
No to u mnie jest problem z golwy z temp chociaz no ale tak widocznie musi byc.zaraz opisze
POLECAM CILLIT Lime&Rust do kamienia(7,50zl) wyciagnolem chlodnice do brodzika zatkalem otwory oprocz jednego zalewalem go woda ale nie do pelna i bujalem na boki do gory zeby to wszystko wyplukac porzadnie troche syfu wylecialo i tak z 15-20 razy az leciala czysta woda.
Potem zagotowalem wode i polowe tego cillitu rozkopalem z woda.chlodnice polozylem i zalalem tym wynalazkie po sam otwor.tak ja trzymalem jakies 20 min potem bobujalem porzadnie i wylalem,myslalem ze sie przewroce jak zobaczylem co z tego leci(bagno) potem porzadne plukansko.
Przy okazji spryskalem z jednej i drugiej strony chlodnice tym cilitem odkrecilem czujnik w chlodnicy przeczyscilem papierem wodnym i do auta.
Efekt na postoju wskazowka zegara dochodzi do 88-89C. 90C zalancza sie wentylator ale na krotko i temp utrezymuje sie na tym samy poziomie.
Efekt na trasie 140km/h jakies 90-91C wentylator cos tam zakreci.
160-180km/h 93-94C gora 95C wentylator chodzi caly czas.
przy wymianie paska rozrzadu kontrola pompy i przeczyszczenie papierem czujnika temp na zegar.
CYLLIT LIME&RUST kamien i rdza na 180km chulac pozwala
