.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.kwi.2025 12:21:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki VAG A6 2000r 2.8 v6??
PostNapisane: 24.sie.2006 00:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
Witam mam takie pytanie cos mi sie stało z mmobilizerem samochod nie chce palic wyczytalme na forum ze musze przeczyscic styki itd i podlaczyc pod VAG niestety nie za bardzo sie w tym oreintuje i nie znalazlem odpowiedzi jaki kabelek musze kupic do mojego samochodu.To znaczy czym sie kierowac i w ogóle. Jeśli ktos moze ma ten kabelek z okolic Radomia lub Kozieniec to prosil bym o pomoc w skasowaniu kilku błedow bo ja nie wiem czy tak szybko sie naucze a samochod stoi :( .Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 08:58:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ten kabelek
oraz
ten program diagnostyczny.

[zaleca sie posiadanie laptopa, gdyz jazda z desktopem w aucie, to juz awangarda]

warto zainwestowac i nauczyc sie wszystkiego samemu - satysfakcja podobna do tej po randce z Angelina Jolie, a do tego odpadaja koszty kazdorazowej diagnostyki.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 13:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
Wielkie dzieki za pomoc teraz czekam tylko a kabelek i do nauki :) moze uruchomie samochod.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 14:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
POdlaczylem kabelek i wykryło mi chyba jak sadze brak polaczenia jakiegos pisalo cos takiego:No Faults Found

or DTCs not supported by controller

a communication error ocurred.

Bylo to w module immobilizer-a sadze ze to chyba brak jakiegos stylu?? Czy ktos wie jak to rozgryzdz??Z gory dziekuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 15:11:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to znaczy, ze nie znalazl zadnego bledu badz blad nieznany sterownikowi.
skoro przerywa transmisje ze sterownikiem, to moze byc uszkodzony modul immo.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 16:34:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
Wyesietlilo mi jeszce cos takiego:
3 Faults Found:

16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low

P0112 - 35-00 - -

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

18011 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1603 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
To pierwsze to wiem ze od czujnika temperatury ale to nie jest duzy blad wiec mozna odpuscic sobie chodzi mi o to czemu nie moge go zapalic :( (moze to te 2 bledy pozostale).Jak nie to juz nie mam pomysłow i chyba tylko serwis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 19:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
18011 to wewnetrzny blad sterownika;
17978 to zablokowany komputer sterujący.

padło ECU.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2006 23:16:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Powiem tak. D.U......
Chyba padło ECU (błąd 18011).
Zapala ci samochód na 1 sekunde?
Zablokowane immo, którego nie wykryłeś bo pewnie nie wiedziałeś z czym masz się łączyć. Nie IMMO (kanał 25) ale zegary, czyli kanał 17 i tam pewnie będzie błąd zapisany 1177. Przeprowadzisz dopasowanie Immo do ECU i wszystko wróci do normy. Tak mniemam.
A jeśli wogóle nie pali to szukaj ECU.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 02:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
Tak Zapala na chwile i potem gasnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 07:57:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
To link powyżej i dopasuj ECU do immo.
Poszukaj postów na temat opprawiania kabelków przy cewce Immo.
Zacznij od najprostszych i tanich rzeczy.
Jeśli nie pomoże to przyglądnij się dokładnie ECU.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 22:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 18:04:52
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa/Kielce/Kozienice
Auto: Octavia
No i nic nie pomoglo:(. Musialem dzis pociaganc go do serwisu. Stwierdzili ze kluczyk padl a mialem tylko jeden :(.Za 2 nowe(same bagnety) przyjdzie mi zaplacic 490zl :<plus diagnoza oraz tydzien czekania na przywiezienie ich z niemiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 22:57:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kup na allegro.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 12:24:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
meszrum napisał(a):
ten kabelek
oraz
ten program diagnostyczny.

[zaleca sie posiadanie laptopa, gdyz jazda z desktopem w aucie, to juz awangarda]

warto zainwestowac i nauczyc sie wszystkiego samemu - satysfakcja podobna do tej po randce z Angelina Jolie, a do tego odpadaja koszty kazdorazowej diagnostyki.


Witam i pozdrawiam,
Chcę kupić ten interfejs powyżej, czy do A6 Avant 2.5 TDI z 2003 będzie on też pasował...?
A co do programu to czy można znaleźć program diagnostyczny w wersji niemieckojęzycznej po angielsku nie bardzo daję rade???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 12:58:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
subzer0 napisał(a):
meszrum napisał(a):
ten kabelek
oraz
ten program diagnostyczny.

[zaleca sie posiadanie laptopa, gdyz jazda z desktopem w aucie, to juz awangarda]

warto zainwestowac i nauczyc sie wszystkiego samemu - satysfakcja podobna do tej po randce z Angelina Jolie, a do tego odpadaja koszty kazdorazowej diagnostyki.


Witam i pozdrawiam,
Chcę kupić ten interfejs powyżej, czy do A6 Avant 2.5 TDI z 2003 będzie on też pasował...?
A co do programu to czy można znaleźć program diagnostyczny w wersji niemieckojęzycznej po angielsku nie bardzo daję rade???


bedzie pasowac.
Edited by Baskecior:
............................................................

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 18:41:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Znalazlem w sieci wersje niemiecka ale najnowsza to 3.0.1.3 czym rozni sie ona od angielskiej wersji 4.0.1.9
Dodatkowo wpadlem na cos takiego "polski VAG-COM Deltascan" czy ten program jest rowniez godny polecenia jako alternatywa do obcojezycznych?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 19:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
3.xxx bedzie w zupelnosci wystarczajaca. nowe wersje sa tworzone z mysla o rozwiazaniach w nowych pojazdach.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 20:14:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Dzieki za wyczerpujace odpowiedzi, jutro zamowie sobie interfejs, mam jeszcze jedno pytanie.
Co sadzisz o tym programie: DeltaScan 5.0

"OPIS PROGRAMU DeltaScan 5.0
Program DeltaScan jest programem diagnostycznym pracującym w systemie Windows, przeznaczonym do obsługi serwisowej samochodów VW, Audi, Seat, Skoda (grupa VW) posiadających zarówno szybką transmisję w standardzie ISO 9141, jak i transmisję wolną (kody migowe). W praktyce, około 40% samochodów wyprodukowanych w latach 1991-1995 posiada komunikację szybką, natomiast po 1995 roku wszystkie samochody grupy VW powinny posiadać komunikację szybką w tym standardzie.
Przez obsługę serwisową samochodu, rozumie się nawiązanie komunikacji ze sterownikiem w samochodzie (np. sterownikiem silnika), a także analizę informacji oraz ingerencję w informacje diagnostyczne zawarte w tym sterowniku.
........."

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 22:32:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
VAG-COM, to VAG-COM...
[ale to tylko moje zdanie]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2006 14:47:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
subzer0 napisał(a):
Dzieki za wyczerpujace odpowiedzi, jutro zamowie sobie interfejs, mam jeszcze jedno pytanie.
Co sadzisz o tym programie: DeltaScan 5.0

"OPIS PROGRAMU DeltaScan 5.0
Program DeltaScan jest programem diagnostycznym pracującym w systemie Windows, przeznaczonym do obsługi serwisowej samochodów VW, Audi, Seat, Skoda (grupa VW) posiadających zarówno szybką transmisję w standardzie ISO 9141, jak i transmisję wolną (kody migowe). W praktyce, około 40% samochodów wyprodukowanych w latach 1991-1995 posiada komunikację szybką, natomiast po 1995 roku wszystkie samochody grupy VW powinny posiadać komunikację szybką w tym standardzie.
Przez obsługę serwisową samochodu, rozumie się nawiązanie komunikacji ze sterownikiem w samochodzie (np. sterownikiem silnika), a także analizę informacji oraz ingerencję w informacje diagnostyczne zawarte w tym sterowniku.
........."

Jeśli jesteś chętny za niego tyle zapłacić to kupuj. Nie widziałem witaminy, a wersji shareware nie ma tego programu.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: