Witam!
Postanowiłem zmienić w swojej B4 czasomierz na obrotomierz, mam jednak parę pytań do osób, które znają się na rzeczy lub juz to robiły - żebym czegoś nie schrzanił...
Czy jest w standardowej instalacji przewód, który czeka na swoją kolej i do którego będzie można podłączyć obrotomierz ( podobno idzie jakiś od cewki /ponoć zielony/ ale nikt ze znajomych nie jest do końca pewien ) czy trzeba będzie samemu taki przeciągnąć?
Kolejne pytanie - czy obrotomierz ( sensu stricte - tarcza obrotomierza ) jest osobną czy integralną częścią liczników - pytam, bo chciałbym zmienić tylko sam zegar, ponieważ zestaw liczników który posiadam jest w dużo gorszym stanie wizualnym od mojego, zamontowanego w aucie - nie wspominając już o stanie licznika
I na koniec, na jakie przeszkody mogę się natknąć przy demontażu, zamianie, montażu i co powinienem wiedzieć przed zabraniem się za robotę...
Bardzo proszę o odpowiedzi i Wasze rady, na pewno każda mi się przyda.
Dziękuję i pozdrawiam!