.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 01:14:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 10:47:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
PITER.T. napisał(a):
VAG wyświetli kod usterki czyli wskaże konkretny uszkodzony element,

A tym konkretnym elementem będzie... uwaga, uwaga... surprise, surprise... immobiliser. :)

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 16:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
666 napisał(a):
PITER.T. napisał(a):
VAG wyświetli kod usterki czyli wskaże konkretny uszkodzony element, poto został wymyślony a w serwisie ci nie powiedzą co się dokładnie zepsuło bo to nie jest informacja PKP tylko oni żyją z napraw.


No wlasnie jestes w bledzie. Sam mam VAGA no i on podaje tylko ogolna inform. = blad immo :/


podjezdzam VAS'em i wiem wiecej :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2004 16:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Byłem wczoraj u fachowca zrobić coś z tym immo

Powiedział, że to na 100 % cewka indukcyjna – więc poprosiłem o wymianę (miał na stanie – w ASO Audi występuje tylko z całą stacyjką)

Niestety – cewkę wymienił – kosztowało mnie to 130 zł (dodatkowo skasował błędy od immo w kompie, a starą cewkę przy wymianie musiał zniszczyć)

Problem jak był – tak jest

Jeśli będziecie mieli jakieś nowe info – proszę o pomoc

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2004 22:12:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
a ja ci powiem cos moze smiesznego ale prawdziwego. otoz we czwartek postanowilem sam zajrzec do tego immo. rozebralem pol samochodu i dostalem sie do stacyjki no i energicznie nia poruszalem(tak zeby nie urwac!). I wiesz co .... Jak reka odjal przez 3 dni lampka sie nie zapalila, nie wiem czy to czary jakies czy co? powiedzialem sobie ze jak teraz mi sie zapali to pojade w koncu do fachowca , dobrze ze wiem ze to nie cewka indukcyjna.

Aha rozmawialem wczoraj z kolega ktory pracuje w serwisie coprawda Fiata ale robil popsute immo. Powiedzial mi ze na 80% moga byc 2 rzeczy:

1 uszkodzona centralka immo (stad moje pyt gdzie ona sie znajduje)
2 uszkodzona antenka(nadajnik)

Dodal jeszcze ze najlepij jest dostac sie do centralki immo rozlaczyc ja ze wszystkich wtyczek (na WYŁĄCZONYM AKUMULATORZE !!!!!!) i przeczyscic styki np WD 40 i wytrzec potem do sucha) powiedzial ze to pomagalo w prawie 90% przypadkow - jesli nie patrz pkt 1,2

Aha jesli ktos wie niech powie gdzie ta centralka od immo sie znajduje w A4 '95

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 22:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
EEE no i koniec mojej radosci. Dzis po kilku dniach spokoju znowu mi sie wlaczyla kontrolka od immo. Teraz niby rzadziej sie wlancza (raz) ale to i tak boli. Jeszcze tylko ten tydzien i w pon mam nadzieje ze sie uporam z problemem :D

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 10:44:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
U mnie także był spokój przez 3 dni – dzisiaj uszkodzenie się powtarza.

PS. Czy może ktoś z szanownych klubowiczów wie jak obejść immo w AUDI – nie chodzi mi o jakieś obejście „lewe” tylko oficjalne według serwisu AUDI – w przypadku usterki.

np. w Fiacie wystukuje się kod immo za pomocą pedału gazu (każdy posiadacz oryginalnych kluczyków powinien mieć taki kod”

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 17:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Panowie – przecież ktoś musi wiedzieć gdzie znajduje się centralka od immo – proszę o pomoc

PS. Jaka część immo jest umieszczona w zegarach (czy należy tam szukać „zimnych lutów”?) – oraz czy jakiś obwód elektryczny od immo biegnie przez kostkę stacyjki ?

Może ktoś by sprawdził w ELSIE - Please

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 23:05:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Mam zamiar w poniedzialek rozbierac moje cacko i dlatego dolaczam sie do prosby - niech ktos napisze gdzie jest centralka od immo??

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 12:32:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Parę słów na temat moich dalszych walk z immobilajzerem:

a więc kiedy już sprawdziłem wszystkie luty w liczniku – i nie znalazłem żadnych zimnych lutów zadzwoniłem do Audi ASO (w Krakowie na Zakopiance – na Armi Krajowej nic nie powiedzą ;-) ) i powiedzieli że jeśli cewka indukcyjna jest wymieniona to zostaje tylko stykologia – najprawdopodobniej złączka obok cewki indukcyjnej

Usunąłem w/w złączkę – zalutowałem styki na stałe do pinów cewki indukcyjnej (oczywiście wszystko profesjonalnie :-) ) i jak na razie „jak ręką odjął” immo działa extra – zobaczymy jak długo. :peace:

PS. Co ciekawe – powiedzieli mi także że w tych rocznikach audi A4 miał immo w komputerze centralnym :|

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 11:13:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
A w którym miejscu szukać tej cewki indukcyjnej :):

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 21:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Czarny pierścień plastikowy – widoczny od strony wejścia kluczyka do stacyjki – to właśnie część pętli indukcyjnej (oczywiście jest zalana w plastiku)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 21:42:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Dziś w końcu dzięki wskazówkom Maćka1024
naprawilem immo. Troche mi to zajelo bo pierwszy
raz odkrecalem kiere i zdejmowalem poduche -
5 godzin.

W sumie to obaj nie jesteśmy pewni ze ten sposob
pomaga w 100% ale poki co[odpukac] jest ok.

Pomysł jest Maćka1024, ja dodałem tylko niewielkie korekty:

A więc tak:

Potrzebne są następujące rzeczy:

- Komplet srubokretow [plaskie, gwiazdka,ampel]
- Klucz nasadowy o rozm 8,10 i wiekszy 40 [do odkrecenia kierownicy]
- Nożyk do ciecia[ostry]
- tasma izolacyjana
- Lutownica [ najlepiej z jak najmniejszym grotem]
- Klucz plaski 10 [akumulator]
- Srubokręt łamany

i najważniejsze druga osoba do pomocy :!:

Przytępujemy do pracy:

- odłączmy akumulator [najlepiej potem odczekac kilka minut]
- zdejmujemy pokrywe bezpiecznikow
- demontujemy oslone pod kierownica [ta duza nad pedalami]
- zdejmujemy zaślepkę - taki plastik przed licznikiem na 2 zatrzaskach
- odkrecamy element plastikowy okalajacy kierownice[wewnatrz jest tasma przesuwna]
- wysuwamy kierownicę na maxa do siebie i na dól
- odkręcamy pod kierownicą dwie śrubki mocujące górną część osłony od kolumny kierownicy
- odkręciłem dwie śrubki mocujące uchwyt od regulacji położenia kierownicy
- następnie jedną śrubkę mocującą dolny plastik obudowy kolumny kierowniczej
- z tyłu kierownicy znajdują się dwie śrubki mocujące AirBag (Używamy do tego srubokreta gwiazdki - odkrecamy w lewą stronę)
- odpinamy delikatnie kabelek od poduszki zapamietujac jego zamocowanie

teraz do akcji wkracza 2 osoba:
- odkręcamy kierownice kluczem nasadowym 40 (trzeba sobie dokładnie zapamiętać położenie w/w kierownicy - aby ją założyć w tej samej pozycji :!: )
- 2 osoba przytrzymuje kierownice gdyz nie da sie odpiac kabelkow do niej dołączonych.
- teraz jeszcze 3 śrubeczki mocujące dolny plastik od obudowy kolumny kierowniczej
- koło pętli indukcyjnej jest zalane dookola plastikiem wiec latwo to poznac.
Na stacyjce jest mała złączka 2 pinowa - wyłączamy ją i zapamietujemy kolejnosc kabelkow [umnie zielony na dole]
- Obcinamy złączke i przedłużamy o jakies 5 cm kabelki [lutujemy i owijamy izolacja]
- nacinamy petle indukcyjna w taki sposob aby otworzyc sobie droge do przylutowania kabelkow do pinow złączki.
- lutujemy przedłużony kabelek do pinów pętli. (oczywiście wszystko trzeba zaizolować np. izolacją termokurczliwą) Pamietamy o kolejnosci kabelkow :!:

Teraz składamy wszystkie elementy do kupy.

Po podłączeniu akumulatora - proponuję przekręcić kluczyk tak, aby się zaświeciły kontrolki - następnie odczekać jakieś 2 min. Po czym odpalić silniczek i zostawić go, aby się rozgrzał do 90 stopni - w taki sposób mamy pewność że przepustnica dobrze się adoptuje po zaniku napięcia z akumulatora.

Miłej pracy :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2005 19:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
U mnie w/w naprawa pomogla. Juz prawie rok kontrolka od immo sie nie pojawia ;-)

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 10:16:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 09:03:10
Posty: 43
Lokalizacja: wroclaw
666 napisał(a):
U mnie w/w naprawa pomogla. Juz prawie rok kontrolka od immo sie nie pojawia ;-)


a czy ma ktoś sposób na immo w a8 (rocznik 95) ?
elektryk mi powiedzial ze nieda sie tego tak prosto zrobic, powiedzieli mi ze samo usunięcie immo kosztuje 1000zl?!?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 11:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2005 11:06:11
Posty: 1
Lokalizacja: Wałbrzych
Naprawa immobilisera kosztuje 150 zł .Naprawia to mój znajomy z serwisu audi i jest w tym naprawdę dobry sam miałem taki przypadek ale już go niemam.Jak ktoś chce namiary to niech da znać na forum. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 11:49:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Daj... daj... jest taki wątek polecane warsztaty na samej górze...
A do tego uzupełnij w profilu skąd jesteś bo łamiesz reglamin ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: