alez oczywiscie, ze sa...
2.5TDI (150/180) tyle, ze w manualu. mialem AKE tiptronic (2001) i byl bardziej ociezaly niz 150 m6. naturalnie, po "zastanowieniu sie", ciagnal ladnie. sumarycznie, uwazam, ze jezeli mialoby to jezdzic i byc normalnym diesel'em, to 180ps w m6.
wiele osob mowi, ze TDI do A8 to za slaba jednostka. uwazam, ze wiele zalezy od kierownika. jestem przekonany, ze prowadzac 1Z objechalbym A8 4.2 gdyby za kierownica A8 siedzial moj ojciec.
2.8 - tez mialem przygode. od zarania dziejow jezdze smierdziuchami i zachcialo mi sie "w benzynie". efekt byl taki, ze czulem sie nieswojo z nienaturalnie wysoko wyskalowanym obrotomierzem [

]. do tego dochodzila srednia dynamika [troszke gorsza 2.5TDI m6] i spalanie [w moim wykonaniu ok 14-15 po miescie

]
3.7 - powszechnie krytykowany za brak mocy i spalanie na poziomie 4.2.
4.2 - to 4.2.
jak widzisz - rozsadny wybor
* to 2.5 TDI w manualu, badz 4.2. oczywiscie o gazie nikt slowa nie powie, bo to limuzyna

.
*to tylko moje zdanie.