.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 21:48:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 18:04:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:52:32
Posty: 5
Voytazz napisał(a):
A może ma ktoś dane jakie powinny być napięcia na potencjometrze w silniku NG ? czy to może takie same jak w NF ??


W NG tak samo jak w NF i zapewne innych a wiec tak wedlug Auto Daty
napiecie miedzy pinem 1 a 3 powinno byc w granicach 4,35 V do 5,35V i teraz tak jesli miedzy tymi pinami jest 4,4V to na wolnych obrotach ma byc od 0,55 do 0,75 V , jesli mamy tam 4,9V to na wolnych powinno byc w granicach 0,6V do 0,85V no i oczywiscie jesli mamy miedzy 1 a 3 volt 5,3 to na wolnych powinno byc od 0,65 do 0,9 (V)
Wartosci te mierzymy miedzy pinem 2 a 3 !!!
Dodam że w spoczynku wartosc prawidlowa wynosi od 0,02 V do 0,2 V ja mam 0,09 V :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 22:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Witam

Odgrzewam stary temat, bo właśnie dzisiaj "wymigałem" błąd 2233 - "Airflow sensor reference voltage".

Objawy to trudności z odpaleniem zimnego silnika (długie krecenie) i jałowe obroty w okolicach 2000 - tak jest od wczoraj, wczesniej wszystko było w normie.

Sprawdziłem - rzeczywiście po przekręceniu kluczyka brak +5V na przepływce, masa jest.

Wg schematu to samo napięcie +5V powinno być również na 26 styku sterownika wtrysku - tam go też brak, oraz na 21 styku sterownika zapłonu - tam jeszcze nie sprawdzałem, ale zakładając że tez go tam nie będzie, to nie mam za bardzo pomysłu gdzie dalej szukać.

Wszelkie sugestie mile widziane, z góry dzięki.

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 23:30:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zacznij od bezpieczników!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 20:56:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Oczywiście walnięty bezpiecznik #28 (jedyny od KE Jeta) :!:

Dzieki GrzesB.

Niestety zacząłem od dupy strony i trochę czasu straciłem - zmyliło mnie to, że sterownik jednak rejestrował błedy i "błyskał" mimo że tak naprawdę nie działał :/

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: