.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.kwi.2025 12:10:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6] KATALIZATOR
PostNapisane: 31.sie.2006 13:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

zdecydowałem się na wycięcie katalizatorów i wstawienie tłumików przelotowych.

I teraz pytanie, (moje auto ma przebieg 220 tyś km, przyjechało ze szwajcarii) będą w nim jeszcze jakies czesci katalizatora po takim przebiegu :?: i jakiego typu w tych modelach sa katalizatory (jakie wkłady).

Jest sens ruszania końcowego tłumika i wstawienie jakiegoś lekko głosniejszego :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 13:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Ja wycialem katy i zastapilem je rurami (przy okazji poprowadzilem 3cm wyzej) i hula, ba! teraz nawet jakby troche ciszej (katy byly popekane i brzeczaly w pewnym zakresie obr jak roj wscieklych szerszeni! :P )
Nie wiem tez jaka bylaby zywotnosc tlumokow w miejscu katal. (temp. i predkosc spalin).
Mialem taki troche glosniejszy ale suma sumarum wrocilem do serii :diabel: , ciszej a dynamika bez zmian na minus

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 13:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
AVANT 2.6V6 napisał(a):
Ja wycialem katy i zastapilem je rurami (przy okazji poprowadzilem 3cm wyzej) i hula, ba! teraz nawet jakby troche ciszej (katy byly popekane i brzeczaly w pewnym zakresie obr jak roj wscieklych szerszeni! :P )
Nie wiem tez jaka bylaby zywotnosc tlumokow w miejscu katal. (temp. i predkosc spalin).
Mialem taki troche glosniejszy ale suma sumarum wrocilem do serii :diabel: , ciszej a dynamika bez zmian na minus
starych katów nie sprzedałęs :?: :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 13:58:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Ja tez mam szwajcara ktory do 220 tys km jezdzil na ichniejszym (czyt: porządnym) paliwie i teraz, przy przebiegu ok 245 tys i po badaniu wyszlo ze katalizatory jeszcze spelniaja swoja role

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.8 V6] KATALIZATOR
PostNapisane: 31.sie.2006 21:41:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
yooo25 napisał(a):
Jest sens ruszania końcowego tłumika i wstawienie jakiegoś lekko głosniejszego :?:


Witam. :peace: Mam tł.przelotowe zamiast katów.Jeśli chodzi o tłumik końcowy to wstawiłem Remusa z podwójną końcówką.Puszka też orginalna Remus.Wcześniej był orginał, który nieziemsko tłumił i wyciszał:miłe uczucie jak deptasz gaz w podłogę,auto wyrywa do przodu a słyszysz tylko szum opon i delikatny ,prawie niesłyszalny dźwięk silnika.Jak dla mnie było za cicho.Kupiłem Remusa i chodzi to rasowo,nieuciążliwie,ale na trasie jednak trochę buczy.Na zewnątrz, z relacji świadków jak deptam, to dźwięk jest ponoć niesamowity.Zresztą jak otworzę szybę, to też słyszę ryk ala ścigacz, słyszalny najpiękniej w chwili zmiany biegów,ale to przy wysokich obrotach.Przy spokojnej jeździe wszystko jest prawie jak w serii,poza trasą.
Teraz gdybym miał zakładać i ci poradzić ,to jak masz sprawny tłumik końcowy,to załatw sobie same końcówki,nakładki,ale najlepiej jakieś firmowe,nie te tanie rury goowniane co zardzewieją po pierwszym deszczu,ale nawet wycięte z orginalnej puszki,i wspawaj w orginalny tłumik końcowy.Ja się właśnie zastanawiam czy tak nie zrobię z tym moim Remusem.Będę miał ciszę totalną,a z tyłu elegancką końcówkę,która mimo wszystko i tak będzie lekko popierdywać ,ładniej niż orginał na zewnątrz.Choć z drugiej strony szkoda też mi trochę tego ryku podczas szaleństw.A jak będziesz chcial kupić tłumik końcowy sportowy to odradzam KM,bo to buczy niemiłosiernie,a polecam właśnie jakiegoś Remusa używanego z Allegro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 22:04:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 18:46:59
Posty: 28
Lokalizacja: OPOLE
Ja w moim tez kaciki wyrznąłem i rury wstawiłem jest ok ( jest jakby bardziej elastyczny,ale moze tylko mi sie wydaje :peace: ) poza dzwoniacymi tłumnikami (cos w rodzaju walenia pokrywkami od garów :D ) ale to miałem jeszcze przed wycieciem katów tylko ze troche ciszej :)

_________________
ŻYCIE JEST JAK MIRIAM,WSZYSTKO PIĘKNE A TU CH..!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 00:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
TELO napisał(a):
Ja w moim tez kaciki wyrznąłem i rury wstawiłem jest ok ( jest jakby bardziej elastyczny,ale moze tylko mi sie wydaje :peace: ) poza dzwoniacymi tłumnikami (cos w rodzaju walenia pokrywkami od garów :D ) ale to miałem jeszcze przed wycieciem katów tylko ze troche ciszej :)
Witaj w klubie szerszeni! :diabel: U mnie pojawia sie brzeczenie w zakresie 1800-2200 obr/min ale przedtem drzalo prawie w calym zakresie obrotow (pow.4500 silnik zagluszal) wiec wole to co mam teraz i przynajmniej nie tre wydechem na koleinach :):

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 08:50:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Dziś rano wstawiłem w miejsce KATa rure na przelot, sonde wkręcił zaraz za łącznikiem ( w obodowie Kata przebijając się do rury przelotowej)!
Powiem szczerze, odejście ma niesamowite, czuje gaz pod nogą...jeśli chodzi o dźwięk jest minimalnie głośniejszy! Muszę go sprawdzić na trasie, przy wyższych obrotach i V...!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 15:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
no ja jestem juz tez po montazu

efekt

KLIKAJ

KLIKAJ

sory za brzydkie zdjęcia nie miałem przy sobie aparatu cyfrowego

auto chodzi całkowicie inaczej zero trzasków i nie ma tzw. efekty poloneza czy dużego fiata :diabel:


firma: http://www.wiater.com.pl/index.php?id=start zrobiła to idealnie

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 19:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hehehe .Widze ze przelotówki od cygara zamontowali :) .
A powiedz Yooo , jak z elastycznoscią? Poprawiło sie cos??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 21:17:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ADAM 12 napisał(a):
hehehe .Widze ze przelotówki od cygara zamontowali :) .
A powiedz Yooo , jak z elastycznoscią? Poprawiło sie cos??
od cygara to napewno nie jest tylko od golfa III :) :D az elestycznoscia <hmm> wrażenie robi że jest lepiej a w realu <hmm> tylko hamownia prawde powie :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: