.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.mar.2025 21:52:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 08:43:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
GrzesB napisał(a):
maciu napisał(a):
Leo napisał(a):
a ja bym sprawdził ciśnienie oleju.


w 2.8 był zegarek w serii prawda?


Nie... właśnie nie! Maciu - przejrzyj wszystkie AAH jakie przyjadę na spota - gwarantuję Ci, że w kilku nie będzie, np. u Kubusia i Vanillki...


...u Lejkersa też nie ma.
Chyba te dodatkowe zegary to nie reguła.. - a szkoda :-/

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 09:41:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
A moim zdaniem to ten silnik nie może być bez termostatu :!: Jeżeli brak termostatu to płyn nie będzie płynął przez chłodnicę, ale zawsze obiegiem wewnętrznym, ponieważ gdy termostat się otwiera na wylot z chłodnicy to jego tylna część zamyka dopływ z obiegu wewnętrznego. Jeżeli termostatu nie ma to pompa wodna ciągnie z miejsca o mniejszym oporze i może to być rura obiegu wewnętrznego. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 09:45:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Wiesz Jajek - przyglądałem się na schemat chłodzenia silnika V6 i powiem Ci szczerze, że możesz mieć rację :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 11:40:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
z termostatem czy bez efekt taki sam, probowalem juz na 2 bo jeden mogl byc popsuty ale niestety.. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 12:12:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Czy przy włożonym termostacie płyn szedł przez chłodnicę? Nagrzewała się chłodnica? Jeżeli choć trochę płynęło przez chłodnicę to możesz spróbować na stałe zrobić duży obieg. Trzeba jednak jakoś zaślepić powrót z małego obiegu. Można to zrobić tak, że znajdziesz uszkodzony termostat, otworzysz go i po usztywnieniu w takiej pozycji (ja bym nawet sprężynę blokującą zaślepkę małego obiegu zamienił na tulejkę albo bardzo twardą sprężynę) zamontował. Będziesz wtedy pewny, że płyn nie mieli się tylko w silniku. :)
Masz założony gaz?

Dziwne też, że wywaliło Ci płyn przez korek przy 110 st. Mi zdarzyło się już niemal 120 st. i nic się nie stało. Sam wzrost ciśnienia od temperatury nie powinien tego spowodować, chyba że masz uszkodzony korek i nie trzyma cisnienia - doprowadza gdzieś w silniku do wrzenia płynu. :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 12:59:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
gazu nie mam , korek juz wymienilem ale efektow nadal brak
juz mi rece opadaja bo nik nie wie o co chodzi
...chyba sie sam zagotuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 13:05:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Co się dzieje jak uruchomisz zimny silnik z otwartym zbiornikiem płynu? Czy od razu wylewa płyn (wywala cały czy tylko coś uleje i potem nic), czy cos bąbelkuje a może wylewa się po rozgrzaniu?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 13:49:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
na zimnym nic sie nie dzieje , z otwartym korkiem chodzi az płyn sie mocno zagrzeje potem zaczyna sie podnosic poziom płynu w zbiorniczku (na wskazniku jest ponad 90 stopni) przy zwartych wentylatorach chlodnica na calej powierzchni jest goraca[/list]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 13:55:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12009
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czyli zachowuje się dobrze. Zobacz czy przy dodawaniu gazu opada płyn w zbiorniczku.
na moje możesz mieć jednak te kanały w głowicy pozatykane, albo ... coś przeoczyłeś. Żeby być pewnym trzebaby wszystko rozmontować do głowic włącznie, ale to koszty...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:15:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Można by powiedzieć, że wszystko dobrze gdyby był włożony termostat i zmieniał kierunek przepływu płynu. :) A tak niestety nie wiemy. :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:46:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wciaga Ci plyn ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 19:19:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
HERBERT napisał(a):
z termostatem czy bez efekt taki sam, probowalem juz na 2 bo jeden mogl byc popsuty ale niestety.. :/


płynu nic nie ubywa nie ma zadnych wyciekow

mam jeszcze jeden pomysl/nadzieje na rozwiazanie problemu ale to sie wyjasni juz wkrotce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 19:58:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze masz gdzies nieszczelnosc bo wyglada jakby uklad byl zapowietrzony. ja podobny objaw mialem jak mi padla uszczelka pod glowica , na pczatku tez wody nie ubywalo ale pierwsze wrazenia byly takie jakby uklad byl zapowietrzony

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron