.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.kwi.2025 12:36:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3E 10V] Problemy z odpalaniem
PostNapisane: 26.sie.2006 16:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Witam. Jakieś pół roku temu pojawił się mały problem z odpalaniem w moim aucie tj. Audi B3 Coupe 2.3E 10V. Mianowicie odpala dopiero po 3-4 sekundowym kręceniu rozrusznikiem (na ciepłym silniku odpala normalnie z drobnymi wyjątkami) po czym często wskakuje na blisko 2 tys. obrotów, żeby błyskawicznie spaść do normalnego poziomu tj. 900 obr./min.
Nie wiem czym to może być spowodowanie. Silnik jest w dobrym stanie, wszystko wymieniane na czas, zero jakieś szaleństwa ponad miarę. Czy może to być wina słabego akumulatora czy czegoś innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 16:30:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Masz na gazie to przeczysc wszystko pomiedzy przeplywomierzem i kolektorem ssacym bo tam masz pelno smoly i ona jest w kanalikach powietrznych i podcisnienie nie dziala jak powinno. Sprawdz tez tarcze spietrzajaca w przeplywomierzu czy chodzi lekko i sie nie zacina. Powinna byc 1-3 mm ponizej krawedzi lejka .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 18:07:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Co do gazu to go oczywiście nie mam, a benzyna to tylko Shell V-Power 95 na sprawdzonej stacji, więc kwestię złej jakości paliwa też pomijam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 07:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Sam nie wiem co robić, nie chce mi się jechać do serwisu, bo u mnie wszędzie pseudomechanicy biadolą to samo, że dopóki się coś nie rozleci, nie zepsuje do końca to nie ma co ruszać... Macie jeszcze jakieś propozycje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 08:59:21 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Każde Audi z pięciocylindrowym silnikiem które miałem niezależnie czy to była 90 B3 2.3 czy "Cygaro" 2.0 czy C4 2.3 miało długi rozruch. Moim zdaniem nie ma co tego ruszać. One po prostu tak mają. Pozdrawiam

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 16:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nalezaloby sprawdzic czy wtryskiwacz rozruchowy podaje na zimnym silniku dodatkowe paliwo w trakcie rozruchu. jesli bedziesz chcial to ci napisze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 18:05:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
zaworoowa napisał(a):
Każde Audi z pięciocylindrowym silnikiem które miałem niezależnie czy to była 90 B3 2.3 czy "Cygaro" 2.0 czy C4 2.3 miało długi rozruch. Moim zdaniem nie ma co tego ruszać. One po prostu tak mają. Pozdrawiam


Jeszcze pół roku temu tak nie było. Z resztą kiedy auto odpala po 4 sekundach, a później ryczy przez chwilkę na 2 tys. obrotów to mnie serce boli. :)

Lukasik napisał(a):
nalezaloby sprawdzic czy wtryskiwacz rozruchowy podaje na zimnym silniku dodatkowe paliwo w trakcie rozruchu. jesli bedziesz chcial to ci napisze.


Jeśli bys mógł to napisz proszę jak to sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 08:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zeby sprawdzic czy dostaje sygnal elektryczny to

zorganizuj żaróweczkę 12V jak najmniejszą, np 1W z krótkimi kabelkami. Wypnij wtyczkę z wtryskiwacza rozruchowego od strony filtra powietrza niebieska wtyczka. wtyknij do wtyczki swoją żaróweczkę i na zupelnie zimnym (!) silniku w momencie(!) kręcenia rozrusznikiem żaróweczka powinna kilka razy się zaświecić/zamigać.

P.S. dodatkowo mozna z tej wtyczki zdjąć gumkę i ocenić stan kabelków, czy nie są przełamane itp > u kolegi wlasnie byl przelamany jeden z kabelków i byl problem z rozruchem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: