.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.sty.2025 06:58:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 20:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
Kolego lukasik jakbym mial wtrysk el. to bym wiedzial co zrobic :peace: :peace:
Marek z tym dolotem to kropla w morzu dziala tylko przy wiekszych predkosciach a roznica niewielka powiedzialbym baardzo mala wiecej daje nowy czysty filtr :):) . Czlowiek poprostu sie przyzwyczaja do wiekszej mocy i za niedlugo zas bedzie malo ....trzeba bedzie zrobic coupe na igielke i poszukac s-ki .

Ja kombinowalem z przekladka gratow z 20 v ale to tez duza rzezba chociaz wydaje sie ze tylko gore sie zmienia .....

A co do swapowania .... niekoniecznie 2,2 moze byc tez 1,8 t ze skrzynka z 2,3 idzie to spiac. Po studiowaniu etki z kolega z gdanska i rumii ( przekladali 1,8 t do golfa II ) doszlismy ze mocowania silnika od cabrio powinny podtrzymac silnik 1.8 t w budzie 2,3 .Zreszta w cabrio byly silniki 1,8 20 v z samego konca produkcji . Tylko ze taki silnik tez kosztuje .... no ale to tez swap

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 22:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ony napisał(a):
Kolego lukasik jakbym mial wtrysk el. to bym wiedzial co zrobic :peace: :peace:


co byś zrobił ? :):

P.S. u kolegi w lanosie 1.6 16v tez jest wtrysk elektroniczny, moze cos tam stuningujemy. Jak na razie wstawilismy filtr stozkowy (oryginalny sie rozlecial od strzalow gazu :P ) i wywalilismy katalizator, w ten sposob zyskalismy ~0,5 sek na przyspieszeniu :diabel:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 22:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
samymi wtryskami to mozna sobie tylko paliwka wiecej podać >>a co dalej ?? samo sie nie spali. przez jeden zawór dolotowy nie nabrykasz:/ chba ze by sie jakoś "napchało" powietrza :D


co do samej modyfikacji w motorku to mysląc o sporym przyroście należało by sie szarpnąć za poważne sprawy, poważniejsza kase a to już bardzij przechyla sie na szalę swapa :):

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 23:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Lukasik napisał(a):
P.S. u kolegi w lanosie 1.6 16v tez jest wtrysk elektroniczny, moze cos tam stuningujemy. Jak na razie wstawilismy filtr stozkowy (oryginalny sie rozlecial od strzalow gazu :P ) i wywalilismy katalizator, w ten sposob zyskalismy ~0,5 sek na przyspieszeniu :diabel:


Lukasik, za 10000km rozbierzcie motor i wybierzcie piasek ze środka ;) .

EDIT: Ktoś już pisał na forum, jaką jazdę potrafi robić storzek w silniku.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 09:50:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ćwiru napisał(a):
Lukasik, za 10000km rozbierzcie motor i wybierzcie piasek ze środka ;) .
EDIT: Ktoś już pisał na forum, jaką jazdę potrafi robić storzek w silniku.


;) to jest nieuniknione, ale to nie moj samochod i nie ja o tym decyduje, wlasciciel tez o tym wie...

...byc moze cena nowej obudowy fitra jest za wysoka...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2004 21:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
a co myslicie o czymś takim :D ?http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29014112

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2004 21:23:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
marek napisał(a):

mysle ze jest na temat i z pewnoscia zwiekszy moc w audi coupe

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 10:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja nie wiem co chcecie zrobic w tych motorach 2.3
Zrobienie glowicy to jest kasa ca. 8000 pln (wypolerowanie wszystkiego i wymiana zaworow na wieksza srednice, oraz powiekszenie kanalow dolotowych i wylotowych i pare innych pierdol), mozna jecze na dluzej otwierac zawory zeby wiecej tego powietrza tam nalecialo, wiec pozbywamy sie hydraulicznej regulacji zaworow i zmieniamy walek za jakies nastepne 2000 pln
Wtedy mozna dolac ew. troche paliwa i wzrosnie mocz ;) (zakladam ze sie da w miare latwo)
Obstawiam ze moze z takiej modyfikacji (zakladajac ze caly motor wlaczajac w to wtryskiwacze, pompe paliwa etc. jest w idealnym, fabrycznym stanie) mozna dostac 10-20% wiecej ...

Obstawiam ze nikt z Was wogole na hamowni nie byl nigdy i tak naprawde zeby dobic do tych fabrycznych kuni to jeszcze dluga droga przed Wami :P
PS. Nie ma sie co obruszac tanio (do pewnego momentu) mozna podniesc parametry silnika turbo. Jak w wolnossacym nie dacie dodatkowego powietrza to mocy wiecej nie bedzie

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 14:12:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
marek napisał(a):
co ciekawe audi coupe bez quattro waży 1170kg, gdzie np 80tka z tym samym motorkiem waży o 100kg więcej (1270), wydaje sie mi ze taki efekt został osiągniety przez wiele rozwiązań niekoniecznie znacznych: np chłodnica gdzie górna i dolna jej cześc jest wykonan z twożywa sztucznego co mysle ujmuje jakieś 0,5kg... itd. itd. :peace: :P


hmm, co do wagi - moja wazy 1325kg, nie wiem co w niej takiego ciezkiego- a to i tak bez quattro, ale tyle pokzala waga na zlomowni a oni raczej nie zawyzaja - bo by im sie nie oplacalo, mysle, ze dane katalogowe sa rozne i rozniaste.
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 20:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
zgadza sie przeróbka tego motru jest naprawdę dość droga > jeżeli komuś naprawdę brakuje mocy a nie brakuje kasy kupuje S2 proste,

swoimi (może rozsądnymi moze dla niektórych nie) pomysłami staram sie zaproponować coś konstruktywnego czego przykładem mogła by być np zmiana felg na lzejsze >proste

takie rozwiązanie mocy napewno nie doda :diabel: :D :D :P :peace: :galy:
ale moim zdaniem zmniejszy w jakimś stopniu siły bezwładnościowe co w szczególny sposób dotyczyło by kół :peace:

na poparcie tego co powiedziałem za przykłąd rzuciłbym np dość stare auto tj. Alfa Gulietta gdzie konstruktorzy dla dobrego rozkładu masy zastowowali na tylnym moście hamulce tarczowe nie w kołach a na środku osi auta...
proponowałbym sie również przyjrzeć Toyocie Polaka która to niestety z mocą przekraczającą 300KM objeżdza wsia na 400m
ale nie odbiegając :diabel: tak od tematu, pomyslałem sobie ze jezęli jest tak trudno stunigować motor moze by coś innego stunigować :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 10:18:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
marek napisał(a):
proponowałbym sie również przyjrzeć Toyocie Polaka która to niestety z mocą przekraczającą 300KM objeżdza wsia na 400m


W tej toyocie jest ciekawie zestopniowana skrzynia biegów, takze v max na 6 tym to okolo 190, w ten sposob lepiej jest wykorzystywana moc silnika na poszczegolnych biegach, no i to jest idealne do 400m. Do tego małą masa pojazdu, nie pamietam ile, ale nie ma w tym aucie nic co jest zbedne, czesc karoserii jest z z włókien.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 07:31:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Taa, a kompletny wydech waży podobno 1.5kg :galy:
Co do podniesienia mocy w wolnossących, to gdzieś na necie znalazłem foto story obróbki głowicy. Starszy pan dokładnie pokazuje co i jak krok po kroku. Efekty myśle że są ok. Nie pamiętam dokładnie, ale zdaje sie że po samej obróbce głowicy, bez wymian wałków, zaworów itp. w czasie rozpędzania 0-100km/h urwali prawie 1s co jest dobrym wynikiem.
Aha i obróbka głowicy nie kosztuje 8tys. zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Wowo mowie o wymianie zaworow, przerabianiu gniazd zaworowych powiekaszaniu kanalow w glowicy ... zreszta zadzwon sobie np. do promotora (chojnackiego etc.) i zapytaj ile bedzie kosztowal stage 4 glowicy do 5 cyl. silnika z 10 zaworami

PS no chyba ze masz jakiegos Pana Henia co zrobi za 2 flaszki :056:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:06:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Więc jeśli obroka głowicy tyle kosztuje, to lepiej turbinke wsadzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2004 11:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29333393

troche nie jeststem do tego przekonany ale pomyslałem ze zapodam ten link. :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2004 17:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
a jakie sa koszta 2.3 20v Nm (z wiazka i układem wtryskowym)w audi wszystkie 5 cylindruwki maja wymene skrzynie miedzy soba co najlpsze od 1.8T tez pasuje (w niemczeh w tanszyh kitah na 350km w 1.8t) czasmi wsadzaja skrzynie od S2 a jak klient ma wiecej kasy od S4 . wiec dobranie przełozen nie powino stanowic problemu

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: