Mozna by wykluczyc kilka awarii, gdyby uzytkownicy przestrzegali kilku istatnych zasad. Np. nagrzewnica i uklad chlodzenia nie powinien sie zakamienic, no chyba ze ktos leje wode z kranu albo mineralną (widziałem takich agentów).
Do typowych awarii zaliczylbym:
-listwe wspomagania i pompke wspomagania ktore lubią sobie ciec , audi c3 na pewno, nie wiem jak w c4.
-przelączniki zespolone zaczynają swirować po 10ciu latach
-końcówki wahaczy, drazkow kierowniczych psują sie raz na 10-15 lat , albo rzadziej jesli sie przypilnuje oslonki gumowe na nich i zawczasu wymieni, nim piachu i wody naleci. To samo z przegubami, ktore moim zdaniem sie nie psują dopuki woda i piach nie wlecą do srodka.
-ręczne granaty sie psują
wtajemniczeni wiedza o co chodzi:)
- w silnikach 2.2t 10v, jest problem z kolektorami wydechowymi, ktore pekaja od naprezen od dalszej czesci wydechu gdy, pourywaja sie podwieszenia. do tego w tych sprzed 90 roku urywają sie szpilki, szczegolnie na 5 cyl., gdyz poczatkowo nie byly dostatecznie wytrzymałe.
-oslonki gumowe wypadalo by wymienic raz na 10-15 lat
, podobnie z innymi el. gumowymi.
Poza tym nie przypominam soibie, aby cos nagminnie sie psuło SAMO Z SIEBIE , ani jakoś specjalnie bylo związanie z Audi.
P.S. jak cos sobie prarzypomne to dodam.