obu autach choć przerobiłem przewody tak aby radio chodziło bez względu na stacyjke. Po prostu Blaupunkt po 1h się wyłącza.Możesz to sprawdzić - podłącz żarówkę do przewodów zasilania zamiast radia i będzie świecić aż nie zdechnie czyli z prądem OK.Ja u siebie po zmianie radia nie mam żadnych problemów.Gra i tyle.

_________________
0000 B4 2.0 ABT Avant+LPG
poprzednio 80 B3 1.8S+LPG
VECTRA 2.0i CD+LPG
R 19 1.8i RT+LPG
ASTRA 1.7TD-na LPG nie chciała chodzić
GOLF I 1.5D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 06:56:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Witam
Nie pamiętam w jakim dokładnie radiu ale pamiętam że ten parametr (samowyłączania) był ustawiany lub wyłączalna ta funkcja. Zasadniczo było tak że jeżeli nie "dotykało" się radia to po jakimś ustalonym czasie się wyłączało. Nie szukałbym tutaj winy w instalacji samochodu a przestudiowałbym instrukcję obsługi radia.
Pozdrawiam.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: