.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.kwi.2025 01:55:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Popychacze hydrauliczne...
PostNapisane: 26.kwi.2004 22:48:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Kto wymieniał szklanki w sowim aucie??
Jakie one mają znaczenie przy ciśnieniu smarowania??

mała zmiana popychacze hydrauliczne :P :): :)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Ostatnio edytowano 27.kwi.2004 08:25:27 przez marek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 06:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
A co to są szklanki :diabel:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 06:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
chyba raczej popychacze hydrauliczne :):

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 17:31:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Koszmar z tymi szklankami. U mnie siedzą nieorginalne, ale podobne super firmy...i nienawidze ich. Jak tylko stan oleju jest na min, to klekoczą. Olej już bliski wyiany...klekoczą...Nie lubię tego rozwiązania. Wole regulację płytkami jak miałem przed remontami. Jak wymieniać, to tylko wszystkie. Chyba że wiemy która dokładnie stuka...ale ja właśnie myślałem że wiem i nie trafiłem. Montować lepiej wyciśnięte. Na początku dłużej klekoczą, ale jak się napełnią, to będzie ok.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 17:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
A jakie znaczenie mają popychacze przy smarowaniu motorku i ogólnym ciśnieniu oleju??

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 19:21:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
po co wymieniać walczyłem z tym kilka raaazy ten typ tak ma kiedyś u kumpla zaczęło walić jak by ktoś młotkiem jeżdził z tym ponad rok coś ok30000 km iw końcu miał już to robić i przestało stukaać jeżdził jeszcze 2 lata i nic się nie działo drugiemu stukało wymienił komplet i stukaa dalej tylko żę mocniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 19:25:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ha mysle ze jest stukanie i stukanie o które mnie nie chodzi, tylko w jakim stopniu popychacze trzymają ciśnie w układzi?
jeżeli nie wymieniał oleju to stukało, miał za niski stan oleju też czy kiepski olej itd...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 22:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A one wogóle trzymają ciśnienie w układzie? Hmm...napełniają się olejem dostarczonym wąskimi kanalikami. W zaworku w szklance to ciśnienie się utrzymuje i tyle...Jeżeli zaworki są sprawne, to olej scieka ze szklanek dłużej i szybko się napełniają jak autko postoi załóżmy noc. Jak szklanka ma zaworek wypracowany, to klepie bez przerwy lub po nawet krótkim postoju przy odpaleniu stukają, albo po nocy stukają bardzo długo. Jak pompa paliwa jest sprawna, olej wymieniany na czas i ma odpowiednie parametry, to szklanki nawet zarżnięte trzymają ciśnienie dłużej (w szklankach). Pomocny jest MotorLife (ale orginalny). Ale o tym poszukaj w archiwum.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2004 07:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kefir200 ma rację, o czym ci Marek już mówiłem. Nie szukaj przyczyna w szklankach, tylko za pompe oleju sie bierz, skoro już wszystko pozostałe zrobiłeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 07:58:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
U mnie występuje efekt delikatnego stukania przy zapalaniu rano (przez ok. 2-3 s) mechanik w ASO :D powiedział żeby się tym nie przejmować i wymienić jak będzie dokuczało.
Natomiast efekt występuje także prawie zawsze jak się zatrzymam pod stromą górkę, i zostawię oczywiście zapalony silnik na kilka minut (czy to normalne przy wybitej szklance popychacza ?)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 13:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Mi w sklepie chyba wcisneli od diesla 16 szklanek
Teraz chodzi jak bardzo cichy diesel buhahahaha
ale k**** niektorzy ludzie sa...........

Szkoda sie wpowiadac na ten tema uwazam, poniewaz w kazdym aucie inaczej jest,
szklanki to tak jak baba :D

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 20:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 22:10:09
Posty: 71
Lokalizacja: Podkarpacie
Cze
Popychacze do Twojego silnika jak i do diesla sa takie same , wiec nie musisz sie denerwowac (034 109 309 ad)

_________________
Audi 92r ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 20:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
jednak poppychacze nie odpowiadają za ciśnienie smarowania :peace: ale poprawiają kulture pracy...
za ciśneinie smarowania odpowiadać w takim razie pompa....

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 20:37:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Powiem Wam ze mi na goracym delikatnie daje jedna szklanka - ale cisnienie musi byc ok bo jak samochod postoi nawet ze 3 dni to przy pierwszym uruchomeiniu nigdy nie slychac klepania. Naprawde ani razu nie slyszalem u siebie wszystkich szklanek na zimnym.

A do mesko powiem tak. Te 16V tak maja ze nie sa ciche. To chyba najglosniejsze benzyniaki jakie sa. Ten typ tak ma. Przyjedziesz na jakis zlot to porownamy klekotanie szklanek.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Popychacze hydrauliczne
PostNapisane: 11.maja.2004 20:43:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Mam w swoim silniku 1.6B ozn.DT popychacze regulowane podkładkami, czy można zamiast nich wstawić hydrauliczne, czy trzeba inną głowicę wstawić?

POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 20:44:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
tomekb4 napisał(a):
Cze
Popychacze do Twojego silnika jak i do diesla sa takie same , wiec nie musisz sie denerwowac (034 109 309 ad)


hmm
ok ale dlaczego chodzi jak diiesel ?
i ciagle slychac szklaniki taki specyficzny odglos jakby cykanie (i ala diesel)

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Popychacze hydrauliczne
PostNapisane: 11.maja.2004 21:08:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Mam w swoim silniku 1.6B ozn.DT popychacze regulowane podkładkami, czy można zamiast nich wstawić hydrauliczne, czy trzeba inną głowicę wstawić?

POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 21:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
W przypadku troszkę "dotartych" szklanek - lepiej używać oleju 5W50 czy 0W40 ??? (w moim przypadku Mobil1)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 21:24:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
ja uzywam 15W40 CASTROL mam silnik z roku 92
Jaki olei proponujecie ?

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Popychacze hydrauliczne
PostNapisane: 12.maja.2004 00:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Krzycho napisał(a):
Mam w swoim silniku 1.6B ozn.DT popychacze regulowane podkładkami, czy można zamiast nich wstawić hydrauliczne, czy trzeba inną głowicę wstawić?

POZDRAWIAM


Napewno inne sa zawry bo sa krutsze trzonki. Ale pewnie i tak pewnie jest inna glowica.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: