Użytkownik |
|
Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22 Posty: 847 Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
|
hhhmm z tego co wiem to układ paliwowy zbudowany jest w tak sposób że zawsze ma stałe ciśnienie odpowiada zato zawór ciśnieniowy na listwie wtryskiwaczy. pompa zawsze bije okreslone ciśnienie a zawór przepuszcza nadmiar paliwa na powrót i tu niema znaczenia czy wtryski chodzą czy nie.. w listwie wtryskiwaczy zawsze jest identyczne ciśnienie tak jak i na pompie...
co do ilogramów tu się zgodze 30km dodatku to ma znaczenie ale no cóż przy wadze auta 1600kg z kierowcą i gazem to chyba ich niepoczuje...
_________________ Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 , VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011, Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012 ---------------------------------------------------------------- Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest ----------------------------------------------------------------
|
|