.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 13:27:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czym zagazować 5-cylindrówkę?
PostNapisane: 09.wrz.2004 09:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Jako świeży witam wszystkich. Od 3 dni jestem użytkownikiem Audi 100 C4 2,3E z 93 roku. Poprzednio miałem diesla i nie mam doświadczenia w eksploatacji tego typu samochodu i mam gorącą prośbę do WAS o sugestie i doświadczenia z instalacją LPG. Samochód jest w bardzo dobrym stanie i nie chciałbym go tą instalacją popsuć, czyli krótko:
1. Czy są problemy z eksploatacją tych silników na LPG?
2. Jaka jest najlepsza dla niego instalacja, poinformowano mnie w jednym zakładzie że ze względu na wtrysk mechaniczny LPG sekwencyjnego nie da się zainstalować?
3. Czy pompa paliwowa ma być odłączana, czy ma pracować?

Pozdrawiam

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 10:03:50 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Przy mechanicznym wtrysku pompa musi być odłączona w przeciwnym wypadku paliwo będzie cały czas wtryskiwane do cylindrów.
Na temat gazowania 2.3 zaraz ktoś napisze. A tymczasem użyj opcji szukaj. Było o tym wielokrotnie.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 10:07:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Czesc Bambo - to bzura ze sie nie da, musisz jechac do dobrych gazorow :D
Na spot wpadnij na Torwar w srode o 19 ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 10:09:16 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Tylko uważaj na tą ich herbatkę.... :peace:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 11:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
mq napisał(a):
Czesc Bambo - to bzura ze sie nie da, musisz jechac do dobrych gazorow :D
Na spot wpadnij na Torwar w srode o 19 ;)


Zanim go zarejestruję to chyba jajo zniosę :059: (sprowadzony z zagranicy), jeżdżę na razie dieslem i nie chcę Wam zatruwać powietrza - dziękuję za zaproszenie :D w przyszłości na pewno gdziś się pojawię.

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 11:42:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
-> Ja chciałem się tylko przywitać. Cześć Bambo31. Witaj w klubie. Mogę ci tylko doradzić tyle, że nie spiesz się z podjęciem decyzji z założeniem gazu. Najpierw się wszystkiego dowiedz i rozpoznaj gazowników bo lubią walić ścieme, żebyś później nie żałował. :/

-> Może się wypowiedzą specjaliści na ten temat. A poza ty temat LPG chyba był jednym z najczęściej poruszanych na forum.

Powodzenia w jeździe. Niech ci malutka słuzy.
Nara :peace:

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 12:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
to poczytaj np.:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=5564

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 16:58:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja tylko dodam od siebie dobrą radę > zapomnij o instalkach z mikserem, w przeciwnym razie auto straci wigora a potem ty mozesz stracić zdrowie :D :diabel: :peace: :/

warto coś dołożyć na lepsza instalacje to lepsze od "tuningu"

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 18:32:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
marek napisał(a):
Ja tylko dodam od siebie dobrą radę > zapomnij o instalkach z mikserem, w przeciwnym razie auto straci wigora a potem ty mozesz stracić zdrowie :D :diabel: :peace: :/

warto coś dołożyć na lepsza instalacje to lepsze od "tuningu"


Tzn. jaką instalkę byś polecał i jakie są jej przybliżone koszta ??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 19:04:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Just Heavy... koszt 3500 zł :zly:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 21:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
może i możan pokombinowac taniej ale WARTO poprostu !!!

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2004 22:47:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2004 00:50:46
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich!
Coz to jest za instalacja Just Heavy, i jak to dziala? Ciekawi mnie rowniez ten temat jako ze sam nie posiadam zadnej instalacji gazowej ale byl czas ze interesowalem sie tym tematem, lecz na zainteresowaniu sie skonczylo. Po prostu wystraszyly mnie rozne opowiesci jak to wlasnie ten silnik nie lubi gazu, zapomina po pewnym czasie jak sie na benzynie jezdzi itp. Tak ze pomykam sobie od nowosci na benzynce ale nie powiem, temat bezpiecznej dla silnika i instalacji wtryskowej gazowni chodzi mi po glowie ilekroc porownuje ceny tych paliw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 09:01:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Just Heavy to instalacja wtrysku ciaglego ... mozna to zalozyc do mechanicznego wtrysku w przeciwienstwie do sekwencji gdzie kazdy wtryskiwcz musi byc oddzielnie wystrowany czego w 2.3 nie zrobisz. w JH tworzysz mape paliwa i auto jezdzi na niej niezaleznie od benzyny , pogadaj z MariuszD i Kubazak, dodatkowo MariuszD jezdzi na takiej instalacji u siebie w silniku z mechanicznym wtryskiem... co do pompy paliwa , nie koniecznie trzeba ja wylaczac .... mozna odlaczyc sygnal od regulatora cisniana paliwa , wtedy rowniez paliwo nie bedzie szlo na wtryskiwcze a w przewod powrotny do baku ... plus jest taki ze rozdzialcz ma caly czas smarowanie , chlodzenie i stale cisnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 09:12:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Just Heavy i Just Heavy New to instalki III generacji - wtrysk ciągły. Osobiście mam taką i jestem bardzo zadowolony z tym że ja mam wtryskiwacze elektroniczne.
Tak jak Hans napisał MariuszD ma to u siebie na mechanicznym wtrysku ale Maudi90 tez i to dokładnie w 2.3 NG.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2004 05:48:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam !!!
Możecie mi powiedzieć jak dokładnie nazywa się ta instalk wtrysku ciągłego . Bo byłem u swojego gazownika i nie wiedział o co mi chodzi gdy mu tłumaczyłem słowo - wtrysk ciągły - od razu kojarzył z sekwencyjnym i mówił że nie da rady .
I jeszcze jedno - jaki jest koszt przerobienia zwykłej instalki na mikserze na ową .

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2004 17:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2003 17:39:26
Posty: 10
Lokalizacja: Mysłowice
Witam wszystkich. Mam taki silnik zagazowany zwykłą instalacją Landi Les 98 i jak dotej pory działa idealnie. Spalanie średnio ok 12-13 l , wolne obroty w granicach 700- 1400 bez gwałtownych zmian, jest poprostu dobrze wykonana, a to dlatego że gazownik miał taki sam model i rocznik i dobrze to przemyślał. Co do odcięcia pompy paliwa to na początku tj. ok 40 tys. km. nie była odcięta tylko wyłączana KJ Stopem, ale z czasem zaczął brać benzynkę ok. 3 litrów na 100 km i zastała odłączona całkowicie. Tyle moich wrażeń, przejechałem na gazie dopiero ok 90 tys. km. i to może za mało by się coś zwaliło, ale co tu żałować jak silnik ma 300 tys. i jest nadal w idealnym stanie.

_________________
tom

Audi 100 C4 2.3+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 10:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
witajcie

czy wspomniana instalacja jh bedzie współpracować z sześciocyilndrowym 2,6 v6? - mam to auto od kilku dni i wstyd sie przyznać nie wywiedziałm się nawet czy wtrysk jest mech czy sterowany elektronicznie ale sądząc (rokcznik 1996 więc chyba raczej elektroniczny?)

pytam dlatego, że dzwonilem do kilku stacji i za BRC IV gen. żądają 5 tys. zł :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2004 09:41:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
hans napisał(a):
... co do pompy paliwa , nie koniecznie trzeba ja wylaczac .... mozna odlaczyc sygnal od regulatora cisniana paliwa , wtedy rowniez paliwo nie bedzie szlo na wtryskiwcze a w przewod powrotny do baku ... plus jest taki ze rozdzialcz ma caly czas smarowanie , chlodzenie i stale cisnienie
i to dziala u ciebie ? hmmm u mnie nie chce silnik zgasnac jak rozlacze kabel od nastawnika cisnienia...

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2004 09:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
krawat napisał(a):
Just Heavy i Just Heavy New to instalki III generacji - wtrysk ciągły. Osobiście mam taką i jestem bardzo zadowolony z tym że ja mam wtryskiwacze elektroniczne.
Tak jak Hans napisał MariuszD ma to u siebie na mechanicznym wtrysku ale Maudi90 tez i to dokładnie w 2.3 NG.

POZDRO


MariuszD nie ma mechanicznego wtrysku ;-)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2004 11:09:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
u mnie to nie dziala bo niemam w zadnym autku mechanicznego wtrysku a dowiedzialem sie o tym od jednego mechanika ktory zaklada gaz i wlasnie w ten sposob to robi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: