.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 06:54:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: KLOPOTY AUDI Z MOCA :((
PostNapisane: 25.lis.2004 15:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 11:27:12
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Witam - klubowicze mam problemik moja NINIA ma problemy i to duze z moca, juz pisalem o tym na forum , zgodnie z radami wymienione zostaly kable , siwiece , kopulka , i jeszc z filtr paliwa , powietrza , olej i filtr oleju , i nic do dwojki , trojki tak do 3000 obrotow jest oki , pozniej reszta biegow i wieksze obroty, slabnie , ciagnie ale to nie to co byc powinno
pomocy co to moze byc i co moze byc przyczyna
:zly:

_________________
AUDI 100 2,3 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 15:20:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie wiem czy u Ciebie jest skracanie kanałów dolotowych, ale może to jest trop??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 16:16:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozesz powiedzieć coś wiecej na temat skracania kanalow dolotowych w V6. co gdzie i jak, bo u znajomego tez zamula na wyzszych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 18:26:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie bardzo - powiem szczerze - bo u mnie mimo totanie złego podłączenia podciśnienia jakoś to działa i już się na razie do tego nie dotykam - hans miał mi kiedyś opisać co i jak, ale chyba nie bardzo ma czas... więc czekam... może będzie miał kiedyś troszkę wolnego to mi napisze :diabel:

A dzieje się to u niego tylko na gazie czy i na PB też?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 19:15:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tyłu kolektorsa dolotowego (przy przepustnicy) jest siłownik podciśnieniowy (czarna spłaszczona kula) do niego dochodzi wężyk z powietrzem. Przy 4200 obr/min siłownik porusza trzpieniem, który jest połączony z przpustnicami wewnątrz kolektora.
Przy 4200 obr/min dzwięk silnika nabiera pięknego brzmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 11:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
w A3 1,8 20V też podobno jest regulowana długość kanałów dolotowych i nic nie słychać :( może mi to nie działa??

jest podobno tez regulacja wałka rozrządu coś jak V-tec - prawda to :?:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 23:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
w 2,3 nie ma skracanych kolektorów dolotowych ;)
ale zamiast tego moze sprawdz sam zapłon czy jest ok, niewiem jaki masz motor NG, NF... jak jest sterowany zapłon > sterownikiem czy podciśnieniem.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 01:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
sprobuj zmienic od kogos na chwile sterownik(komputer)moze tam jest jakies uszkodzenie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: