W tej chwili mam z MC2, ale miałem już z NFa - oczywiście z NFa z wtryskami w kolektorze ssacym czyli tego nowszego (NF2). Jak mam jak zwykle jakiś programik. Silnik chodzi inaczej. Szybciej się wkręca. Wydaje przy obciążeniu inny dźwięk, szczególnie na stożkowym filtrze powietrza. Jest jakby bardziej wkurzony. Tak jak zauważyłeś u siebie, zmienił się zakres 4000-6000 i to na korzyść. Jeździ się lepiej. Na NFie jest tak samo. Zmieniałem te wałki dla testów i wykluczenia pewnej awarii, która miałem akurat po zmanie wałka, ale to było coś innego. Wałek z NF2 będzie siedział w B2, ale najprawdopodobniej z głowicą z NF1 (zawory ssące 40mm).
_________________ Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...
|