.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.kwi.2025 12:15:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3] Jak wyciagnac zbiorniczek wspomagania?
PostNapisane: 28.sie.2006 16:49:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Musze sie dostac do wezyka nagrzewnicy i zawadza mi zbiorniczek plynu do wspomagania. Jak go wyciagnac? Z tego co widze jest wsuniety od gory w blache. Ale cos go chyba trzyma. Jak go odhaczyc? Moze gdzies trzeba odkrecic? Czy po jego zdjeciu bedzie dostep do krocca nagrzewnicy? Musze wymienic weze, bo sa sparciale i cos tam z nich sie saczy przy kroccu i dokrecanie opaski nie pomaga.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 21:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10360
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wsadz ręke na końcu tej blachy są dwa ząbki które zatrzaskuja zbiorniczek, ak je wciśniesz wysuń do góry.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 13:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Heh. Widocznie w V8 jest troche inaczej to rozwiazane niz w 200. Albo ja jestem slepy :-) W kazdym razie nie znalazlem tych zabkow. Ale udalo mi sie odkrecic cala ta blache razem ze zbiorniczkiem, choc z jedna sruba sie meczylem chyba z 15 min - taki dostep :-)

Myslalem, ze cieknie ze sparcialej koncowki weza gumowego, a okazalo sie, ze ktos zamiast dac nowa opaske i dobrze dokrecic, nawinal na krociec trojnika (doprowadzenie wody do parownika LPG) tasme izolacyjna (taka najzwyklejsza za 1,3zl) zeby bylo grubiej i dal stara, uszkodzona opaske. Niby trzymalo, ale sie saczylo i raz na tydzien trzeba bylo dolac ze 100ml. Klej oczywiscie sie rozpuscil i cala tasma zaczela wylazic. Opaski nie dalo sie dobrze dokrecic, bo sie sama blokowala (uszkodzony gwint). Po wywaleniu tej tasmy i wymianie kilku opasek jest suchutko :-)

Dzieki

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: