.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.kwi.2025 20:43:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 00:01:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Ja mam w swoim od początku ( oryginalnie ) reflektory zdwojone ( wersja S i V6 ) . Na początku miałem zwykłe , teraz mam soczewki i w każdym przypadku żarówki zapalały się naprzemiennie , tzn. po włączeniu długich gasły mijania ...W Hondzie CRX , którą kiedyś pomykałem ( VTEC ) też były zdwojone i też zapalały się naprzemiennie , ale nie pasowało mi to i zrobiłem podłączenie , dzięki któremu świeciły się obie zarówki przy długich . Wydaje mi sie ,że powinno być naprzemiennie ( fabrycznie ) , ale nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie zrobić lepiej ...

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła mijania i drogowe razem w soczewkach
PostNapisane: 11.lis.2004 20:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
No i świeci się tak jak chciałem.
CzarekS miał rację, przepiołem piny w tej kostce i działa.

" przepiąć w kostce od przełącznika (fioletowo-czarnej) zółty przewód od krótkich świateł z pozybji 56b na styk w pozycji 56"

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Po kłopocie....
PostNapisane: 06.gru.2005 14:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2005 11:13:20
Posty: 4
Lokalizacja: Gniezno
Też miałem ten problem. Kupiłem Audi Cabrio z lampami soczewkowymi przerobionymi na xenony. Też w czasie włanczania świateł długich gasły światła mijania. Nie muszę chyba mówić jaki był wpływ takiego "mrugania" na żrówki xenonowe (jedną mam do wymiany bo czasem po włączeniu gaśnie i trzeba zgasić i włączyć jeszcze raz światła). W moim przypadku nie obyło się bez elektryka, który zamontował na każdą lampę przekaźnik i diodę która ma za zadanie w momencie włączenia długich puszczać prąd ze świateł długich na mijania ale w momencie gdy mamy włączone tylko światła mijania nie podaje prądu na długie. Dodatkowe przekaźniki są konieczne żeby nie zajechać włącznika świateł. Teraz siatełka działają jak malowane, aha u mnie jeszcze była niezbędna wymiena bezpiecznika od świateł z 10 na 20, ale może to ze względu na xenony, cała ta przeróbka kosztowała mnie 40 złotych, więc chyba nie ma sensu rezać coś samemu. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 15:01:21 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Hehe tylko po co tyle roboty skoro jak już wcześniej inni napisali
" przepiąć w kostce od przełącznika (fioletowo-czarnej) zółty przewód od krótkich świateł z pozybji 56b na styk w pozycji 56"

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po kłopocie....
PostNapisane: 06.gru.2005 15:12:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Rogerinho napisał(a):
aha u mnie jeszcze była niezbędna wymiena bezpiecznika od świateł z 10 na 20, ale może to ze względu na xenony, cała ta przeróbka kosztowała mnie 40 złotych, więc chyba nie ma sensu rezać coś samemu. Pozdrawiam.

bezpiecznik wystarczy 15A.
ps. nie ma sensu rezac samemu - lepiej rozdawac pieniazki innym ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 09:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2005 11:13:20
Posty: 4
Lokalizacja: Gniezno
Maridk napisał(a):
Hehe tylko po co tyle roboty skoro jak już wcześniej inni napisali
" przepiąć w kostce od przełącznika (fioletowo-czarnej) zółty przewód od krótkich świateł z pozybji 56b na styk w pozycji 56"


Moja znajomość samochodowej elektryki sprowadza się conajwyżej do podłączenia radia, a przeróbke w podany wyżej sposób odradził mi sam elektryk argumentując to tym, że może tego nie wytrzymać sam włącznik od świateł a to wygeneruje dużo wyższe koszty niż poniesione przeze mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 09:36:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale skoro fabrycznie instalacja na soczewki różni się tylko TYM to dlaczego ma nie wytrzymać ? Źle coś w fabryce policzyli ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po kłopocie....
PostNapisane: 07.gru.2005 09:38:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2005 11:13:20
Posty: 4
Lokalizacja: Gniezno
Bilu napisał(a):
Rogerinho napisał(a):
aha u mnie jeszcze była niezbędna wymiena bezpiecznika od świateł z 10 na 20, ale może to ze względu na xenony, cała ta przeróbka kosztowała mnie 40 złotych, więc chyba nie ma sensu rezać coś samemu. Pozdrawiam.

bezpiecznik wystarczy 15A.
ps. nie ma sensu rezac samemu - lepiej rozdawac pieniazki innym ;-)


Co do bezpiecznika nie będę się spierał, ale sam sobie odpowiedz czy rezał byś coś sam (tym bardziej nie mając o tym zielonego pojęcia) czy poświęciłbyś te 15 zł (słownie pięć piw) mając pewność, że coś jest zrobione fachowo. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 09:47:47 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Ja znam odpowiedź na pytanie.... Mogę powiedzieć mogę? :D :diabel: :D :diabel: :P

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 09:49:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja też moge powiedzieć :] mogę? MOGĘ ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 09:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2005 11:13:20
Posty: 4
Lokalizacja: Gniezno
Leo napisał(a):
ale skoro fabrycznie instalacja na soczewki różni się tylko TYM to dlaczego ma nie wytrzymać ? Źle coś w fabryce policzyli ?


Być może dlatego, że w fabryce policzyli, że przez przełącznik będzie przepływał prąd świateł mijania lub świateł długich a nie obu jednocześnie (oryginalnie moja audinia nie miała soczewek tylko zwykłe H4, w których światła długie świecą razem ze światłami mijania tylko w pozycji włącznik do siebie czyli tzw. mrugnięcie długimi dlatego wtedy zwykłe H4 świecą mocniej. Może głupie porównanie ale kolega w Corsie B w ten właśnie sposób spalił włącznik, gdyż na trasie nie przełączał na długie tylko trzymał wajche bo mu mocniej świeciło...) Ale ja nikogo nie przekonuje co do swojej racji, każdy zrobi tak jak uważa. Posty mówiące o prostym przestawieniu styków pojawiły się już dawno i do tej pory nikt nie zgłaszał żadnych usterek związanych z taką modyfikacją także być może jest wystarczająca. Ja tylko opisałem jak u mnie wyglądała ta modyfikacja. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 10:11:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Czarek_S napisał(a):
kurde ile razy gadać! jak są soczewki to mają się swiecić razem z długimi a jak są zwykłe posrebrzane wiadra to mają krótkie gasnąć. Tak mam oryginlanie w swoim S4 ze mi krótkie nie gasną. Koniec kropka :!:

Mam tak samo-swieca zawsze

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po kłopocie....
PostNapisane: 07.gru.2005 17:48:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Rogerinho napisał(a):
Co do bezpiecznika nie będę się spierał, ale sam sobie odpowiedz czy rezał byś coś sam (tym bardziej nie mając o tym zielonego pojęcia) czy poświęciłbyś te 15 zł (słownie pięć piw) mając pewność, że coś jest zrobione fachowo. Pozdrawiam

:diabel:
Maridk napisał(a):
Ja znam odpowiedź na pytanie.... Mogę powiedzieć mogę? :D :diabel: :D :diabel: :P

Leo napisał(a):
ja też moge powiedzieć :] mogę? MOGĘ ?


A moze Curie-Skłodowska tez byla kobieta???? ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: