.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.mar.2025 22:13:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 19:26:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zawracasz sobie glowe pierdolami ... nie ma znaczenia co kiedy sie dolacza pod warunkiem ze dziala tak jak tego oczekuje kierowca .... w audi z poprzecznie ustawionym silnikiem jest Haldex czyli sprzeglo hydaliczne ktore powoduje w zaleanosci od programu dolaczenie tylu w sytuacjach poslizgu i robi to plynnie z regulowana sila natomiast poza tymi przypadkami uvolkswagenienia Audi czyli wstawienia silnika w poprzek wszystkie quattro maja w pelni mechaniczna przekladnie typu torsen ... bylo o tym na forum wiec napewno znjdziesz jak to dziala i do codziennej jazdy jest to najlepsze rozwiazanie z mozliwych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 21:07:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
quattro to quattro trzeba tym pojezdzic zeby sie przekonac ja prz zakupie swojego tez sie zastanawialem na h... mi naped na 4 .Teraz juz wiem na zime (kiedy inni jada 40 ty zap..... 80 ) na lato dla wlasnego bespieczenstwa ;-)

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 21:19:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
DANISZ30 napisał(a):
quattro to quattro trzeba tym pojezdzic zeby sie przekonac ja prz zakupie swojego tez sie zastanawialem na h... mi naped na 4 .Teraz juz wiem na zime (kiedy inni jada 40 ty zap..... 80 ) na lato dla wlasnego bespieczenstwa ;-)

pamietaj tylko ze droga hamowania quattro jest taka sama jak fwd ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 21:21:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12009
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
na śliskim nie wydaje mi się :) bo quattro na torsenie spełnia podczas hamowania na biegu podobną rolę jak ABS, bardzo trudno zablokować tylko przód, w ośce prościej, a wtedy jeeeeeeedziemy :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2005 08:04:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nalezy przy tym pamietac że to cudo (torsen) daje nam pożytek tylko
wtedy jak cos sie dzieje tzn albo mamy wcisniety gaz albo hamujemy
silnikiem

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2005 12:01:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Leo napisał(a):
na śliskim nie wydaje mi się :) bo quattro na torsenie spełnia podczas hamowania na biegu podobną rolę jak ABS, bardzo trudno zablokować tylko przód, w ośce prościej, a wtedy jeeeeeeedziemy :)


swiete slowa Leo :D

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 11:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2003 22:09:49
Posty: 9
Lokalizacja: stolnica
przepraszam że odgrzewam temacik ale jest jeszcze zagdnienie które mnie porusza.

Stało się i na razie mnie nie linczujcie...
Zmieniłem samochód na VW... i jest dość śmiesznie bo to Pasek 4motion.
i tu zagadka dla Hansa:
jak jest różnica pomiędzy quattro a 4 motion w tym pasku (1,9 TDI 130KM 310Nm standard)

_________________
To znów ja
było B4 a jest 4motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 11:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
REDTOM napisał(a):
przepraszam że odgrzewam temacik ale jest jeszcze zagdnienie które mnie porusza.

Stało się i na razie mnie nie linczujcie...
Zmieniłem samochód na VW... i jest dość śmiesznie bo to Pasek 4motion.
i tu zagadka dla Hansa:
jak jest różnica pomiędzy quattro a 4 motion w tym pasku (1,9 TDI 130KM 310Nm standard)


były paski z torsenami ale to była rzadkość

jak silnik stoi? poprzecznie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 11:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2003 22:09:49
Posty: 9
Lokalizacja: stolnica
jasne że wzdłużnie:)

_________________
To znów ja
było B4 a jest 4motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 11:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Luke55 napisał(a):
Witam,
Ja tylko chcialbym sie zapytac czy w czasach obecnych quattro dziala na takich samych zasadach jak naprzyklad w VW czy Seat ??
Rozumniem, ze obecnie quattro jest napedem na przednia os z dalaczanym przez komputer tylem w razie potrzeby ??
Jezdzilem Skoda Octavia 4x4 gdzie naped byl sterowany przez kompa i to bylo dla mnie kompletne nie porozumienie :zly:
Mam nadzieje, ze quattro w Audi jest stalym napedem na 4 kola :diabel: jak to jest w najnowszych modelach ??
Pozdrawiam



Masz w takim razie dobrą nadzieję, bo Quattro w Audi poza 1,8 i TT to napę STAŁY na 4 koła (1,8 i TT mają haldex'a, elektroniczne badziewie, w innych jest albo Torsen (audice po 92-gim), albo tradycyjny mechanizm różnicowy, ale i tak stały (w sensie porównania do Haldex'a,)

Wskakuj do szukaczki, wpisz 'samohamującemu' i wybierz temat opony na zime, na końcu będzie duuuzy opis Quattro z Torsenem

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 14:03:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
REDTOM napisał(a):
przepraszam że odgrzewam temacik ale jest jeszcze zagdnienie które mnie porusza.

Stało się i na razie mnie nie linczujcie...
Zmieniłem samochód na VW... i jest dość śmiesznie bo to Pasek 4motion.
i tu zagadka dla Hansa:
jak jest różnica pomiędzy quattro a 4 motion w tym pasku (1,9 TDI 130KM 310Nm standard)


zadna zagadka ... masz torsena tak jak w Audi od A4 w gore i oprocz TT gdzie silniki stoja bokiem i jest haldex

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 21:06:44 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
witamy z powrotem kolege Redtom!

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: